• Modes dāmu muļķošana vai skauģu runas? Veikala Butterfly izveidotāja cīnās ar sūdzmaņiem

    Slavenības
    Gita Vīksne
    Privātā dzīve
    Privātā dzīve
    11. septembris, 2020
    1 komentārs

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Instagram
    Veikalu Butterfly izveidotājai, Instagram zvaigznei pārmet piedāvāto drēbju kvalitāti un sliktu komunikāciju ar klientiem. Līdz šim viņa izvēlējās klusēt, bet nu sarunā ar PDz saka – tie esot meli.

    Skaisti tikai bildītēs?

    «Šobrīd visvairāk vēlos, lai liek man mieru un es varu turpināt strādāt,» saka internetā daudz kritizētā apģērbu veikala Butterfly vadītāja Elīna Didrihsone. Izskan pārmetumi, ka drēbes Elīnas Instagram profilā izskatās krietni labāk, nekā nonākot pie pircējiem.

    «Protams, esam ieinteresēti drēbes pasniegt īpaši skaisti. Taču ikviena sieviete šo pašu apģērbu var daiļi pasniegt arī savā ikdienā. Jā, lai drēbes parādītu, esam iegādājušies īpašu apgaismojuma tehniku, organizējam fotosesijas, veidojam pievilcīgus apģērba komplektus. Tas nav aizliegts, kā mums to var pārmest?» neizpratnē ir Elīna.

    Viņas tērpos sociālajos tīklos gozējas arī sabiedrībā zināmas dāmas, piemēram, dziedātāja Liene Šomase, kurai gan nekas iebilstams pret Didrihsones pārdotajiem tērpiem nav.

    Stilīgu tērpu tīkotājus mulsina, ka neesot skaidrības, kur tiek ražotas Didrihsones veikalā piedāvātās mantas. «Ja klients internetveikalā raksta – vēlos pirkt šo džemperīti, no kuras valsts tas ir? Mēs viņam atbildam,» saka Elīna.

    Pārmetumus, ka tie esot lēti ķīniešu ražojumi, viņa komentē: «Daudzi zīmoli apģērbu šuj Ķīnā, jo tā spēj piedāvāt labu kvalitātes un cenas attiecību. Varu ar dokumentiem apstiprināt, ka visi mūsu apģērbi iegādāti Eiropā.»

    «To izplatītāji ir no Eiropas, bet apģērbu ražotnes vai šūšana cehi var būt, piemēram, arī Ķīnā.»

    Klienti gan novērojuši, ka oriģinālās apģērbu birkas pirms pārdošanas esot nogrieztas un vietā piešūtas Butterfly birkas.

    «Šādi esam rīkojušies tikai izmēru dēļ. Tā darām, lai meitenes nesabītos, ka pasūtījušas M izmēra apģērbu, bet atsūtīts XL. Ir ražotāji, kuriem ir cita izmēru sistēma,» skaidro viņa.

    Daži klienti apgalvo – viņiem atsūtītās drēbes bijušas netīras.

    Didrihsone to apšauba. «Veikalā uz vietas, protams, drēbes mēra dažādas meitenes. Arī tādas, kas sasmērē tās ar tonālo krēmu. Pastaigājiet pa citiem veikaliem un paskatieties, cik daudz tur ir sasmērētu drēbju. Kā ar to var cīnīties? Mēs regulāri braucam uz ķīmisko tīrītavu un saudzīgi atbrīvojamies no traipiem. Ja kliente nav ar mieru gaidīt, kad apģērbs tiks iztīrīts, mēs piedāvājam atlaidi,» stāsta Elīna.

    Darbojas trīs dažādi SIA, oficiālu sūdzību nav

    Drēbju pircēji tirgotājai piedēvējuši arī mahinācijas ar naudas plūsmu – klienti norēķinoties naudu pārskaitot uz privātiem bankas kontiem. Par to uzņēmēja skaidro: «Šādi konti tika izmantoti pirms diviem gadiem, kad mēs vēl nekas nebijām. Šobrīd ar VID viss ir sakārtots un mēs valstij nodokļos maksājam lielas summas.»

    Pēc Lursoft datiem, Elīna un viņas vīrs Nauris Didrihsons ir īpašnieki trim uzņēmumiem – SIA EDButterfly, SIA Butterflay un SIA Butterfly.

    Uzņēmuma EDButterfly apgrozījums pērn sasniedzis 330 174 eiro, bet peļņa bijusi mazliet vairāk nekā 1700 eiro. SIA Butterflay apgrozījums pērn bijis 35 775 eiro, bet peļņa – vairāk nekā 9000 eiro. Savukārt SIA Butterfly reģistrēts tikai šovasar.

    Patērētāju tiesību aizsardzības centrs PDz atzina, ka par šiem komersantiem saistībā ar preču iegādi ir sniedzis vairākas konsultācijas. Oficiālas sūdzības gan nav saņemtas, tomēr PTAC attiecībā uz šo komersantu «ir veicis dažas uzraudzības aktivitātes.»

    Apsēduši provokatori un skauģi

    Elīna uzskata – viņas bizness tiek ķidāts, jo viņa ir ļoti populāra, un tas ne visiem tīk. «Man ir tikai 23 gadi. Esmu strauji izveidojusi veikalu. Katru dienu filmēju savu ikdienu un ļauju cilvēkiem tai sekot. Ja es to nedarītu, bet vienkārši klusām tirgotu drēbes, neviens par mani nerunātu,» pārliecināta ir viņa.

    «Katru manu video dienā noskatās vidēji 40 tūkstoši cilvēku. Loģiski, ka viņiem par redzēto ir, ko teikt. Turklāt lielākoties tās ir sievietes, un viņām par visu patīk parunāt,» spriež Elīna.

    Tiem, kas pārmet, ka Elīna sociālajos tīklos neaplaimo viņus ar atbildēm par veikalā tirgoto preču kvalitāti, viņa saka – nodalot veikala Butterfly sociālo tīklu kontu no sava privātā.

    «Savā Instagram kontā varu izvēlēties, kuram gribu atbildēt, bet Butterfly ir darba profils, tur tiek atbildēts visiem. Jā, tiek bloķēti cilvēki, kas atļaujas būt vulgāri, aizskaroši izsakās par modelēm, kas demonstrē veikala drēbes,» neslēpj Elīna.

    Tam, ka tiekot bloķēti arī klienti, kuri nav apmierināti ar saņemto preci un vēlas to atgriezt, viņa nepiekrīt. 14 dienu laikā to varot darīt ikviens. Garās sarakstēs viņa neiesaistoties citu iemeslu dēļ. «Daudzi speciāli provocē un velk uz kašķi, lai pēc tam sarakstes publiskotu,» teic viņa.

    Visskaļāk publiski savu neapmierinātību ar Elīnas piedāvātajiem tērpiem pauduši LNT šova O!Kartes skatuve dalībniece dziedātāja Kristīne Miljone un STV Pirmā! šova Slavenības. Bez filtra spīdeklis drag queen Amuna Davis jeb Dāvis Ķimenis-Bergholds.

    «Par abu šo cilvēku izdarībām esmu informēta gan es, gan uzņēmuma jurists un policija. Diemžēl policija ir izvēlējusies neko nedarīt, jo attiecīgajā situācijā nesaredz neko tādu. Negribu attīstīt to visu plašāk, jo neredzu tam jēgu.

    Kas attiecas uz Amuna Davis – pirmkārt, viņš ir vīrietis, viņam mūsu veikalā vispār nebūtu, ko meklēt.

    Otrkārt, viņš nekad nav atnācis uz veikalu un saticis mani klātienē. Tāpat kā Kristīne Miljone, kas dzīvo Anglijā un nav bijusi nekad mūsu kliente,» skaidro Elīna. Viņa apgalvo – aci pret aci vēl neviens klients nav sūdzējies par veikala piedāvājumu.

    Aktuāls jautājums
    Vai iepērcies interneta veikalos?

     

    1 komentārs

    Baiba Zvirgzdiņa
    Galīgi nav taisnība, iegādājos apavus, 3 x uzvilku , un sāka krist nost pērles, runājot ar butterfly darba profilu , teica, ka mana vaina, ka nemākot nēsāt, prasīju, vai esot normāli, un pateica, ka nez vai kā kopjot un kā nēsājot, pasūtīju pirms 3 nedēļām , atnāca ar omnivu nedaudz vairāk kā nedēļu, un uzvilku 3 x, un protams , ka tā esot mana vaina, apavus viņi neatlidzina, nemaina un garantiju nedod! Fuj šādiem cilvēkiem, var droši paskatīties sūdzības.lv tur ir pilns par šo visu cik godīgi strādā.

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē