• Šarms un drosme dzīvot, kā pašai tīk, – JIMMY CHOO

    Reklāmraksts
    25. augusts, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Gleznotājas Kristīnes Luīzes Avotiņas radošais rokraksts ir košas krāsas, smalkas detaļas un realitātes saplūšana ar brīnumainu fantāziju pasauli. Arī viņa pati izskatās kā no mākslas darba. Turklāt Kristīnes tēlā vienmēr atradīsies vieta perfekti piemeklētam aksesuāram – saulesbriļļu rāmjiem ar raksturiņu.

    Vairāk informācijas lasi šeit: https://fielmann.lv/jimmy-choo-eyewear

    – Kristīne Luīze, jūs esat saulesbriļļu nēsātāja?

    – Jā, man patīk saulesbrilles un ir diezgan liela to kolekcija. Saulesbrilles ir lielisks aksesuārs, kas skaisti papildina sievietes portretu. Man ir liela īpašo saulesbriļļu kolekcija, kurām ir interesanti, plati rāmji, bet jāatzīst, ka tās lielākoties tā arī stāv samta maciņos un nēsāju tās reti. Ikdienā ir svarīgāk, lai brilles turas stabili, kad mēģinu noķert meitu, kura traucas uz skrejriteņa. Šobrīd manas ikdienas brilles ir apaļos rāmīšos, tās ir ar raksturu, bet vienlaikus universālas, jo piestāv pie visām manām kleitām. Man ir ļoti svarīgi, lai briļļu rāmji organiski iederas manā tēlā un mana sajūta ar tiem gan emocionāli, gan fiziski ir tik ērta, ka tos burtiski nejūtu.

    – Tātad bez kompromisiem.

    – Jā! Nemēdzu nēsāt saulesbrilles tikai kā skaistuma elementu. Vienlīdz svarīgs man ir dizains un funkcionalitāte. Piemēram, es bieži vadu automašīnu, tātad man ir svarīgi, lai lēca ir patīkama acij un nerada atspīdumu, kas var kļūt pat bīstams. Turklāt jau sen esmu sapratusi, ka saulesbrilles ir nepieciešamas gan vasarā, gan ziemā, jo, ja vēl ir sniegs, spožā saule ļoti žilbina.

    – Kā jūs redzat tēlu – sieviete saulesbrillēs?

    – Pirmais man nāk prātā vārds noslēpumainība. Man šķiet, tas ir ļoti skaists kompliments sievietei. Aiz saulesbrillēm mēs varam paslēpt gan prieku, ko nevēlamies visiem rādīt, bet paturēt tikai sev, gan asaras. Esmu introverta, tāpēc saulesbrilles ir mans perfektais aksesuārs. Droši vien mana košo krāsu izvēle darbos vedina domāt, ka arī dzīvē tik spilgti paužu savas emocijas. Bet, nē, patiesībā man patīk dzīvot savā pasaulē, gana lielā klusumā. Agrā jaunībā šķita, ka vajag visiem visu izstāstīt, tagad man patīk uzturēties savā noslēpumu pasaulē. Izvēlos, lai svarīgākais paliek pie manis un maniem tuvākajiem. Visiem viss nav jāzina. Tur arī veidojas maģija un intriga, kas piestāv sievietei. Manuprāt, sieviete taču drīkst kādā brīdī, kad viņa vēlas pabeigt sarunu, daudznozīmīgi uzlikt saulesbrilles. Vai paslēpties aiz tām un izlikties, ka nav pamanījusi kādu uz ielas, jo šobrīd nav noskaņojuma runāt.

    – Jums kādā no gleznām ir dāma saulesbrillēs?

    – Nav gan, bet tiešām vajadzētu. Tas ir brīnišķīgs tēls. Es viņu gleznotu kā sievieti, kam ir viss, taču apkārtējie nezina, ka viņai tas ir. Gleznotu viņu kādas Parīzes āra kafejnīcas stūrī ar apaļo galdiņu, un no viņas izstarotu tāda klusa laime, ko visi jūt, bet neviens nenojauš, kas tas ir. Tā ir intriga – kas tad ir šis viss, kas viņu dara tik laimīgu?

    – Tikko fotosesijā pielaikojāt Jimmy Choo saulesbrilles. Kā jums patika?

    – Jutos privileģēta, ka pie manis ieradās ar koferīti, kurā, citas par citu skaistākas, bija izkārtotas divpadsmit saulesbrilles. Manā pamatkolekcijā lielākoties ir citu zīmolu briļļu rāmji, bet Jimmy Choo man bija jauks atklājums. Šķiet, mēs ar Jimmy Choo bijām saderīgs pāris, viens otru papildinājām. Šī zīmola stils ir vērsts uz smalkām detaļām. Tas arī ir pietiekami ārišķīgs, ar teatrālisma elementiem. Man šādas saulesbrilles ļoti patīk. Vienas bija ar pērlītēm uzacu līmenī, citas ar zelta ķēdīti. Katras ar neparastu niansi un īpašas. Ar tām varētu skaisti spēlēt sievišķīgās paslēpes. Man patiktu šādu tēlu apspēlēt, piemēram, arī uzvelkot kurpes ar pērlēm. Gleznojot es vienmēr domāju par kompozīciju, tad nu arī ikdienā bieži vien esmu tāda kā dzīves inscenētāja. Un Jimmy Choo saulesbrilles ir perfekta dzīves scenogrāfijas daļa.

    Luksuss un meistarība

    Sievietēm, kuras mīl un interesējas par modi, vārds Jimmy Choo ir labi pazīstams. Tas ir par pasaules modes ikonu kļuvušais luksusa zīmols, kurš sāka savu stāstu ar apavu radīšanu. Jimmy Choo ir reāls cilvēks, kurš radīja šo zīmolu, un šis stāsts ir skaists kā pasaka par Pelnrušķīti.

    Džimijs Čū dzimis Malaizijā apavu meistara ģimenē. Tētis viņam agri iemācīja arodu – runā, ka savu pirmo apavu pāri (ērtas čībiņas) zēns radīja vienpadsmit gadu vecumā. Tā kā Džimijs bija ļoti talantīgs, ar bezkompromisu attieksmi pret darbu, puiša ģimene parūpējās, lai viņš var pārcelties uz Londonu, kur pavisam drīz ar labām sekmēm absolvēja tagadējo Londonas Modes koledžu. 90. gadu sākumā viņš pamazām uzsāka biznesu Londonas Īstendā.

    Seksīgs piegriezums un ļoti moderns dizains, kuru īstenoja rūpīgi itāļu meistari, – Džimijs Čū padarīja apavus veiksmīgus jau pašā sākumā. Viņš strauji guva popularitāti, piemēram, žurnāla Vogue redaktore iemīlēja šos apavus tik ļoti, ka par modes bībeli dēvētajā žurnālā atvēlēja tiem astoņas stila lapas. Mūsdienās Džimija Čū dizainu novērtē un valkā stila ikonas, mūziķi un valstu vadītāji. Viņa klientu vidū ir dažādu statusu slavenības, tostarp Sāra Džesika Pārkere un Viktorija Bekhema. Pastāvīga Čū kliente bija arī princese Diāna, pēc šķiršanās viņa regulāri valkāja Jimmy Choo augstpapēžu kurpes, jo vairs nevajadzēja stāvēt blakus savam nelielā auguma vīram.

    Jauna ēra

    Kulta filmā Sekss un lielpilsēta par leģendāru ir kļuvusi aina, kurā galvenā varone Kerija steidzas, viņai nokrīt kurpe un viņa sauc – I lost my Choo (es pazaudēju savu Choo) –, kas angļu valodā izklausās kā shoe jeb kurpe. Tas ir smalks joks modes pazinējiem, jo Jimmy Choo tiešām ir sinonīms luksusa apaviem. Bet kopš 2011. gada zīmols Jimmy Choo, saglabājot savu rokrakstu, radījuši dizaineru briļļu klāstu. Tāpat kā Jimmy Choo apavi, arī briļļu kolekcija ir paredzēta tikai sievietēm, tāpēc lielākā daļa ietvaru dizainu ir izteikti sievišķīgi. Tomēr – kas meklē, tas atrod. Arī vīrieši, kas dievina šo luksusa zīmolu, atradīs dažus atturīgākus, vīriešiem piemērotus ietvarus. Zīmola Jimmy Choo dvēsele un vērtības ir klātesošas visā briļļu ietvaru kolekcijā. Skaista, pārdomāta un moderna dizaina briļļu ietvari, kas gatavoti no vislabākajiem materiāliem un visaugstākajā kvalitātē. Jimmy Choo briļļu ietvariem raksturīgs, ka īpaša uzmanība tiek pievērsta detaļām, kuras ir pamanāmas, bet graciozas, un spilgtām krāsām, kuras ir drosmīgas, bet ne mirkli vulgāras. Jimmy Choo saulesbrillēs sievietes jūt zīmola greznību un tā galveno filozofiju, ko iemieso visi Jimmy Choo produkti, – jutekliskumu un eleganci. Jimmy Choo piedāvā arī optiskos rāmjus, kam lielākoties ir taisnstūra forma, jo dizaineri ir sapratuši, ka šīs formas brilles var palīdzēt konturēt seju, padarot žokļa līniju slaidāku un vaigu kaulus izteiksmīgākus. Jimmy Choo ietvari optiskajām brillēm ir apzīmēti ar skaitļiem, bet saulesbriļļu kolekcijā katram modelim ir vārds, piemēram, Jimmy Choo Andie vai Liza un Lilo.

    Maza greznība

    Tāpat kā Jimmy Choo apavi, arī šā zīmola briļļu modeļi ir ikoniski, grezni un, jā, diezgan dārgi. Taču tiem ir liels pielūdzēju pulks visā pasaulē, jo te nav kompromisu ar kvalitāti. Jimmy Choo saulesbriļļu ietvari ir maza greznība, ar kuru nereti ir gana, lai paustu savu stilu, jo reizēm tiešām pietiek vien ar kaut ko mazu, lai pateiktu visu.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē