Mitsubishi Outlander PHEV — žurnāla KLUBS lielais auto tests

Žurnāla KLUBS auto tests
Toms Timoško
Toms Timoško
6. oktobris, 2020
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Gatis Gierts
Trīs lietas – labas lietas! Žurnāla KLUBS trešais autotests ir aizvadīts, vienkopus pulcējot astoņas jaunas automašīnas un tikpat daudz mūsu uzticīgo lasītāju. Pieredzējušā Paula Timrota vadībā devāmies gandrīz 300 kilometru garā piedzīvojumā no Rīgas līdz Koknesei un atpakaļ, lai pašmāju ceļos izmēģinātu ekoloģiskas, pievilcīgas, dinamiskas un arī ļoti vīrišķīgas automašīnas.

Mitsubishi Outlander PHEV

Eiropā populārākais apvidus auto ar spraudņa tipa hibrīda dzinēju, ko iecienījuši vairāk nekā 200 000 pircēju. Pateicoties diviem elektromotoriem un 13,8 kWh litija jonu akumulatoram, pilnpiedziņas apvidnieks spēj veikt 45 km distanci, izmantojot tikai elektrību.

Braucēju viedokļi:


Jānis Klieders, personālvadības biznesa partneris

Komfortabls SUV, kas varētu kļūt par labu palīgu ikdienas darbos! Es dodu priekšroku praktiskiem auto, un Outlander PHEV ir labs piemērs. Ļoti ietilpīgs salons un bagāžas nodalījums, ļaujot līdzi ņemt gan bērnu ratus, gan prāvu kartupeļu maisu. Interjers veidots klasiskā stilā, neietverot liekus akcentus. Augsta vadītāja sēdpozīcija paver plašu apkārtējo skatu. Auto ļoti labi uzvedas uz ceļa, un, pateicoties pilnpiedziņai, tam ir potenciāls tikt galā ar grūtākiem ceļa apstākļiem.

Man ļoti patīk plug-in hibrīda ideja, jo auto pat uz šosejas var braukt tikai elektriskajā režīmā, turklāt uzlāde iespējama arī bremzēšanas procesā. Ļoti noderīgi pilsētā!

Klusā gaita nav salīdzināma ar dīzeļdzinēja troksni, turklāt pārslēgšanās no iekšdedzes dzinēja uz elektromotoru ir ļoti sinhrona, praktiski nejūtama. Hibrīda sistēma piemērota īsām distancēm, piemēram, braucot uz piemājas saimniecību. Tas ar laiku palīdz atpelnīt auto iegādes cenu.


Emīls Potāpovs, tūrisms, pasākumu veidošana

Esmu iekšdedzes dzinēju piekritējs, taču Outlander man sagādāja pārsteigumu, jo tas apvieno elektromotoru ar benzīna dzinēju! Iepriekš esmu braucis ar klasiskā hibrīda automašīnu, taču spraudņa hibrīda versija sniedz iespēju pārvietoties, izmantojot tikai elektrību! Ļoti žiperīgs un komfortabls SUV ar patīkamu salona noformējumu.


Jānis Mažrims, zemes ierīcības inženieris

Interesants dzinēja risinājums, jo tas prot strādāt gan elektriskā režīmā, gan kā pilnvērtīgs iekšdedzes motors. Ļoti labs rezultāts! Pilsētā ar to var braukt, izmantojot tikai elektrību. Tik lielam auto tas būtiski palīdz samazināt degvielas patēriņu. Praktisks auto, ar kuru var pārvietoties jebkurš un jebkur. Hibrīda motoru ideoloģija man patīk, taču cena varētu būt nedaudz zemāka.


 

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Veselība

Vairāk

Receptes

Vairāk

Privātā Dzīve

Vairāk

Ieva

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+