• Influencere Adriana Miglāne atver savu veikalu: Uzņēmos diezgan lielu risku

    Personība
    Anastasija Kuzminova
    13. janvāris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Instagram
    Šova X Faktors dalībniece likusi lietā bērna kopšanas laikā uzkrāto pabalstu un atvērusi savu veikaliņu.

    Kad dziedātājas, šovā X Faktors iepazītās baušķenieces Adrianas Miglānes dzīvē ienāca dēls Hugo, viņai aizvien aktuālākas kļuva jauno māmiņu tēma – kā savam mazulim dot pašu labāko. Adrianai ir paveicies – viņas mamma ir rokdarbniece, un drīz vien dziedātāja viņas darinātās lietas – sedziņas, paladziņus, personalizētus knupīšu turētājus – sāka piedāvāt arī saviem teju 75 000 sekotājiem sociālajos tīklos.

    Divarpus gadu laikā interese par šīm lietām tikai augusi, un Miglāne nolēma to pārvērst par nopietnāku biznesu – atvērt rokdarbu veikalu Bauskā. «Biju tam nobriedusi, un tagad bija pats labākais laiks to darīt. Bija arī radušies iekrājumi no bērna kopšanas pabalsta naudas,» par pirmo atspēriena punktu PDz stāsta Miglāne. Arī pandēmijas ierobežojumi nebija šķērslis, lai sāktu tirgošanos klātienē.

    «Daudzi vēlas apskatīt un pataustīt lietas dzīvē. Atvērt īstu veikalu ir cits līmenis nekā tirgoties tiešsaistē. Turklāt man ļoti patīk komunicēt ar cilvēkiem,» saka Adriana, kas jau sākusi saimniekot 38 kvadrātmetrus plašajā veikalā.

    «Jā, uzņēmos diezgan lielu risku, jo nezināju, kā būs. Tomēr tagad pārdošana sokas pat labāk. Cilvēki laikam vairāk uzticas īstam veikalam,» spriež viņa.

    Adriana tirgo gan pašas darinātas, gan mammas radītas lietas un arī citu mājražotāju preces, kas viņai iepatikušās.  

    Iespējams, jau pavisam drīz Bauskas veikaliņš būs tikpat iecienīts kā citas Instagram zvaigznes – Elīnas Didrihsones – bode Rīgā. Abām veikalniecēm ir daudz līdzību. Sociālajos tīklos, kur abas veidojušas savu tēlu un reklamējušas preces, Adrianai sekotāju ir tikai mazliet mazāk nekā Elīnai. Gluži tāpat kā Didrihsones māte, arī Miglānes mamma ir lieliska šuvēja. Abu vīri ir iesaistīti sievu biznesā.

    Adrianas dzīvesbiedrs dziedātāju atbalsta, auklējot abu dēlu un izsūtot paciņas klientiem. Taču reklamēt sievas aktivitātes internetā, kā to dara Nauris Didrihsons, viņš gan neplānojot. «To ļoti labi daru pati, tas nav mana vīra lauciņš, un rādīšanās sociālos tīklos viņam īpaši nepatīk,» teic Adriana.

    Abām influencerēm ir vēl kāda līdzība – Didrihsone allaž uzsvērusi Dieva nozīmi savā dzīvē un biznesā, un arī Miglāne uzskata – veikaliņu atvērusi, jo viņas lūgšanas tikušas uzklausītas. Būdama vēl pusaudze, viņa zaudēja tēti, un tas ļoti ietekmēja ģimenes dzīvi.

    Šobrīd lasa

    «Mūsu dzīve pārvērtās par murgu – no turīgas ģimenes kļuvām par nabadzīgu. (..) Cepu kartupeļus bez eļļas, jo tas bija vienīgais, kas mājās bija. Mūsu ģimenē bija lielas bēdas, un nebija, kam lūgt palīdzību. Katru vakaru lūdzu Dievu, kaut es varētu dzīvot labāk, kaut man būtu sava ģimene, kaut es strādātu!

    Sāku ar parastiem lauku darbiem, pēc tam tiku strādāt kafejnīcā, un tad nāca X Faktors. Es zinu, cik ļoti agrāk es lūdzu Dievam palīdzību, lai spētu dzīvot normāli. Un te nu es esmu – ar savu veikalu,» uzsākot savu biznesu, faniem internetā atklāja Miglāne.

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē