Runājot par zīmola tapšanas stāstu STV Pirmā! realitātes šovā “Slavenības. Bez filtra”, jaunā uzņēmēja atklāj, ka ideja sākumā nākusi no Kaspara, kurš reiz it kā nejauši izmetis – kādēļ gan tev neuztaisīt pašai savu kosmētiku ? Olga šai idejai pieķērusies, sākusi internetā pētīt iespējas, un nu publika varēs novērtēt rezultātu.
Olgas līnijā ir acu ēnas, lūpu spīdumi un citi dekoratīvās kosmētikas atribūti, un krāsu paleti izvēlējusies viņa pati no saviem iecienītākajiem toņiem: “Es gribētu sievietes iedvesmot atļauties būt košākām, it sevišķi vasarā, tādēļ acu ēnu paletē ir arī spilgti toņi, piemēram, koši rozā.”
Kosmētika būs nopērkama Olgas Instagram profilā un arī atsevišķā mājas lapā. Tiem, kuri interesējas par cenām, varam pačukstēt, ka tās ir maciņam visnotaļ draudzīgas – no 12 līdz 20 eiro. Bet, ko par sievas darbošanos domā Kaspars, uzzināsit noskatoties šo video!
Citi lasa