Mūsdienās dāvanu karte ir universāla dāvana nozīmīgu dzīves notikumu, tostarp izlaidumu, atzīmēšanai, pateicoties tās lietošanas ērtībai, pielāgojamībai un funkcionalitātei. To apliecina arī t/c “Origo” un pētījumu aģentūras “Norstat Latvija” veiktā aptauja, kurā 61% respondentu norādīja, ka absolventu sveikšanai visbiežāk izvēlas dāvanu karti vai naudu.
“Dāvanu karte ir kas vairāk par norēķinu līdzekli – tā sniedz pievienoto vērtību gan dāvinātājam, nodrošinot pārliecību par dāvanas lietderību, gan saņēmējam ar iespēju izvēlēties sev aktuālāko preci vai pakalpojumu. Neskatoties uz digitālo risinājumu pieejamību, nozīmīga daļa patērētāju joprojām dod priekšroku fiziskai dāvanu kartei. Respektējot šo izvēli un vienlaikus veicinot ilgtspējīgus patēriņa paradumus, t/c “Origo” dāvanu kartes ir izgatavotas no pārstrādāta materiāla. Tās atspoguļo mūsu apņemšanos veicināt ilgtspējīgu patēriņu un atbildīgu resursu izmantošanu, vienlaikus nodrošinot augstu klientu apmierinātību un kvalitatīvu iepirkšanās pieredzi,” uzsver Liena Skadiņa, t/c “Origo” mārketinga vadītāja.
T/c “Origo” dāvanu karti ir iespēja izmantot vairāk nekā 150 tirdzniecības un pakalpojumu vietās – gan iecienītos apģērbu, apavu, parfimērijas un kosmētikas veikalos, gan elektronikas, sporta un atpūtas preču tirdzniecības vietās, gan grāmatnīcās, kā arī t/c “Origo” restorānos un kafejnīcās.
Dāvanu karti var izvēlēties vērtību diapazonā no 10 līdz 150 eiro, ļaujot precīzi pielāgot dāvanas summu, piemēram, jubilejas skaitlim, kā simbolisku atzinību par sasniegumiem vai nozīmīgiem datumiem. Turklāt dāvanu kartes saņēmējam tiek nodrošināta pilnīga elastība – karšu vērtība var tikt izmantota gan vienā pirkumā, gan pakāpeniski vairākās tirdzniecības vietās līdz norādītā derīguma termiņa beigām.

Patlaban visi pircēji, kas iegādājas t/c “Origo” dāvanu kartes līdz 2025. gada 20. jūnijam vismaz 50 eiro vērtībā, dāvanā saņem 10 eiro vērtu karti bez maksas. Savukārt tiem, kas t/c “Origo” dāvanu kartes iegādi līdz 20. jūnijam veiks tiešsaistē, papildus arī piegāde visā Latvijā būs bez maksas.
T/c “Origo” dāvanu karti iespējams iegādāties gan t/c “Origo” informācijas centrā, gan tiešsaistē no visas pasaules ar piegādes iespējām visā Latvijā. Līdz šim tālākā vieta, no kuras saņemts pasūtījums, ir bijusi Ziemeļamerikā. Papildus tam, dāvanu kartei iespējams izvēlēties īpaši izstrādātu noformējumu, tādējādi uzreiz sagatavojoties apsveikšanai un iepriecinot dāvanas saņēmēju vēl vairāk.
*Kantar aptauja veikta t/c “Origo” no 2025. gada 14. līdz 18. maijam, aptaujājot 303 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 64 gadiem, kas apmeklē t/c “Origo” vismaz vienu reizi mēnesī.
**«Norstat Latvija» aptauja veikta 2024. gada maijā, tiešsaistē aptaujājot 1008 interneta lietotājus vecumā no 18 līdz 74 gadu vecumam.
Par t/c “Origo”
2020. gadā rekonstruētais un paplašinātais tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no modernākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar augstvērtīgiem A klases birojiem. Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs vietējo un starptautisko zīmolu klāsts, tostarp “Home&You”, “Springfield”, “Women’secret”, “Ivo Nikkolo’’, “Reserved”, “Kilomax”, “Lindex”, “Douglas”, “Sportland’’, “Skechers”, “Sinsay”, “Multilukss”, “LMT”, “Euronics”, “Stenders”, “Vapiano”, “Ginger”, “Gan Bei”, “Caffeine”, “Rimi Hyper”, “Rimi Mini”, “Veselības centrs 4”, “E. Gulbja Laboratorija’’ un “Rīgas satiksme”.
Plašāka informācija: https://www.origo.lv/