Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • “Baltijas Zīmolu foruma” uzmanības centrā – auditorijas uzmanības piesaistīšana un noturēšana

    Reklāmraksts
    8. septembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Šī gada 21. septembrī norisināsies ceturtais “Baltijas Zīmolu forums”. Šogad foruma tēma ir “Ko meklē, tas uzvar” jeb “No Search – No Glory”. Līdzās Baltijas valstu izcilāko zīmolu godināšanai forumā norisināsies arī vērtīgas diskusijas un starptautiski atzītu ekspertu vieslekcijas, aktualizējot vienu no šī brīža izteiktākajām nozares tendencēm – cīņu par cilvēku uzmanību.

    Forumā Baltijas veiksmīgāko zīmolu vadītāji, eksperti un ārvalstu vieslektori runās par cilvēku uzmanības piesaistīšanu, zīmolu aktīvismu, e-mobilitāti, īpašu uzmanību pievēršot “Share of Search” jeb meklējumu daļas konceptam un metodoloģijai.

    “Pēdējo gadu laikā nozare ir piedzīvojusi ievērojamas pārmaiņas, un šobrīd līdzās jau ierastajiem mārketinga elementiem prioritāšu galvgalī izvirzās tieši zīmola meklēšana, proti, kā zīmolam panākt to, lai tas tiktu meklēts un atrasts. Īpaši būtiski tas ir šobrīd, kad piedzīvojam ievērojamu uzticības krīzi. Komunikācijas kontekstā auditorijas uzmanības piesaistīšanai ir izšķiroša loma, tādēļ šī gada foruma tēma ir aktuāla ne tikai nozares profesionāļiem, bet ikvienam aktīvam sabiedrības loceklim,” skaidro Anna Celmiņa, aģentūras Magic stratēģiskā direktore un viena no foruma diskusiju vadītājām.

    Forumā notiks divas diskusijas, kuras vadīs Anna Celmiņa, Magic stratēģiskā direktore, un Vadims Barisons, mediju aģentūras OMD Latvija direktors. Diskusijās tiks izceltas tādas tēmas kā zīmolu meklēšana un uzmanības piesaistīšana mediju pārsātinājuma un lielas konkurences laikā. Sarunas laikā eksperti dalīsies zināšanās un pieredzē par to, kā zīmoliem būt aktuāliem un piesaistīt uzmanību, kad auditorijas interese sāk zust vai nozari piemeklē krīze, kā vislabāk piesaistīt auditorijas uzmanību arī bez personalizētas mērķauditorijas atlases, kā vērst interesi uz atjaunojamiem enerģijas resursiem un vai zīmoli zaudēs uzmanību pēc trešo pušu sīkfailu zaudēšanas.

    Tāpat tiks uzklausīti arī veiksmīgi pieredzes stāsti, kā arī jauni uzņēmumi var iekarot savu vietu starp nozares milžiem, izmantojot zināšanas par “Share of Serach” jeb meklēšanas īpatsvaru un citiem veidiem, kā sazināties ar patērētājiem.

    Diskusijās piedalīsies Raitis Puriņš, “Printful” mārketinga vadītājs, Ģirts Slaviņš, “Mobilly” vadītājs un “Borsch” līdzdibinātājs, Matīss Zemītis, “Moller Baltic Import SE” e-mobilitātes eksperts, un Krišjānis Stirna, “WIT Consulting” datu analītiķis, Tautvydas Gelumbickas, “Adform” pārdošanas vadītājs, Tomass Delle, “LIDL” mārketinga vadītājs, un Ilze Kronberga, “Rait” klientu servisa vadītāja.

    Jau ziņots, ka forumā viesosies pasaulē atzītais mārketinga efektivitātes pētnieks un grāmatu autors Le Binē (Les Binet), efektivitātes vadītājs aģentūrā “adam&eveDDB”, savā lekcijā ““Share of Search”: jauns veids, kā izsekot zīmolus un reklāmu” paverot jaunas perspektīvas, kā vērtēt auditorijas uzvedību interneta vidē. Savukārt Bleiks Kutberts (Blake Cuthbert), aģentūras “OMD Worldwide” vadītājs, lekcijā “Uzticības un empātijas atjaunošana uzmanības laikmetā” skaidros, kā pārvarēt vienu no lielākajām uzticības krīzēm, ko piedzīvojam šobrīd.

    “Baltijas Zīmolu forums” norisināsies 21. septembrī, tas notiks angļu valodā un būs vērojams klātienē “Hanzas Peronā”, Rīgā, vai tiešsaistē. Foruma noslēgumā līdzās mīlētākajiem, zaļākajiem un cilvēcīgākajiem zīmoliem šogad pirmo reizi tiks pasniegtas balvas arī meklētākajiem zīmoliem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, kā arī Baltijā kopumā. Vienlaikus sadarbībā ar Ziedot.lv “Baltijas Zīmolu forums” aicina nepārtraukt palīdzības sniegšanu Ukrainai, un pieci eiro no katras iegādātās biļetes pasākuma vērošanai klātienē tiks ziedoti Ukrainas brīvībai un mieram.

    Sīkāka informācija un biļešu iegāde klātienes apmeklējumam tīmekļvietnē https://balticbrands.eu.

    “Baltic Brand Forum” organizē MAGIC, OMD un RAIT sadarbībā ar Google, Latvijas Zaļais punkts, Moller Baltic, Rimi, Httpool, Black 1752, Crosskeygin,  Element, Nords Porter Novelli, TV3 Group, Delfi, IR Nauda, EHR, JC Decaux, Skonto Radio, Santa, Rīgas Viļņi un DScreens.

    Papildu informācija

    Emīls Senkāns, Magic projektu direktors

    Tālr. +371 23 550 055

    E-pasts: [email protected]

    https://balticbrands.eu

     

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē