Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Skaistuma evolūcija: skaistumkopšanas hibrīdprodukti

    Reklāmraksts
    27. novembris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Skaistumkopšanas galvenais mērķis ir efektivitāte, un jaunākā tendence ādas kopšanas nozarē ir daudzfunkcionāli hibrīdprodukti, kas revolucionāri maina mūsu ikdienas ādas kopšanas un grima uzklāšanas rutīnu. Kā šīs inovācijas ir pielāgotas straujajam dzīvesveidam, vienlaikus kā prioritāti saglabājot ādas veselību un ilgtspēju, skaidro D’DIFFERENCE zīmola vadītāja Igaunijā, skaistumkopšanas eksperte Karmena Kibura.

    Kā skaistumkopšanas pasaule ir nonākusi līdz tam, ka serums un grima bāze satiekas tonālajā krēmā, lūpas tiek tonētas ar eļļu, seja tiek mitrināta ar tonizējošu krēmu un tā tālāk?

    Uzskatu, ka tam ir vairāki iemesli, un pirmais ir laikmets, kurā mēs dzīvojam. Mēs steidzamies un vēlamies ātrus rezultātus. Viss attīstās, arī skaistumkopšanas nozarē notiek pārmaiņas domāšanas veidā, tehnoloģiju un sastāvdaļu ziņā. Daudzi nišas elementi tagad ir kļuvuši par ierastu lietu, piemēram, produktu dabīgums, testēšanas metodes, iepakojums, informācijas caurskatāmība. Pirms gadiem pieciem visu iepriekšminēto varēja izmantot mārketingā, tagad produktu dabiskais saturs, dzīvnieku aizsardzība, atbilstoša iepakojuma materiālu izvēle otrreizējai pārstrādei un pārredzama komunikācija ir kļuvusi par priekšnoteikumu produktu iegādei un zīmola lojalitātei.

    Turklāt cilvēkiem ātri apnīk ierastais, tāpēc zīmolam ir jāievieš arvien jauni produkti. Šeit labs piemērs ir tonālais krēms. Vienu gadu modē ir mitrinoši produkti, nākamajā gadā – ilgnoturīgi, tad modē ienāk caurspīdīgs grims, vēlāk – matēts sejas tonis. Zīmoli nāk klajā ar produktiem, kas pašlaik ir aktuāli, vai ar to jaunajām versijām, un, kad cikls ir noslēdzies, atkal ir jāizdomā kaut kas jauns. Hibrīdprodukti, kas pilda daudzveidīgas funkcijas, ir izcila niša.

    Kāpēc skaistumkopšanas produkti kļūst arvien daudzfunkcionālāki?

    Galvenais iemesls – lai piedāvātu arvien jaunus un vēl nebijušus risinājumus un ietaupītu jūsu laiku. Kā zīmola vadītāja varu teikt, ka tas ir ļoti aizraujošs izaicinājums – ja vienam produktam ir vairākas funkcijas, nedrīkst ciest neviena no tām. Svarīgi, lai šo produktu ir patīkami lietot, lai ir pamanāms rezultāts, un, protams, produktam ir skaisti jāizskatās. Turklāt šajā straujajā laikmetā ir lieliski atvieglot cilvēku ikdienu ar šādiem daudzfunkcionāliem produktiem.

    Kuri ir populārākie hibrīdprodukti skaistumkopšanas pasaulē?

    Sejas esences, grima bāzes un izsmidzināmie sejas līdzekļi – tie ir hibrīdprodukti, kas rūpējas par sejas ādas kopšanu un grima noturību.

    • Sejas esence ir sejas ūdens un seruma hibrīds. Produkts, kas, no vienas puses, ir piemērots sejas ādas attīrīšanas noslēdzošajam posmam, no otras – nodrošina sejas krēma efektivitāti. Ne vienmēr tik viegli izdodas atrast savam ādas tipam piemērotu sejas krēmu. Kad tas izdevies, ir prieks par labajiem rezultātiem, taču pēc laika jūs vēlaties izmēģināt jaunu zīmolu vai produktu. Šī ziņkāre nav jāapslāpē, jo sejas krēma efektivitāti var uzlabot ar esenci vai serumu. Lai gan cilvēki bieži vien nezina, ka vēlas tieši šo produktu, kad sejas esences lietošana ir skaidra un rezultāti ir labi, viņi nevar iedomāties ādas kopšanas rutīnu bez esences.

    • Praimeri jeb bāzes krēmi vai želejas ir ādu izlīdzinoši un grima noturību uzlabojoši hibrīdprodukti. Tiem piemīt dažādas īpašības – dažiem ir viegls tonis, citiem – matējošs efekts, ir tādi, kas sniedz atvēsinošu sajūtu, citi labi mitrina. Tie ir želejveida vai ļoti maigi krēmi, kas ātri iesūcas un neatstāj uz ādas lipīgu kārtiņu. Bieži vien praimeris satur antioksidantus, lai pasargātu sejas ādu no gaisa piesārņojuma, un, pateicoties tā izlīdzinošajai iedarbībai, to var uzklāt arī bez grima.

    • Izsmidzināmie sejas līdzekļi un fiksatori ir sejas ūdens un grima fiksatoru hibrīdi. Tiem ir dažādi efekti un sastāvi, dažādās cenu kategorijās. Izvēloties liela nozīme ir arī smaržai un aerosola kvalitātei. Lietojot izsmidzināmo sejas līdzekli, ļoti svarīgi, lai tas vienmērīgi izkliedējas, neatstāj plankumus un traipus uz skaisti nogrimētās sejas ādas.

    Kā šādi hibrīdprodukti tiek izstrādāti?

    Varu atklāt, ka mūsu zīmola izsmidzināmais līdzeklis sejai 4D CARE & FIX FACE MIST un praimeris 6D ADVANCED PERFECTION PRIMER ir vieni no mūsu visātrāk radītajiem produktiem – jau pirmie izmēģinājumi bija veiksmīgi, līdz ar to no idejas līdz ieviešanai tirgū pagāja gads. Savukārt tonētais mitrinošais krēms ar saules aizsargkrēmu 6D TINTED GLOW BALM SPF 25 bija cietais rieksts. Šim produktam kopumā ir trīs funkcijas – tam ir jānodrošina sejas ādas kopšana, jāizlīdzina ādas tonis un jānodrošina pienācīga aizsardzība pret saules kaitīgo ietekmi. D’DIFFERENCE bioķīmiķu komanda šo produktu izstrādāja četru gadu garumā.

    Kāda ir šo produktu galvenā mērķauditorija?

    Viena no mērķauditorijām ir gados jauni cilvēki. Viņi ir zinoši un labi orientējas skaistumkopšanas produktu jomā, jo ir aktīvi sociālo mediju lietotāji. Tendences sociālajos tīklos tiešām izplatās strauji. Cita mērķgrupa ir steidzīga mūsdienu sieviete, kas vēlas, lai skaistumkopšanas rituāli neaizņemtu pārāk daudz laika. Šeit ir svarīgi arī tas, lai produktu iepakojumi būtu pievilcīgi un ērti paņemami līdzi.

    Kādas ir hibrīdproduktu priekšrocības salīdzinājumā ar standarta produktiem?

    Cilvēki, kas izvēlas skaistumkopšanas hibrīdproduktus, ir gatavi eksperimentēt un arvien izmēģināt ko jaunu. Ņemot vērā manu pieredzi, varu droši teikt, ka sejas un acu krēmi vienmēr būs aktuāli un pieprasīti. Tāpat daudzi zina, ka ļoti būtiska ir ādas attīrīšana. Daudzi izmēģinājuši arī skrubjus, serumus un sejas maskas un ir pārliecinājušies par šo produktu priekšrocībām.

    Protams, cilvēkiem ir dažādi budžeti, un drošāk izvēlēties produktu, kas šķiet nepieciešams. Hibrīdprodukti piedāvā izmaksu ietaupījumu. Taču uzticība jaunam produktam bieži vien rodas tikai pēc tam, kad kāds ir pastāstījis par savu pozitīvo pieredzi, lietojot konkrēto produktu, ir testēts kāda produkta paraugs vai pamanīta akcija. Lai skaistumkopšanas hibrīdprodukti gūtu panākumus, ir nepieciešami daudzi skaidrojumi, tāpat ļoti svarīgi ir nodrošināt produkta paraugus.

    D’DIFFERENCE luksusa klases kosmētika dabīgas sastāvdaļas apvieno ar medicīnisku pieeju un inovatīvām ražošanas tehnoloģijām.

    Vairāk: 

    www.ddifference.lv

    www.ddifference.com

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē