• Krīzes laika veiksminieki — pārtikas piegādātājiem apgrozījums palielinās vairāk nekā uz pusi

    Slavenības
    Zane Piļka-Karaļeviča
    Zane Piļka-Karaļeviča
    28. aprīlis, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Barbora pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska
    Foto: F64 UN NO PUBLICITĀTES MATERIĀLIEM
    Barbora pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska
    Pārtikas un sadzīves preču interneta veikala Barbora.lv ir viens no veiksminiekiem pandēmijas laikā. Pieprasījums pēc pārtikas piegādes pēdējo divu mēnešu laikā būtiski pieaudzis.

    «Jau pirms izsludinātās ārkārtējās situācijas novērojām, ka iedzīvotāji arvien vairāk izmanto e-komercijas pakalpojumus arī pārtikas un ikdienas preču piegādei mājās,» PDz atzīst Barbora pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska. Pēdējā mēneša notikumi saistībā ar koronavīrusu palīdzējusi uzņēmumam attīstīties un augt ievērojami ātrāk.

    «Operatīvi reaģējot uz valstī notiekošo, nedēļas laikā esam atvēruši 33 jaunus pirkumu saņemšanas punktus Maxima veikalos Rīgā, Vidzemē, Zemgalē, Kurzemē un Latgalē,» teic Pukinska.

    Salīdzinājumā ar pagājušā gada martu un aprīli šogad uzņēmuma apgrozījums pavasara mēnešos palielinājies par 130%. Savukārt uzņēmuma mājaslapas apmeklējums uzrādījis rekordlēcienu – pieaudzis pat par 300%. Visvairāk cilvēki internetā pasūta svaigo pārtiku – gaļu, piena produktus, augļus un dārzeņus. Ir novērojams pieprasījums arī pēc alkohola dzērieniem, taču tas veido tikai 3% no kopējā pirkumu groza.

    «Lielākoties mūsu internetveikalu izmanto iedzīvotāji vecuma grupā no 25 līdz 55 gadiem. Tipiskākais lietotājs ir sievietes no 30 līdz 39 gadiem. Pakalpojumu daudz izmanto arī pensionāri un cilvēki ar ierobežotām vajadzībām. Nevar noliegt, ka pakalpojumu izmanto arī cilvēki, kas atrodas pašizolācijā, tā rūpējoties gan par sevi, gan apkārtējo drošību,» norāda uzņēmuma pārstāve.

    Pukinska uzskata, ka Barbora.lv turpinās augt arī pēc pandēmijas beigām, jo iedzīvotāju iepirkšanās paradumi mainīsies. «Daudzi cilvēki, kuriem līdz šim bijušas dažādas barjeras pasūtīt pārtiku internetā, nu šo pakalpojumu ir izmēģinājuši, un viņu pāreja uz iepirkšanos tiešsaistē var būt ilgtermiņa tendence,» nākotnē optimistiski raugās Jekaterina Pukinska.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē