Krīzes laika veiksminieki — pārtikas piegādātājiem apgrozījums palielinās vairāk nekā uz pusi

Privātā Dzīve
Zane Piļka-Karaļeviča
28. aprīlis
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Barbora pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska
Foto: F64 UN NO PUBLICITĀTES MATERIĀLIEM
Barbora pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska
Pārtikas un sadzīves preču interneta veikala Barbora.lv ir viens no veiksminiekiem pandēmijas laikā. Pieprasījums pēc pārtikas piegādes pēdējo divu mēnešu laikā būtiski pieaudzis.

«Jau pirms izsludinātās ārkārtējās situācijas novērojām, ka iedzīvotāji arvien vairāk izmanto e-komercijas pakalpojumus arī pārtikas un ikdienas preču piegādei mājās,» PDz atzīst Barbora pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska. Pēdējā mēneša notikumi saistībā ar koronavīrusu palīdzējusi uzņēmumam attīstīties un augt ievērojami ātrāk.

«Operatīvi reaģējot uz valstī notiekošo, nedēļas laikā esam atvēruši 33 jaunus pirkumu saņemšanas punktus Maxima veikalos Rīgā, Vidzemē, Zemgalē, Kurzemē un Latgalē,» teic Pukinska.

Salīdzinājumā ar pagājušā gada martu un aprīli šogad uzņēmuma apgrozījums pavasara mēnešos palielinājies par 130%. Savukārt uzņēmuma mājaslapas apmeklējums uzrādījis rekordlēcienu – pieaudzis pat par 300%. Visvairāk cilvēki internetā pasūta svaigo pārtiku – gaļu, piena produktus, augļus un dārzeņus. Ir novērojams pieprasījums arī pēc alkohola dzērieniem, taču tas veido tikai 3% no kopējā pirkumu groza.

«Lielākoties mūsu internetveikalu izmanto iedzīvotāji vecuma grupā no 25 līdz 55 gadiem. Tipiskākais lietotājs ir sievietes no 30 līdz 39 gadiem. Pakalpojumu daudz izmanto arī pensionāri un cilvēki ar ierobežotām vajadzībām. Nevar noliegt, ka pakalpojumu izmanto arī cilvēki, kas atrodas pašizolācijā, tā rūpējoties gan par sevi, gan apkārtējo drošību,» norāda uzņēmuma pārstāve.

Pukinska uzskata, ka Barbora.lv turpinās augt arī pēc pandēmijas beigām, jo iedzīvotāju iepirkšanās paradumi mainīsies. «Daudzi cilvēki, kuriem līdz šim bijušas dažādas barjeras pasūtīt pārtiku internetā, nu šo pakalpojumu ir izmēģinājuši, un viņu pāreja uz iepirkšanos tiešsaistē var būt ilgtermiņa tendence,» nākotnē optimistiski raugās Jekaterina Pukinska.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Privātā Dzīve

Vairāk

Receptes

Vairāk

Veselība

Vairāk

Ieva

Vairāk

Klubs

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Astes

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

Santa+