Land Rover prezentē jauno Discovery Sport apvidnieku (FOTO)

Jaunais “Discovery Sport” kļuvis vēl efektīvāks, tehnoloģiski progresīvāks un praktiskāks, garantējot pasažieru drošību un ērtību jebkādos apstākļos.
SUV
Auto Bild
23. maijs

Saglabāt

Foto: Land Rover media

Pēdējos 30 gadus “Discovery” ģimenei raksturīgo piedzīvojumu garu iemieso arī jaunais “Discovery Sport”. Universālajā un plašajā 5 sēdvietu (ar papildus ierīkojamām 2 sēdvietām) salonā atradīsit atjaunotu infoizklaides saskarni, jaunākās sakaru sistēmas un iespēju konfigurēt sēdvietas 24 kombinācijās. Bez ierastā iekšdedzes dzinēja automašīnā ierīkots arī 48 voltu jaudas hibrīddzinējs (MHEV), lai palīdzētu samazināt emisijas un degvielas patēriņu.

“Discovery” preču zīmes dizaina elementi, ieskaitot no vējstikla puses atvāžamo dzinēja pārsegu, pakāpeniski paaugstinošos virsbūves viduslīniju un sašaurinošos jumtu, nav izmainīti, taču jaunās modeļa versijas ārpuses dizains ir drosmīga oriģinālā modeļa dizaina interpretācija. Jauna dizaina LED priekšējie un aizmugurējie lukturi, kā arī jaunas priekšējas dekoratīvās restes un bamperi radīta vēl ievērojamāku automašīnas vizuālo tēlu.

Salonā ierīkota digitālā infoizklaides sistēma “Touch Pro”, turklāt tā apdarei izmantots vēl vairāk augstākās klases materiālu, kas ļaus baudīt ne vien praktisku, bet arī kvalitatīvi ierīkotu telpu. Atjaunotais visu trīs rindu sēdekļu dizains nodrošina lielāku komfortu un daudzveidību. 40:20:40 attiecībā sadalīto otrās rindas sēdekli var noliekt un pabīdīt, kas nodrošina iespēju izvēlēties no 24 sēdekļu kombinācijām un pielāgot automašīnas salonu savām individuālajām vajadzībām jebkurā situācijā – vedot bērnus uz skolu vai ģimenes brīvdienu laikā.

Jaunais “Discovery Sport ” ir kļuvis vēl universālāks – salonā ir vairāk vietas nelielu priekšmetu glabāšanai, turklāt automašīnā ir ierīkota par 20 procentiem ietilpīgāka degvielas bāka (līdz 65 l). Papildus pasūtot brīvā laika atslēgu “Activity Key”, kompaktais pilsētas visurgājējs kļūs vēl praktiskāks, ļaujot Jums doties jebkādos piedzīvojums kopā ar visu ģimeni.

Projektējot jauno “Discovery Sport”, ņēmām vērā arī tā ietekmi uz vidi, tādēļ automašīnā esam ierīkojuši 48 voltu jaudas hibrīddzinēju (MHEV). Pirmo ar šo sistēmu aprīkojām “Range Rover Evoque” modeli. Sistēma izmanto blakus dzinējam ierīkotu ar siksnu darbināmu starteri-ģeneratoru, kas zem automašīnas grīdas ierīkotā akumulatorā uzkrāj enerģiju, kas parasti tiek zaudēta bremzēšanas laikā.

Braucot ar mazāku nekā 17 km/h ātrumu un vadītājam bremzējot, dzinējs izslēdzas. Nospiežot gāzes pedāli, akumulatorā glabājamā enerģija tiek izmantota, lai palīdzētu automašīnai uzņemt ātrumu un samazinātu degvielas patēriņu. Jaunais dzinējs un transmisija ir izsmalcināti, klusi un efektīvi, kā arī nodrošina ievērojami mazāku degvielas patēriņu, lai arī kur Jūs brauktu – ar bērniem uz skolu, pa apvidus ceļiem vai Alpu serpentīniem.

Jaunais “Discovery Sport” izveidots, lai apmierinātu mūsdienu ģimenes digitālās vajadzības. Tajā var ierīkot viedo atpakaļskata spoguli, kas ar vienas pogas palīdzību kļūst par augstas izšķirtspējas ekrānu, ļaujot pārredzēt visu, kas notiek aiz Jūsu automašīnas. Spogulis, savienots ar kameru, kas ierīkota virs aizmugurējā stikla, nodrošina plašāku redzamības lauku (50 grādu leņķī) un labāku redzamību slikta apgaismojuma apstākļos. Turklāt Jūsu redzamību vairs neierobežos otrajā rindā sēdošie pasažieri vai bagāžas nodalījumā pārvadājamie liela izmēra objekti.

Automašīnā ierīkotā “Ground View” sistēma palīdzēs vadītājiem manevrēt gar augstām apmalēm vai izbraukt bedrainus ceļus, ko nodrošina zem automašīnas ierīkota kamera, kas skārienekrānā projicē virtuālu 180 grādu skatu.

Šis ir “Land Rover” 2014. gadā pirmo reizi prezentētās “Caurredzamā motora pārsega” tehnoloģijas īstenojums, kas motora pārsegu padara neredzamu.

Jaunais apvidnieks spēs izbraukt 600 mm dziļu braslu, turklāt tam būs visu riteņu piedziņas sistēma un otrās paaudzes aktīvās piedziņas sistēma (atkarībā no dzinēja jaudas). Sistēma “Terrain Response 2” automātiski nosaka ceļa apstākļus un attiecīgi regulē griezes momenta sadali, savukārt uzlabotā vilkšanas palīgsistēma palīdz intuitīvāk un drošāk veikt manevrus ar piekabi (līdz 2500 kg).

Visās šī modeļa automašīnās, neatkarīgi no komplektācijas, ir ierīkota atpakaļskata kamera un citas vadītāja palīgsistēmas, tostarp, adaptīvā kruīza kontrole ar stūrēšanas palīgsistēmu, kas, ņemot vērā ceļa apzīmējumu, iecentrē automašīnu braukšanas joslā un saglabā drošu attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim. Tāpat automašīnā ir ierīkota joslas saglabāšanas palīgsistēma, kas ļauj nenovirzīties no braukšanas joslas, autonomā avārijas bremzēšanas sistēma un vadītāja stāvokļa novērošanas sistēma.

Pirmās “Discovery Sport” automašīnas Latvijā parādīsies jau šajā rudenī.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs