Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Herbalife Nutrition 20 gadi Latvijā: 18000 Neatkarīgo partneru un lieliska izaugsme

    Reklāmraksts
    9. septembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Šogad starptautiskā uztura kompānija Herbalife Nutrition svin 20 gadu jubileju Latvijā. Pēdējo divu gadu desmitu laikā uzņēmums ir pulcējis vairāk nekā 18 000 Neatkarīgo partneru, kuri palīdz cilvēkiem 27 Latvijas pilsētās uzlabot savu dzīvi, pievēršoties veselīgam un aktīvam dzīvesveidam. Kas kompānijai ir palīdzējis sasniegt pārsteidzošu un strauju izaugsmi?

    Herbalife Nutrition, kas dibināta 1980. gadā, ir vadošā starptautiskā uztura kompānija, kas palīdz miljoniem cilvēku visā pasaulē pievērsties aktīvam, sabalansētam uzturam un  dzīvesveidam. Kopš 2002. gada Herbalife Nutrition piedāvā savus produktus un zināšanas ar Neatkarīgo partneru starpniecību arī Latvijā – tie ir cilvēki, kuri ne tikai piedāvā dažādus uzņēmuma produktus, bet arī iedrošina savus klientus dzīvot veselīgu un aktīvu dzīvesveidu, tā paaugstinot arī viņu dzīves kvalitāti. Tikmēr Neatkarīgajiem partneriem Herbalife Nutrition sniedz personīgā biznesa iespējas.

    Pēdējo 20 gadu laikā Neatkarīgo partneru tīkls Latvijā ir audzis, viņu kopējam skaitam sasniedzot vairāk nekā 18 000. Šie cilvēki strādā kopumā 27 pilsētās, tai skaitā Rīgā, Siguldā, Daugavpilī, Jēkabpilī, Jūrmalā, Liepājā un citviet.

    “Es vēlos apsveikt visus mūsu Neatkarīgos partnerus un viņu izveidoto kopienu – viņi ir kompānijas panākumu un izaugsmes pamats. Mēs augstu vērtējam viņu ieguldījumu un lojalitāti – 20 gadu laikā esam spējuši palīdzēt tūkstošiem cilvēku šeit, Latvijā, mainīt savu dzīvi uz labo pusi. Tas ir bijis mūsu mērķis jau ilgus gadus un palīdzēs mums sasniegt jaunas virsotnes arī nākotnē,” saka Olga Solnceva, Herbalife Nutrition vecākā direktore Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Azerbaidžānas, Gruzijas, Armēnijas, Mongolijas, Kazahstānas, Uzbekistānas un Kirgizstānas tirgos.

    Gandrīz 50 produkti sabalansētam uzturam un ādas kopšanai

    Kompānija ir ne tikai palielinājusi savu Neatkarīgo partneru skaitu, tai ir arī izdevies atvest uz Latviju plašu, zinātniski pamatotu, lieliskas garšas sabalansētu uztura produktu klāstu (t.i. kokteiļus maltīšu aizstāšanai, olbaltumvielu batoniņus, uztura bagātinātājus, tējas, sporta uzturu u.c.), kas palīdz cilvēkiem iegūt sabalansētu uzturu un labāku ādas stāvokli. Šobrīd Latvijas tirgū ir 47 Herbalife Nutrition produkti.

    Herbalife Nutrition produktiem ir būtiska nozīme, jo tie palīdz cilvēkiem uzlabot savus uztura paradumus un labsajūtu, tostarp sasniegt svara mērķus. Aizvadīto gadu laikā uzņēmuma produktu portfeļa pieprasītākais produkts ir bijis Olbaltumvielu kokteilis “Formula 1”, kas ir pieejams ar sešām dažādām garšām. Produkts ir sabalansēts uzturvielu ziņā un ar to var aizstāt ēdienreizi, tāpēc to bieži salīdzina ar pilnvērtīgu maltīti glāzē. Pēdējo 20 gadu laikā Latvijā ir pārdoti vairāk nekā 1 300 000 Herbalife Nutrition Olbaltumvielu kokteiļi “Formula 1”. Neatkarīgie partneri un viņu klienti ik gadu kopumā patērē vairāk nekā 27 000 000 šī produkta porciju.

    Katru gadu Herbalife Nutrition produktu saimei pievienojas arī jauni produkti, piemēram, šogad “Formula 1” Express Veselīgas maltītes batoniņš ir atgriezies uzlabotā versijā, kļūstot par pilnvērtīgu ēdienreizi kabatas izmērā.

    Apbrīnojama izaugsme, pateicoties stiprām vērtībām

    Herbalife Nutrition vērtībām un principiem ir liela nozīme, jo tie ļauj kompānijai pulcēt līdzīgi domājošus cilvēkus un atbalstīt viņus ceļā uz personīgajiem labsajūtas mērķiem. Būtiska loma ir arī Veselīga dzīvesveida klubiem un dažādām fitnesa nometnēm (“fit camps”), kur līdzīgi domājoši cilvēki var tikties ar Neatkarīgajiem partneriem, atbalstīt, iedvesmot viens otru un kopīgi pulcēties tādām sportiskām aktivitātēm kā riteņbraukšana, joga, āra treniņi u.tml. Iespēja būt daļai no šīs kopienas savienojumā ar Herbalife Nutrition produktiem ir palīdzējusi uzlabot cilvēku dzīves kvalitāti, ļaujot sasniegt labsajūtas un svara mērķus.

    Vēl viena vērtība, kas ir kļuvusi arvien nozīmīgāka, ir “zaļā” domāšana un vides aizsardzība. Kompānijas Neatkarīgajiem partneriem ir nozīmīga loma uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības iniciatīvu īstenošanā ne tikai globāli, bet arī vietējā tirgū. Piemēram, šogad Latvijā Neatkarīgie partneri un viņu klienti pulcējās, lai piedalītos ikgadējā vides sakopšanas pasākumā “Lielā Talka”, tādējādi palīdzot savākt vairāk nekā 270 maisus atkritumu, tīrot teritorijas dažādās pilsētās, tai skaitā Rīgā, Daugavpilī, Rēzeknē, Siguldā, Kuldīgā, Liepājā un citur.

    Savukārt, atzīmējot uzņēmuma 20 gadu jubileju Latvijā, maijā Neatkarīgie partneri pulcējās un palīdzēja veidot Siguldas Saules parku, kopīgi stādot vairāk nekā 50 dažādu augu, piemēram, dekoratīvās ābelēs un skujkokus, kā arī cipreses un hortenzijas. Turpmākajos gados visi šie augi uzziedēs un priecēs ne tikai parka apmeklētājus, bet arī parka tuvumā esošo māju jauniešiem ar īpašām vajadzībām iemītniekus.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē