• Kašers uzdāvinājis savas cepures Bejonses ģimenei

    Slavenības
    Anastasija Kuzminova
    19. novembris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: No privātā arhīva
    Multimākslinieks pirms pusgada atzinās, ka sapņo strādāt ar amerikāņu popzvaigzni Bejonsi. Tagad viņš ir pussoļa attālumā no tā – sadraudzējies ar dziedātājas stilistu un savaldzinājis Bejonsi ar sava zīmola Kasher Bloom cepurēm.

    Sapnis par sadarbību ar Bejonsi

    Kašera cepuru zīmols ir pavisam jauns, taču jau pamanīts gana plaši. Viņa dizainētās cepures parādās Latvijas modes žurnālos, un nu tās ir nonākušas pat pasaulslavenās dziedātājas Bejonses un viņas stilista Manuela Mendesa garderobē.

    «Bejonses un viņas komandas gaitām sekoju vairākus gadus, jo šī dziedātāja ir mans iedvesmas avots. Strādāt ar viņai pietuvinātu cilvēku ir īsts sapņu piepildījums. Man bija jāsper mazs solītis, lai piekļūtu Bejonsei,» atklāj Kašers.

    Sadabūjis dziedātājas stilista kontaktus, viņš bez aplinkiem paziņoja – gribot veidot cepures pašai Bejonsei! Amerikāņu popzvaigznei jau ir pozitīva pieredze ar Latvijas dizaineru veikumu. Pērn Aristocrat Kids dizainere Dace Sāmīte radīja kleitu Bejonses meitai Blū Aivijai Kārterei. Augusta beigās Bejonses stilists Manuels pozēja sociālajos tīklos Kašera cepurē, izpelnoties simtiem komplimentu. Iespējams, drīz sagaidīsim arī Bejonses iznācienu Kašera cepurē.

    Kādā intervijā šoruden viņš atklāja, ka jau nosūtījis savas cepures Bejonsei, viņas vīram reperim Jay-Z un abu bērniem. «Cepures ir pie viņiem, un esmu sajūsmā par šo sadarbību. Man prieks, ka ar dziedātājas komandas stilistiem mums izvērtušās draudzīgas attiecības, un viņi palīdz mūs bīdīt ASV un Itālijas tirgū.

    Viņi ir sajūsmā par kvalitāti un saka: «Tiklīdz ir kaut kas jauns, sūti tik šurp! Mēs vēlamies visu, kas redzams Instagram!

    Tas piešķir milzīgu motivāciju nepadoties, nenolaist rokas,» pauž Kašers. Viņš ar savu piemēru vēlas iedvesmot jauniešus riskēt un piepildīt savus kvēlākos sapņus.

    Nevarēja atrast savu ideālo cepuri

    Kašers allaž izcēlies ar oriģinālu stilu, taču nopirkt sev piemērotu apģērbu un aksesuārus Latvijā viņam allaž sagādājis grūtības. «Nevarēju atrast sev cepuri, jo man ir liels galvas apkārtmērs, turklāt Latvijā vīriešiem ir pieejamas vien melnas, pelēkas un bordo cepures,» stāsta viņš.

    Tāpēc radusies doma pašam uzšūt cepuri. Taču, aprunājoties ar meistariem, viņš saprata – lai šo prasmi apgūtu, vajadzēs vairākus gadus. Tam Kašers nebija gatavs, tādēļ sapulcēja profesionālu cepuru šuvēju un izšuvēju komandu. «Pirms pieciem mēnešiem izdomāju – viss, bliežam augšā cepures! Viss forši aizgāja, knapi tiekam galā ar pasūtījumiem, tādēļ meklējam papildspēkus,» priecājas viņš. Pandēmijas laiks licis Kašeram izvērtēt savas dzīves prioritātes, un viņš nolēma atteikties no aktīvas darbošanās Kašera sapņu fabrikā. «Tagad ļaušu izpausties saviem talantīgajiem darbiniekiem.

    Gadi tomēr iet uz priekšu, un vairs negribas legingos lēkāt pa skatuvi.

    Vēlos nopietnākas lietas darīt. Kāpšu uz skatuves vienīgi tad, ja ļoti labi samaksās,» atklāts ir viņš.

    Ar savām filca cepurēm Kašers lepojas – tās esot ne vien skaistas, bet arī inovatīvas. «Sadarbojamies ar vietējiem un ārvalstu IT speciālistiem un zinātniekiem. Lai, uzliekot cepuri galvā, var klausīties mūziku vai panākt, lai tā skaitītu dienā noietos soļus un mērītu asinsspiedienu. Piedalāmies arī uzņēmēju atbalsta konkursos Drosmes grants un Ideju kauss.»

    Aksesuārs maksātspējīgiem modes mīļotājiem

    «Laikam mana personība iet zīmolam pa priekšu.  Es sevi pozicionēju kā dzīvespriecīgu cilvēku, kuram patīk mode. Domāju, cilvēki iedvesmojas no manis,» par sava zīmola panākumiem spriež Kašers. «Cenšos cepures padarīt par modes aktualitāti, jo cepure koptēlā ir kā punkts uz i. Apkārtējie cepuri tavā tēlā ievēro pirmo un saka komplimentus. Ja tā ir krāsaina, izšūta un vēl piedevām gudra – tad jau ir pilns komplekts!» uzsver Kašers. 

    Viņa 250 eiro vērtajām izšūtajām cepurēm esot liela piekrišana par kovida laikā, kad daudzi lieki netērējas. «Tā kā ceļojumi izpaliek, cilvēki vēlas sevi iepriecināt citādi. Viņi paliek mājās un biežāk iepērkas internetveikalos. Liekas, ka tagad daudziem nav naudas, bet tā gluži nav,» secina viņš. Tāpēc Kašers nolēmis iet uz pilnu banku un atradis sapņu telpas savai darbnīcai un šovrūmam Rīgas centrā, tāpēc ar klientiem viņam vairs nav jātiekas savās mājās.

    «Mani klienti ir spilgtas personības. Starojoši, jauki cilvēki, kuriem interesē kvalitāte un nebijušas lietas.

    Kas nav mazsvarīgi – viņi ir maksātspējīgi,» saka Kašers. Lielākā daļa esot sievietes, bet ierodas arī vīrieši, visbiežāk, lai apdāvinātu savas dāmas.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē