Labākais no C segmenta
Kombinējot labāko no Renault C segmenta automobiļiem – modulāru konstrukciju, savienojamību un efektivitāti, izmantojot pieredzi un intelektu – Symbioz atbilst visaugstākajiem borta komforta standartiem gan īsos, gan tālos braucienos. Attiecīgi tā auditorija ir plaša klientu bāze. Pirmkārt un galvenokārt tas ir automobilis ģimenēm, kuras vēlas plašumu un efektivitāti, kā arī modulāru, mūsdienīgu dizainu. Tas radīts arī uzņēmumu autoparku īpašniekiem, kuri vēlas nodrošināt augstu elektrifikācijas pakāpi, vienlaikus cieši kontrolējot TCO. Abām klientu kategorijām Symbioz nodrošina bezkompromisu ieguvumus.
Izcili modulārs
Aizmugurējais sēdeklis ir veidots tā, lai to varētu bīdīt par vairāk nekā 16 cm, radot 221 mm telpu aizmugurējo pasažieru ceļgaliem un vienlaikus saglabājot bagāžas nodalījuma tilpumu – 492 litrus šajā konfigurācijā. Ja aizmugurējos sēdekļos nesēž pieaugušie, tos var pabīdīt uz priekšu, palielinot bagāžas nodalījuma tilpumu līdz 624 litriem vai līdz pat 1582 litriem, ja aizmugurējos sēdekļus noloka pilnībā (60:40).
Bagāžas nodalījumam nav paaugstināta sliekšņa, tādēļ ir viegli piekļūt plakanajai grīdai un iekraut pat visapjomīgākos priekšmetus. Šī ir īpaši gaidīta konfigurācija ģimenes auto modelim.
Symbioz lepojas arī ar 24,7 litru glabāšanas telpu salonā, tostarp 7 litriem tikai cimdu nodalījumā vien.
Unikāls izmēra un plašuma līdzsvars
Būdams kompaktāks par lielāko daļu C segmenta automobiļu (4,41 m garš un 1,79 m plats), Symbioz ir būvēts tā, lai nodrošinātu izveicību, nezaudējot salona plašumu vai kravas ietilpību, kas ir viena no tā svarīgākajām priekšrocībām. Symbioz ir ideāls kompromiss starp ģimenes dzīvi un izveicību pilsētā.
Bezkompromisu izvēles tehnoloģijās
E-Tech full-hybrid tehnoloģijai iesniegti vairāk nekā 150 patentu. Izmantojot Renault pieredzi ar Formula 1, it īpaši enerģijas atgūšanā un reģenerācijā, tā nodrošina dinamiku un efektivitāti. Virknes-paralēlajā hibrīdajā arhitektūrā divi elektromotori (36 kW elektromotors un 18 kW augstsprieguma starterģernerators) ir sakombinēti ar 69 kW (94 ZS) 1,6 l četrcilindru benzīna dzinēju, kas sasaistīts ar intelektisku vairāku režīmu “dog box” pārnesumkārbu bez sajūga, un 1,2 kWh akumulatoru.
Līdz pat 14 kombinācijām
Pārnesumkārbai ir četri pārnesumi benzīna dzinējam un divi pārnesumi galvenajam elektromotoram. E-Tech Hybrid 145 piedziņa kombinē iekšdedzes dzinēja un elektromotora jaudu pat 14 dažādos veidos, optimizējot degvielas patēriņu.
Uzsvars uz elektrisku darbību
Symbioz vienmēr tiek iedarbināts elektriskajā režīmā, ļaujot vadītājiem palikt pilnībā elektriskajā režīmā līdz pat 80 % laika pilsētā, ietaupot līdz pat 40 % degvielas, salīdzinot ar parasto benzīna dzinēju pilsētas ciklā. Šī piedziņa veidota tā, lai uz šosejas ļautu iekšdedzes dzinējam riteņus griezt tiešā veidā, bez vajadzības nedarbinot elektromotorus tā, kā parastajās hibrīdajās sistēmās. Ar šo Renault tehnoloģiju Symbioz optimizē degvielas patēriņu uz visa veida ceļiem, WLTP ciklā patērējot 4,6 litrus/100 km.