3 noderīgi elpošanas vingrojumi

Neticami, bet tikai ar elpošanu vien varam parūpēties par to, lai labi justos.
Veselība
Santa LV
5. jūnijs

Saglabāt

Foto: Shutterstock
  1. Vingrojums možumam un enerģijai. Veic šo vingrinājumu, pirms dodies laukā no mājas. 
    Apsēdies taisni. Kājas 90 grādu leņķī. Uz diafragmas uzliec labo roku, bet tai virsū – kreiso. Turi stingri. Ieelpo dziļu, dziļu elpu un aizturi. Varbūt šķiet, ka plaušās vairs nav vietas, bet ieelpo vēl mazliet. Aizturi elpu un noturi divas sekundes. Tad, spēcīgi uzspiežot uz diafragmas, ar skaļu izelpu izspied elpu un izpūt plaušas pavisam tukšas. Atkārto vēl pāris reižu.
  2. Vingrojums, kas noņem no pleciem dienas nogurumu un kreņķus.
    Sēdi vai stāvi taisni, rokas brīvas. Dziļi ieelpo, vienlaikus virzot plecus uz augšu, uz ausīm. Ieelpo, cik dziļi vari, un arī plecus uzcel maksimāli augstu. Četras piecas sekundes aizturi elpu. Izelpo strauji – izstum gaisu caur degunu, vienlaikus nometot plecus lejā. Piedomā, kā izelpojot tu vienlaikus izstum no sevis visu uzkrāto nogurumu un stresu.
  3. Vingrojums, kas nomierina skrienošo prātu un palīdz atslābt.
    Sēdi vai stāvi taisni. Starp pavērtām lūpām izbāz tūtiņā savilktu mēli. Elpu ievelk un arī izpūt caur šo tūtiņu – lēnām, dziļi, pamatīgi. Atkārto vairākas reizes, līdz jūti, kā prāts palēnina skrējienu un dvēselē ielīst miers.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs