Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • TC «Spice» atklāts pirmais «The Body Shop» ilgtspējīgais konceptveikals Baltijā

    Skaistumkopšana
    Santa.lv
    Santa.lv
    5. novembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    «The Body Shop» Spicē
    Foto: No izdevniecības «Žurnāls Santa» arhīva
    «The Body Shop» Spicē
    Ētiskās skaistumkopšanas zīmols no Anglijas «The Body Shop» iepazīstina ar Baltijas valstīs pirmo ilgtspējīgo konceptu «veikals kā darbnīca».

    Ir neskaitāmi daudz vietu, kur iegādāties kosmētiku. Bet cik daudz ir tādu, kur var izmēģināt un iegādāties ētiskus, dabas iedvesmotus ādas kopšanas produktus un vienlaikus iestāties par taisnīgāku un iekļaujošāku pasauli?

    «The Body Shop» darbnīcas konceptveikalos tiek iesaistīti vietējie mākslinieki, kas veido savu mākslas darbu – piemēram, murāli, instalāciju vai skulptūras. Tāpat arī veikalos tiek integrēta aktuālā literatūra un informācija par vietējām nevalstiskajām organizācijām, kam varam palīdzēt.

    «The Body Shop» vēlas izcelt stāstus, kas ir būtiski vietējām kopienām. Tādējādi katrs veikals ir piederīgs un saistošs.

    «The Body Shop» «Spice» veikalā mākslinieks un dizaineris no Rīgas Zahars Ze ir izveidojis gleznojumu uz stikla. Mākslas darba kompozīcijā risināts sieviešu motīvs, apspēlējot ķermeņa kopšanu ar dažādām dabas sastāvdaļām, veidojot relatīvu balansu starp dabu un sievieti. Attēlotās sastāvdaļas – ingvers, zemene, greipfrūts, moringas koka ziedi – ir produktos, ko uzņēmums piedāvā atkārtotai uzpildīšanai. Tāpat arī mākslinieks izveidojis figūriņas no vietējā terakotas māla, kas labi integrējas darbnīcas konceptveikalā.

    «Frāze «izmainīt pasauli» daudziem cilvēkiem var šķist abstrakta un klišejiska. Šāda konceptveikala izveidošanai ir praktiskas dabas misija: mainīt klientu domāšanu un uztveri. Mēs vēlamies, lai cilvēki apzinās, ka viņi spēj veikt nelielas izmaiņas, kas var būtiski ietekmēt tuvāko sabiedrību un arī mūsu planētu. Vēlamies, lai mūsu vidē cilvēki var sarunāties, iedvesmoties un kļūt aktīvi. Mēs vēlamies, lai klienti rod prieku, izmēģinot «The Body Shop» produktus un sarunājoties ar mūsu darbiniekiem par sabiedrībai svarīgiem notikumiem, lai cilvēkiem rūpētu vide, kādā dzīvojam, un mūsu planētas nākotne, kādu to nodosim turpmākajām paaudzēm,» saka Ieva Gailuma, «The Body Shop» vadītāja Baltijas valstīs.

    «The Body Shop» dzimis 1976. gadā, kaislīgi rūpējoties par apkārtējo vidi un sociālo vienlīdzību, kas iet roku rokā ar kaisli pret skaistumkopšanu. Zīmols piedāvā vairāk nekā 800 produktus, kuros izmantotas iedarbīgas dabas sastāvdaļas, piemēram, kaņepe un ēdelveiss, un kuru ražošanas laikā netiek nodarīts kaitējums dzīvniekiem. Zīmols bija viens no pirmajiem, kas uzsāka Godīgas tirdzniecības programmu, un tā veiksmīgi darbojas vēl šodien, sākot ar šī sviestu, ko iegūst sieviešu kopienas Ganā, vai tējas koka eļļu no Kenijas. Uzņēmuma DNS pamatā ir aktīvisms par sociālo taisnīgumu. Tā darbinieki un klienti, kas dzīvo saskaņā ar tām pašām vērtībām, jau gadu gadiem ir atzinīgi novērtējuši zīmola īstenotās kampaņas. Zīmola veikali un produkti vienmēr ir bijuši un būs veids, kā apvienot cilvēkus cīņā par vides un cilvēktiesību problēmām.

    Par veikalu

    Veidojot veikala dizainu, zīmols īpašu uzmanību vērsa ekoloģiskās pēdas nospieduma mazināšanai. Proti, jaunajās telpās interjers veidots, izmantojot ilgtspējīgus materiālus.

    Uzmanības vērta ir apjomīga centrālā izlietne, kur var izmēģināt labākos un iemīļotākos «The Body Shop»  produktus. Savukārt jaunais kosmētikas stends ir gaišs un vienkāršs, veidots no dabīgiem materiāliem. Šeit pie spoguļa klienti var izveidot tādu «make-up», kas ļauj justies pārliecinātam par sevi.

    Uzpildes stacija

    Pārmaiņas sākas ar maziem solīšiem. Latvijā pirmā «The Body Shop» uzpildes stacija piedāvā transformēt veidu, kā mēs pērkam ķermeņa kopšanas produktus. Atkārtoti uzpildāmās 300 ml alumīnija pudelītēs (ar pārstrādājamu dozatora pumpīti) iespējams uzpildīt populārākās dušas želejas, šķidrās roku ziepes, šampūnus un kondicionierus. Un, kad produkts ir izlietots, klients pudelīti izskalo un atnāk uzpildīt no jauna.

    Izmantojot atkārtoti uzpildāmās pudeles, «The Body Shop» klienti var burtiski sajust, ka pozitīvas pārmaiņas ir viņu rokās.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē