• «Mēs atrisinājām to lietu. Paldies Dievam!» Elīna Didrihsone veiksmīgi tikusi mājās

    Slavenības
    Estere Jansone
    14. maijs
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Instagram/didrihsoonee
    Īsi pirms došanās mājās pie bērna, Elīna un Nauris Didrihsoni secinājuši, ka viņu biļetes no Dubaijas uz Rīgu kāds ļaunprātīgi mēģinājis atcelt. Kāds sekotājs uzņēmēju pārim sagādājis pamatīgas galvassāpes, tomēr viss beidzies laimīgi.

    Vakardien Elīna Didrihsone savos sociālajos tīklos dalījās ar šokējošu ziņu. Pēc divu nedēļu ilga atvaļinājuma Dubaijā, apģērbu veikala Butterfly īpašnieki secinājuši, ka viņu lidojums ir atcelts. «Kā mēs to uzzinājām? Mums uzrakstīja to kāda sekotāja, kas ieteica pārbaudīt. Mēs apskatījām e-pastu un tur bija vairāki paziņojumi par biļešu atcelšanu,» saka Didrihsone.

    Didrihsoni nekavējoties sazinājušies ar lidsabiedrības klientu centru. Par laimi, likums paredz, ka lidojumu 72 stundas pirms izlidošanas var atcelt tikai telefoniski. Elīnai un Naurim izdevās pierādīt, ka viņi nav paši sazinājušies ar lidsabiedrību un lūguši lidojumu atcelt, tāpēc pāra biļetes tika atjaunotas un viņi varēja doties mājup.

    Elīna skaidro, ka ieliekot Džeisona biļetes bildi internetā, tika parādīts arī rezervācijas numurs, kas ir saāķēts ar Elīnas un Naura biļeti.

    To ievadot lidsabiedrības mājaslapā ir iespējams atcelt lidojumu vai tam reģistrēties.

    Elīna pamanīja, ka ļaundaris ir mēģinājis atcelt lidojumu jau acumirklī pēc tam, kad biļetes bilde nonākusi sociālajos tīklos. Kopumā bijuši 10 atcelšanas mēģinājumi.

    «Es zināju, ka ir kāds cilvēku procents, kas mūs brutāli ienīst, bet es nekad nesapratīšu, kāpēc? Kas ir tas īstais iemesls, ko mēs esam kādam sliktu izdarījuši? Šis jau ir level up,» dusmīgi teic Elīna. «Pirmo reizi dzīvē padalījos ar jums, kas man sāp tieši tajā mirklī, tajā dienā, ko neesmu vēl neesmu iekšēji pārdzīvojusi. Es atvēru savu sirdi, es padalījos un es nevarēju iedomāties, ka kāds varētu nodomāt: «ai, davai, lai viņi vispār neatbrauc mājās. Un paņēma bērna biļeti un atcēla mūsu lidojumu, lai mēs netiekam pie dēla. Es tiešām nezināju, ka biļeti var ļaunprātīgi izmantot pret mums. Man likās, nu cilvēcīgi, ka Džeisons nav ar mums.

    Biļeti redz – ko tas maina? Bet, redz, tas maina!»

    skaidro Didrihsone.

    Didrihsone neslēpj izbīli par cilvēku cietsirdību. «Tu paņem bērna biļeti un centies atcelt mums lidojumu, lai mēs netiekam pie viņa mājās. Ko tieši tu centies panākt?» dusmīga ir Elīna. «Cik zemam cilvēkam ir jābūt?» vaicā Didrihsone. Par laimi, visa satraucošā situācija beigusies uz priecīgas nots. Uzņēmēja publiskojusi video ar ģimenes sirsnīgo atkalsatikšanos.

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē