Audi e-tron — žurnāla KLUBS lielais auto tests

Žurnāla KLUBS otrais autotests veiksmīgi noslēdzies. 10 auto un tikpat daudz aizrautīgu braucēju, kuri izmēģināja jaunākos autoindustrijas modeļus īpašā maršrutā – gar Daugavas krastu līdz Pļaviņām, Odzienas pilij, Ērgļiem un tad pa Lielajiem Kangaru kalniem atpakaļ uz Rīgu. Paldies dalībniekiem un auto dīleriem par dalību šajā piedzīvojumā!
Žurnāla KLUBS auto tests
Toms Timoško
Aivars Pastalnieks
26. septembris

Drukāt

Saglabāt

Foto: Gatis Gierts

Audi e-tron

Jaunais e-tron ir Audi pirmais pilnībā elektriskais apvidus automobilis. Premium SUV sevī apvieno sportisku garu ar ikdienas praktiskumu. Tas ieguvis 95 kWh akumulatora bateriju, ar vienu uzlādi spējot veikt vairāk nekā 400 km garu bezizmešu distanci. Kombinācijā ar diviem elektromotoriem elektriskā sistēma sagādā sajūsmas pilnus mirkļus paātrinājuma brīdī.

Maksimālajā jaudas režīmā e-tron attīsta pat 300 kW, bet griezes moments, ko var panākt sekundes laikā, ir 664 Nm. Sprints līdz 100 km/h ilgst vien 5,7 sekundes. Luksusa krosovers ieguvis arī unikālu aprīkojumu – e-tron ir pirmais sērijveida ražošanā nonākušais auto ar virtuālajiem spoguļiem. Jaunais Audi e-tron maksā no 83 440 eiro.

Braucēju viedokļi:


  • Dainis Greitāns, bijušais armijnieks

«Ikdienā braucu ar Audi, un man patīk elektroauto filozofija, tāpēc īpaši labi varu novērtēt jauno e-tron. Vienkārši super! Tas ir patīkami kluss. Liels un līgans auto, kas paātrinās ļoti ātri un nemanāmi. Skaisti! Nākotnē būtu gatavs apsvērt elektroauto iegādi, tāpēc atliek tikai krāt naudu.»


  • Guntis Zvigulis, finanšu direktors

«Dizaina un vadāmības ziņā e-tron būtu man visvairāk piemērotais auto. Kluss, ērts un ātrs SUV. Man patīk jaunākās automašīnu tehnoloģijas, tāpēc novērtēju modeļus, kas arī pēc diviem gadiem nebūs novecojuši. Svarīgi, ka e-tron ieguvis ietilpīgu akumulatora bateriju, ļaujot veikt aptuveni 450 km distanci. Atšķirībā no citiem elektroauto šeit braucienu var izbaudīt, nevis knapināties līdz nākamajai uzlādes stacijai. Šobrīd elektroauto sniedz iespēju braukt pa sabiedriskā transporta joslu un izmantot bezmaksas stāvvietas – tas ir labs ieguvums!»


  • Aigars Meždreijs, mēbeļu projektēšanas uzņēmums vadītājs, dizaineris

«Dizains, elektriskā piedziņa, 360 grādu kamera, ekrāna projekcijas un citas modernās palīgsistēmas – tehnoloģiju ziņā e-tron ir lielu soli priekšā visiem pārējiem. Esmu mūsdienīgs cilvēks, kurš tendēts uz attīstību. Tālus gabalus ar ģimeni braucam ļoti reti, tāpēc pilnībā varētu izmantot elektroauto priekšrocības. Zaļā domāšana, svaigs gaiss un elektroauto izmantošanas priekšrocības pilsētā man ir svarīgi. Brauciens būtiski atšķiras no tradicionālajiem auto.

Tas bez skaņas slīd pa ceļu – fenomenālas sajūtas!

Lielākais trumpis ir veiktspēja. Atliek tikai nedaudz nospiest pedāli, un mēs nemanot varam paātrināties. Tas atvieglo apdzīšanu uz šosejas. Sajutu arī balstiekārtas pielāgošanos ceļa segumam un manam braukšanas ritmam. Tas pārsteidza! Ļoti stabils un kontrolējams sniegums uz ceļa. Vai elektroauto derētu manām vajadzībām? Ja ar to iespējams aizbraukt līdz Tallinai, tad jā! Esmu pārliecināts, ka e-tron to spētu.»


  • Toms Kalnītis, Latvijas dzelzceļa ārējās komunikācijas daļas vadītājs

«Šī patiešām ir nākotnes mašīna šodienā. Viss ir ekrānos. Ir spoguļi, pie kuriem jāpierod, jo visu laiku gribas skatīties uz kameru, kas ir ārā. Kopumā tas ir lielisks kosmosa kuģis šodienā. Elektrībai ir nākotne.»


Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs