• Modernizētā Hyundai i30 N Line pirmais brauciens

    Pirmais brauciens
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    17. marts, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    2/5Modernizācija

    Modernizācija

    Modeļa dzīvesciklā ievērojamas pārvērtības iespējams panākt, piešķirot svaigu skatu automašīnas lukturiem un tieši šis ir viens no galvenajiem elementiem atsvaidzinātajā i30. Līdzīgi kā jaunais i20 hečbeks, tas ieguvis optiku ar V veida formas LED dienas gaismu grafiku, bet paplašinātajam radiatora režģim tagad ir trīsdimensionāls izskats.

    V veida forma redzama arī aizmugures lukturos un pie uzlabotas aerodinamikas ticis arī aizmugures bampers.

    Līdzšinējām 6 virsbūves krāsu klāstam pievienojušās trīs jaunas izvēles – Dark Night, Silky Bronze un Sunset Red. Tieši pēdējā no tām iekrāsojusi arī mūsu testa auto un savienojumā ar sportisko N Line pakotni rezultāts ir patiesi pievilcīgs. 18 collu vieglmetāla diski, plats difuzors un uzpūstāki bamperi rada agresīvāka auto iespaidu.

    Ar šo gājienu dizaineriem veiksmīgi izdevies sajaukt kārtis, jo atšķirības starp šo un īsto N modeli pirmajā acumirklī ir teju nemanāma.

    Sāk šķist, ka N Line jau šobrīd nonācis līdzīgā situācijā kā BMW un pircēju iecienītā M pakotne. Tiklīdz esam to ieraudzījuši, standarta vairs nešķiet tik gards kumoss.

    Vērtējot svarīgākos elementus, i30 interjers savā būtībā saglabājis iepriekšējo konceptu, tomēr bez jaunām vēsmām neiztikt. Modernizētais korejietis ieguvis jaunu instrumentu paneli, kas apvieno analogos rādītājus ar 7 collu krāsaino ekrānu, bet galvenā loma atvēlēta 10,25 collu centrālajam displejam, ekrāna pozīcijai saglabājoties nemainīgai – tas vēl joprojām atrodas paneļa augšējā daļā.

    Vizuāli tas ir līdzīgs atsvaidzinātajā Ioniq modelī izmantotajam displejam, ar apakšā novietotām īsceļu pogām un skaļuma pogu pa vidu. Tas ne vien izskatās labāk, bet arī funkcionē jau tuvāk tam, kā to prot sistēmas vācu konkurentos. Tam pieejama BlueLink lietotne, ļaujot viedtālrunī redzēt automašīnas atrašanās vietu, braukšanas ātruma vēsturi, attālināti atslēgt un aizslēgt durvis, kā arī izmantot citas funkcijas.

    Starp citu, līdz i30 nonācis arī jaunajā Tucson modelī pieejamais garastāvoklim atbilstošs muzikālais fons – sniega gurkstoņa, kamīna liesmas, jūras šalkoņa, džungļu skaņas vai nemitīga rosība kafejnīcā. Šāds platekrāns gan būs uzstādīts tikai divās lepnākajās versijās – Style un N Line. Bāzes versijai pienākas 3,8 collu melnbaltais ekrāns, bet Comfort aprīkojuma līmenī būs pieejams krāsains 8 collu displejs. Būtiski, ka šajā modelī Hyundai pretojies klimata kontroles vadības iestīvēšanai skārienjūtīgajā ekrānā, paliekot pie fiziskajiem slēdžiem.

    Hyundai i30 interjeram iepriekš trūka harizmas un daļēji to izdevās izlabot N modelim. Tagad vairums šo odziņu pieejamas N Line aprīkojumā – melna jumta apdare, sporta stūre, metāla pedāļi, elektriski regulējami Recaro tipa sēdekļi ar sānus iekļaujošiem balstiem un zamšādas apdari. Varētu vēlēties, lai stūres rats būtu apvilkts ar zamšādu, taču jāatceras, ka šis ir standarta i30 hečbeks ar sporta elementiem, nevis uguņojošais i30 N. Interesanti, ka aizmugurējo durvju apdare ir kvalitatīvāka nekā VW Golf.

    Kas attiecas uz praktiskumu, hečbeka bagāžas nodalījums būs par 15 litriem lielāks nekā VW Golf (396 litri), maksimālajai ietilpībai sniedzoties līdz 1301 l, bet universāla versijā līdz 1650 l. Līdz Škoda Octavia hečbeka 600 litru plašumam gan vēl tāls ceļš ejams.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē