• Par Swedbank klientu tagad var kļūt arī attālināti

    Nauda
    Santa.lv
    Santa.lv
    18. jūnijs, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Shutterstock
    No 18. jūnija Swedbank piedāvā jaunu, pilnībā digitālu klientu reģistrācijas procesu, turpmāk Latvijas iedzīvotājiem sniedzot iespēju kļūt par Swedbank klientu attālināti.

    Jaunais video zvana risinājums ļaus izmantot plašo Swedbank pakalpojumu klāstu gan tiem, kuri novērtē katru iespēju ietaupīt laiku, gan nodrošinās iespēju ērti kļūt par klientu cilvēkiem ar kustību traucējumiem.

    Jaunais risinājums ir pieejams jebkuram vismaz 16 gadus vecam Latvijas iedzīvotājam ar Latvijā izsniegtu pasi vai ID karti. Potenciālajam klientam ir nepieciešams dators un/vai mobilais tālrunis ar kameru un interneta pieslēgumu, kā arī derīgs personu apliecinošs dokuments un kāds no elektroniskās parakstīšanas līdzekļiem – Smart-ID Qualified vai eID karte ar atbilstošiem sertifikātiem.

    Pēc autentificēšanās seko anketas aizpildīšana un identitātes pārbaude video zvanā. Vairāk informācijas šeit.

    Klientam kopumā process aizņems aptuveni 20 minūtes, ieskaitot konta aktivizēšanu.

    "Vairums mūsu klientu jau tagad izmanto iespēju vismaz 9 no 10 ikdienas finanšu jautājumiem sakārtot ar mobilās lietotnes vai internetbankas palīdzību, tomēr atsevišķās situācijās tomēr bija jādodas uz filiāli, tādējādi atņemot laiku citām dzīves prioritātēm. Rūpējoties par mūsu klientu ērtībām, esam veikuši nākamo soli digitālo risinājumu izstrādē, kas ir būtisks pagrieziena punkts ceļā uz pakalpojumu pilnīgu pieejamību digitālajā vidē. Tagad vairs nav nekur jāiet, lai kļūtu par Swedbank klientu – katrs pats var atjaunot savu elektronisko identitāti un kvalificēto elektronisko parakstu, var pieteikt jaunu karti un saņemt to pa pastu un digitāli kontrolēt citas savas finanšu lietas tur, kur tas ir visērtāk, jo banka vienmēr ir līdzi – tavā kabatā.

    Ļoti iespējams, ka līdz ar šo pagrieziena punktu turpmāk būs arī tādi klienti, kurus nekad nesatiksim klātienē, tāpēc ir īpaši svarīgi turpināt attīstīt mūsu pakalpojumu klāstu, lai tie būtu pilnvērtīgi pieejami digitālajā vidē," uzsver Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.

    Anketu www.swedbank.lv sadaļā “Kļūt par klientu” var aizpildīt jebkurā laikā, savukārt video zvani tiek veikti darba laikā no 9.00 līdz 17.00.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē