• Renault prezentējis jauno Clio hečbeku

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    6. februāris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Renault Media
    Renault prezentējis jauno Clio – jau piektās paaudzes ikonisko auto modeli, kas pārdots aptuveni 15 miljonos vienību. 1990. gadā Clio kļuva par Groupe Renault visvairāk pārdoto modeli pasaulē. No 2012. līdz 2018. gadam pārdošanas rādītāji katru gadu ir pieauguši.

    Dizains

    Uz jaunās platformas būvētais Clio kļuvis par 14 mm īsāks (garums 4048 mm, platums 1798 mm), bet plašāks iekšpusē. Virsbūve ir pazemināta par līdz pat 30 mm (augstums 1440 mm), lai uzlabotu aerodinamiku un dodu papildu sportiskumu. Sportiskākam izskatam pieejami arī 17 collu vieglmetāla diski.

    Priekšējais režģis kļuvis lielāks un priekšējais buferis izteiktāks. Lai kļūtu modernāks, Clio ieguvis haizivs spuras formas antenu un LED lukturus. Piektās paaudzes modelis pieejams vairākos jaunos virsbūves toņos, tostarp oranžā (Valencia Orange), brūnā (Vison Brown) un zilā (Celadon Blue). Kopumā jaunais Clio ir pieejams 11 virsbūves krāsās un ar trim ārējām izvēles pakotnēm (sarkanā, oranžā un melnā krāsā).

    Franču interjers

    Clio ieguvis viedo salonu jeb Smart Cockpit, vienlaikus uzlabojot arī apdares materiālu kvalitāti.

    Viduskonsole ir svarīgākais jaunākā Clio salona elements. Tā novietota augstāk, uzlabojot ergonomiku, savukārt pārnesumsvira ir īsāka. Viduskonsoli var pielāgot saskaņā ar interjera dizainu, un tai ir īpašs ārējās malas apgaismojums. Mantu novietošanas nodalījumi, kas iebūvēti konsoles apakšējā daļā, atvieglos pasažieru dzīvi, un tajā ir arī bezvadu viedtālruņu uzlādes zona. Tāpat Clio iegūs arī jauna dizaina stūri.

    Pirmo reizi Clio ir aprīkots ar digitālo ekrānu, kas aizstāj tradicionālo analogo displeju. Šī tehnoloģija pārņemta tieši no augstākās klases segmentiem. 7’’–10’’ collu TFT ekrānu var izmantot, lai iestatītu individuālos braukšanas parametrus. 10’’ versija ietver GPS navigāciju displejā. Ar diviem, 9,3’’ un 10’’ ekrāniem, visjaunākais Clio ir pirmajā vietā savā segmentā.

    Paneļa vidusdaļā atrodas planšetveidīgs 9,3” multivides ekrāns (divreiz lielāks par 7” versiju), un tas ir lielākais Renault modeļos. Tam ir jaunā EASY LINK savienojuma sistēma, ietverot multivides, navigācijas un informācijas un izklaides iespējas, kā arī MULTI-SENSE iestatījumus.

    Hečbeka praktiskums

    Bagāžas nodalījuma uzbūve ir optimizēta, lai padarītu tā formu pēc iespējas kubisku. BOSE audio sistēma ir pilnībā integrēta un līdz ar to neietekmē kopējo tilpumu, kas ir palielināts līdz 391 litram (plus 26 litri ietilpības), kas ir lielākais savā kategorijā. Dubultā grīda atvieglo ikdienas iekraušanu, bet aizmugurējos sēdekļus iespējams nolaist, iegūstot līdzenu grīdu un paplašinātu vietu bagāžai. 

    Aprīkojuma līmeņi

    INITIALE PARIS aprīkojuma līmenis pieejams daudzos Renault sērijas modeļos (Captur, Scénic, Talisman, Koleos un Espace) un nu atgriezies pie Clio. Hromētas detaļas izmantotas logu ietvaros, apakšējos durvju aizsargos un režģī. Uz tā ir INITIALE PARIS emblēma, tāpat kā uz priekšējā spārna. Izteiksmīgo stilu papildina haizivs spuras antena un īpašie INITIALE PARIS 17” riteņi.

    Interjerā būs pieejamas divas krāsu shēmas: melna un smilšu pelēka. Šī versija iegūs īpaša dizaina sēdekļus un stūri ar ādas apdari.

    Līdzšinējo GT-Line pakotni aizstās R.S. Line. Tā tiks aprīkota ar F1 lāpstiņām, kas ir R.S. modeļu dizainisks simbols. Šis Clio atšķiras arī ar šūnveida režģi, īpašiem 17” riteņu diskiem un atlētiskāku aizmuguri. Interjers ir aprīkots ar citiem atšķirīgiem R.S. Line elementiem, tostarp sporta sēdekļiem ar pastiprinātu atbalstu, oglekļa stila ielaidumiem, perforētas ādas stūri ar dubultu R.S. rombu, alumīnija pedāļa komplektu un melnu apdari ar sarkanām nošuvēm un apmalēm.

    „Piektais paaudzes Clio mums ir ļoti svarīgs, jo  Clio ir vispopulārākais auto modelis savā segmentā un otrais visvairāk pārdotais automobilis Eiropā no visām kategorijām. Clio ir ikona, un jaunākais modelis ir mantojis  labāko no iepriekšējām paaudzēm. Clio IV piesaistīja klientus ar ārējo dizainu, un tas turpinās arī šodien, tāpēc mēs izvēlējāmies saglabāt šīs īpašības, bet vienlaikus piešķirt jaunajam modelim modernumu un eleganci. Interjers ir piedzīvojis patiesu revolūciju ar ievērojami uzlabotu kvalitāti, lielāku izsmalcinātību un tehnoloģiju aprīkojumu. Tas ir visu laiku labākais Clio. ”

    Lorenss van den Akers, korporatīvā dizaina vecākais viceprezidents

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē