• Latvijā populārākais iluzionists Edžus Kauķis: Neviens mani 17 gados neņemtu darbā televīzijā rādīt trikus

    Sociālie tīkli
    Raimonds Rudzāts
    14. novembris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: No personiskā arhīva un Shutterstock
    Dzīvojam interneta un tehnoloģiju laikmetā. Mūsdienās kļūst arvien grūtāk novilkt robežu: vai mums pieder ierīces vai drīzāk mēs piederam ierīcēm. Jauni laiki līdzi nes jaunas iespējas, jaunus izaicinājumus un arī – jaunus riskus. Laiki, kad bērni sapņoja kļūt par ugunsdzēsējiem vai kosmonautiem, pieder senai pagātnei. Juristi un ekonomisti? Arī noiets etaps. Atbrīvojiet ceļu jūtūberiem un influenceriem!

    19 stundas 28 minūtes un 14 sekundes. Tieši tik ilgā laikā iespējams vienā rāvienā izlasīt Bībeli. Gadījumā, ja to nezinājāt. Dokumentāls apliecinājums tam ir atrodams YouTube kanālā Iluzionists Edžus, un šim video ir vairāk nekā 30 tūkstoši skatījumu.

    Kanālu veido Edžus Kauķis, kurš pēdējos gados kļuvis par Latvijā populārāko iluzionistu. YouTube viņš savulaik pievērsās, lai publicētu savus trikus. «Neviens mani 17 gados neņemtu darbā televīzijā rādīt trikus. Tāpēc es tos sāku izvietot YouTube. Cilvēkiem iepatikās,» viņš atminas pirmsākumus.

    Ironiski, bet mūsu saruna notiek Latvijas Televīzijas ēkas vestibilā Zaķusalā. Mana ikdiena ir cieši saistīta ar šo ēku un mediju, savukārt Edžus televīziju nepatērē nemaz. Gandrīz nemaz. «Kopā ar sievu skatāmies seriālu Džima dēļ,» viņš tomēr nosauc vienu izņēmumu.

    Edžus YouTube kanālam ir vairāk nekā 25 tūkstoši abonentu.

    Latvijas apstākļos tā ir ļoti iespaidīga fanu bāze. Populārākajiem video ir vairāk nekā 100 tūkstoši skatījumu. Tomēr YouTube Edžum joprojām ir atspēriena platforma iztikas gādāšanai, nevis iztikas nodrošinātājs.

    «Es pelnu ar pasākumiem,» viņš atklāj. «Video monetizēšana man ienes aptuveni 40 eiro mēnesī. Esmu savos video arī izvietojis reklāmas, bet – ja mani aicina uz pasākumiem, ar kuriem nopelnu četras reizes vairāk, kāpēc man reklamēt kaut kādus zīmolus? Jā, man ik pa laikam ir sadarbības ar zīmoliem, bet pārsvarā YouTube man ir kā platforma, ar ko piesaistīt sekotājus saviem trikiem,» skaidro Edžus Kauķis.

    «Lielākā daļa uzaicinājumu uz pasākumiem ir tāpēc, ka cilvēki ir redzējuši manus video un esmu populārs internetā. Ja Google ieraksta vārdu iluzionists, tad esmu pirmais meklēšanas rezultāts, jo esmu populārs sociālajos tīklos. Tie cilvēki var nezināt, kas es esmu, bet mans vārds parādās pirmais, un tas man dod ļoti daudz.»

    Lai šādu popularitāti iemantotu, ar laiku Edžus paplašināja savus radošās darbības apvāršņus. Viņa YouTube kartotēkā atrodami arī tādi video kā, piemēram, Es 16 000 reižu pateicu vārdu «Paldies!»; Kā nopirkt mašīnu Vācijā?! Soli pa solim un Kāds ir jaunais IKEA?, kā arī atskats uz paša kāzām. «Gribēju piesaistīt papildu auditoriju. Domāju, ja būs triks ar automašīnām, tad tas uzrunās cilvēkus, kas interesējas par automašīnām,» skaidro iluzionists.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē