• Kāds ir matracis, kas derēs tieši tev? Napsie to zina!

    Reklāmraksts
    20. jūlijs, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Pandēmijas laika dzīvesveids gultai ir piešķīris pavisam jaunu nozīmi. Tā vairs nav tikai vieta, kur guļam. Nu jau mēs te arī konferences rīkojam, pie datora strādājam, ģitāru spēlējam, ar bērniem štābiņus ceļam, un beigās, jā, arī kaut kad paguļam. Jāteic, visai daudzpusīgi. Bet tajā pašā laikā pētījumos ir noskaidrots, ka matrača īpašību izpētei un iegādei mēs veltām četrreiz mazāk laika, kā, pērkot jaunu telefonu.

    Es negribu izvēlēties, es gribu izgulēties!

    Visvairāk pasaulē tiek pārdoti atsperu matrači – tie veido teju 80% no visiem pārdotajiem matračiem. Bet uzjautrinošs ir fakts, ka šiem matračiem ir viszemākais pircēju novērtējums, kad runa ir par kvalitāti un apmierinātību. Ieradumam liels spēks?

    Kā tu pieņem izvēli, kad runa ir par jauna matrača iegādi? Tu ieej matraču veikalā, kur acu priekšā desmitiem variantu un pārdevēja jautā – kā varu palīdzēt? Un tu pats arī nezini, kā pārdevēja tev var palīdzēt, jo no matračiem neko nesaproti, tikai zini, ka vajag jaunu. Nu, tā, lai ir labi. Vienkārši ērti. Bet tad tev uzdot kaudzi jautājumu. Gribēsiet ar parastajām vai kabatu atsperēm? (Kas pie velna ir kabatu atsperes un kāpēc tās jāliek kabatās?) Cik daudz un kādu putu slāņus? (Bet tu orientējies tikai cafe latte putu slāņos) Un kādu virsējo kārtu? Ar vilnīšiem, pumpiņām vai rombiņiem? Labi, ziniet, pietiks.

    Mēs, Napsie, saprotam, ka visus, pilnīgi visus interesē tikai viens – labi izgulēties. Tāpēc izvēli izdarījām tavā vietā. Nu, lai tev vieglāk. Lai tu vari vienkārši apgulties un kaifot. Ar atvērtām, acīm vai aizvērtām un nešaubīties, ka esi izdarījis pareizo izvēli.  

    Jūs paši izvēlējāties…

    … bet, lai mēs varētu izdarīt nekļūdīgu izvēli tavā vietā, bija jāiegulda liels darbs. Mēs izpētījām dažādas matraču tehnoloģijas un aicinājām kopā dažādus savas jomas ekspertus, lai kopīgiem spēkiem radītu vietu, kur baudīt nevainojamu miegu. Mēs izveidojām simtiem dažādu matraču prototipu un aicinājām simtiem cilvēku ar dažādām ķermeņa formām tos visus izmēģināt, godīgi pasakot – kas patīk un kas nē. Vairumam bija svarīgi, lai matracis būtu vidēji stingrs, ar mazgājamu pārvalku, ar iespēju izmēģināt mājās, lai būtu pa kabatai. Vīrieši pievērsa uzmanību, lai tas nakts laikā nesviedrētu, bet sievietes – lai būtu izskatīgs, gluži kā dizaina elements istabā.

     

    Publicitātes foto
    Publicitātes foto

     

    Tā nu mēs uzlabojām esošos matračus, eksperimentējām ar tehnoloģijām, lai nonāktu līdz vienam – īstajam, labākajam, ideālajam matracim. Un piepildītu gulētāju vēlmes. Lūk, ne pārāk stingrs, ne pārāk mīksts, 18 cm augsts matracis, ko var likt gan uz grīdas, gan gultas rāmī. Turklāt tāds, kas izskatās labi jebkuros apstākļos.

    Vecā, labā patiesība

    Vai esi dzirdējis šo? Jo labāk būsi izgulējies, jo produktīvāks būsi nākamajā dienā? Vai arī – jo labāks miegs, jo labāks sekss? Jā, jā šādus un līdzīgus apgalvojumus dzirdam ik pa laikam. Un, lai cik apnicīgi tas dažkārt neskanētu – tas viss ir tiesa.

    Atceries, lai labi izgulētos, jāparūpējas arī par svaigu un vēsu gaisu istabā. Pirms gulētiešanas telpu kārtīgi izvēdini! Ideāli, ja tev ir žālūzijas vai aizkari, kas nelaiž cauri saules gaismu, jo tumšā telpā var daudz labāk izgulēties. Visas elektroniskās ierīces liec malā, un izskaud nelāgo ieradumu stundu pirms gulēšanas skrollēt “Facebook” vai “Instagram” fīdus. Atslābini ķermeni un prātu un dodies pie miera.

    Zini, kā darām? Tu pasūti savu Napsie, izmēģini to 101 dienu un, ja uzskati, ka tas nav tavu sapņu piepildījums, vienkārši atdod to atpakaļ. Ienāc napsie.lv un izvēlies sev vajadzīgo izmēru. Pie reizes vari paķert arī spilvena un segas komplektu vai arī kādu no gultas veļas komplektiem. Tiekamies septītajās debesīs!

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē