• Zalando sāk emocionālu svētku kampaņu “Prieks ir mūsu”

    Reklāmraksts
    23. novembris, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Lai svētku sezonā visā Eiropā palīdzētu atgūt prieka sajūtu.
    • uzsāk emocionālu svētku kampaņu, lai vairotu prieka sajūtu visā Eiropā, mudinot cilvēkus dalīties ar reāli piedzīvotiem mirkļiem, kas viņiem sagādājuši prieku.
    • Televīzijas reklāmā attēloti īpašie mirkļi starp mīļajiem svētku sezonā, un to uzņēmusi Grammy balvai nominētā Savana Līfa (Savanah Leaf).

    Berlīne, 2021. gada 15.novembrī // Eiropas vadošā modes un dzīvesstila preču tiešsaistes platforma Zalando svētku sezonā vairos prieku visā Eiropā, izveidojot emocionālu kampaņu, kas vēlreiz izdzīvo visus mūsu prieka un laimes mirkļus.

    Kampaņa #JoyIsOurs ir vērsta uz emocionālu un spēcīgu saucienu, kas atspoguļo svētku sezonas būtību. Neatkarīgi no tā, vai tā ir nostalģija pēc ģimenes atkalsatikšanās, saziņa ar seniem draugiem vai īpaša kopābūšana ar sev pašu īpašāko cilvēku, Zalando mudina cilvēkus svinēt prieku visās tā izpausmēs. #JoyIsOurs ir mērķtiecīgs solis ceļā uz «jauno normālo situāciju», vienlaikus atzīstot izaicinājumus, ar kuriem mēs visi esam saskārušies pēdējos mēnešos.

    Arī šogad Zalando uzmanības centrā ir cilvēka emocijas, attēlojot īpašo mirkļu atgriešanos svētku sezonā starp vistuvākajiem cilvēkiem. Šī kampaņa, ko uzfilmējusi Savana Līfa, kura no 2012. gada olimpisko spēļu dalībnieces kļuvusi par Grammy balvai nominētu režisori un fotogrāfi, “atdzīvosies” vairākos formātos. Līdztekus galvenajam video saturam un digitālajiem reklāmas stendiem, kampaņā tiks iekļauti emocionāli kadri, ko iemūžinājis slavenais Bruklinā dzīvojošais fotogrāfs Džordijs Vuds (Geordie Wood), bet uzņēmumam piederošie sociālie kanāli demonstrēs saturu ar kampaņas dalībnieku līdzdalību. 360° kampaņa izveidota kopā ar radošo aģentūru Anomaly.

    “Pēdējie divi gadi mums visiem ir radījuši daudzus izaicinājumus, un Zalando vēlas šajā svētku sezonā vairot labsajūtu, kad cilvēki visā Eiropā cenšas kompensēt zaudēto laiku,” saka Zalando globālā mārketinga viceprezidents Ralfs Rijkss (Ralph Rijks). “Uzņēmumā Zalando pašizpausme ir daļa no mūsu DNS, un ar #JoyIsOurs kampaņu mēs ceram izveidot vidi, kurā mūsu kopiena spēj izstāstīt un dalīties ar saviem priecīgajiem mirkļiem un atmiņām, lai vairotu pozitīvas emocijas svētku sezonai.”

    Decembrī, turpinot #JoyIsOurs kampaņas vēstījumu, Zalando draugi visā Eiropā sociālajos medijos dalīsies ar saviem personīgajiem attēliem par to, kā viņi ir guvuši prieka sajūtu, tādējādi radot vēl vienu prieka vilni. Iedvesmojošo dalībnieku vidū būs aktieri, zīmoli, modeļi un partneri, ar kuriem Zalando ir sadarbojies 2021. gadā.

    #Joyisours

    @Zalando 

    PAR ZALANDO:

    Zalando (https://corporate.zalando.com) ir Eiropā vadošā modes un dzīvesstila tiešsaistes platforma. 2008. gadā Berlīnē izveidotā platforma, piedāvājot apģērbus, apavus, aksesuārus un skaistumkopšanas preces, nodrošina ar visu nepieciešamo 45 miljonus aktīvo klientu 23 tirgos. Mūsu klāstā ir gan pasaulslavenu starptautisko zīmolu, gan vietējo zīmolu preces. Mūsu platforma ir modei veltīta vieta, kur vienkopus mīt iedvesma, inovācijas un mijiedarbība. Mēs kā Eiropā modernākais tehnoloģiju uzņēmums cītīgi strādājam pie tā, lai atrast digitālus risinājumus ikvienam modes ceļojuma aspektam – mūsu klientiem, partneriem un ikvienam Zalando stāsta vērtīgajam dalībniekam. Mūsu vīzija ir būt par modes sākumpunktu un ilgtspējīgu platformu ar pozitīvu tiešsaistes ietekmi uz cilvēkiem un planētu.  

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē