• Četri lietoti pikapi no Volkswagen, Nissan, Mitsubishi un Ford kurš būs labākais?

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    13. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: No Auto Bild arhīva
    3/6Mitsubishi L200

    Mitsubishi L200

    Šī ir piektā kopš 1993. gada Vācijā tirgotās pikapa L200 modeļu līnijas paaudze, kas ir pārdošanā no 2015. gada. Šogad pikaps tika modernizēts, tāpēc sākotnējās versijas (attēlā redzamalais L200) pieejamas par zemāku cenu.

    Šis pikaps gan netiek ražots japāņu galvenajā rūpnīcā. Bet gan Taizemes Mitsubishi rūpnīcā Laem Čabangā, ostas pilsētā ar 75 000 iedzīvotāju, kas atrodas 25 km attālumā no tūrisma mekas Patajas. Mitsubishi paši ražo arī dīzeļdzinējus ar regulējamo ieplūdes sadales vārpstu. Tas pat attiecas arī uz novecojušo piecpakāpju transmisiju.

    Nedaudz šaurāk, taču ne pavisam šauri ir Mitsubishi salonā. Tas ir – vismaz relatīvi skatoties – šī salīdzinājuma vismazākais pikaps, taču tā 5,29 m garums un 1,82 m platums tik un tā ir gana iespaidīgi. Citādi kā Ford Mitsubishi dīzeļdzinējs nevar lepoties ar harismu, bet drīzāk uzrunā racionāli domājošus cilvēkus. 2,4 l četrcilindru dzinējam ar raupjo gaitu gan ir zemākā jauda šajā salīdzinājumā – 181 ZS, taču mazākā svara dēļ tam arī nav tik daudz jānes.

    Tādēļ tas savu darbu paveic kārtīgi un iepatīkas mums ar labajām braukšanas īpašībām un viszemāko degvielas patēriņu 8,9 l/100 km. Un tas par spīti tā automātiskajai pārnesumkārbai, kuras lielākā priekšrocība ir iespēja to slēgt manuāli. Savu tieksmi nevajadzīgi pārslēgties uz leju tā dēļ nevajadzīgi dzen uz augšu apgriezienus un līdz ar to arī degvielas patēriņu.

    Taču Mitsubishi ir arī savi trumpji. Pie tiem gan nepieder tikai paciešamais amortizatoru komforts, taču pilnpiedziņa gan, kas ir negaidīti daudzpusīga un praktiska.

    Citādi nekā Ford un Nissan – Mitsubishi ir pastāvīgā pilnpiedziņa ar centrālo diferenciāli, ko vadītājs papildus var manuāli nobloķēt stāvāka kāpuma apstākļos.

    Tātad nekad nav jāraizējas par saķeri ar ceļu, pat tad ne, ja maršrutā nemitīgi mainās mitrums, sniegs un sausums.

    Bluetooth brīvroku sistēma  ietilpst standartaprīkojumā. Grozāmā svira uz centrālās konsoles atbild par daudzveidīgo piedziņu: tikai aizmugures piedziņa (H2), pastāvīgā pilnpiedziņa ar centrālo diferenciāli (4H), pilnpiedziņa ar nobloķētu centrālo diferenciāli (4Hlc) un ar papildu apvidus pārnesumu (4LLc).

    Gabarīti

    • Iekšējais platums p/a: 1450/1450 mm
    • Riteņu bāze: 1520/1515 mm
    • Platums: 1815 mm
    • Klīrenss: 220 mm
    • Augstums: 1780 mm

    Apvidus rezultāti/masas

    • Savērpšanās indekss: 70%
    • Iegrime: 600 mm
    • Līdzsvarošanās: 210 mm
    • Pašmasa: 2013 kg
    • Kravnesība: 897 kg
    • Riepas: Michelin Latitude Alpin
    • Uzbraukšanas leņķis: 24º
    • Riteņu garenbāze: 3000/garums 5285 mm
    • Bagāžnieka apmale: 900 mm

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē