• Bridgestone par 910 miljoniem eiro iegādājas TomTom

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    28. janvāris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Bridgestone Corporation EMEA (Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika) struktūrvienība Bridgestone Europe NV/SA ("Bridgestone") panākusi vienošanos ar TomTom, lai iegādātos uzņēmuma telemātikas biznesu, par to samaksājot 910 miljonus eiro.

    Pēc šī darījuma īstenošanas pasaulē lielākais riepu un citu gumijas produktu ražotājs apvienosies ar Eiropā nozīmīgāko digitālo autoparku risinājumu sniedzēju, radot vadošu datu platformu savienotiem transportlīdzekļiem. TomTom Telematics paātrinās Bridgestone centienus kļūt par mobilitātes risinājumu līderi reģionā, un abu uzņēmumu piedāvāto pakalpojumu apvienošana ļaus Bridgestone veikt riepu un citu risinājumu kombinētu pārdošanu lielai klientu bāzei.

    Turklāt datu piekļuve uzlabos Bridgestone virtuālo riepu izstrādi un testēšanu, kā arī veicinās savienotu riepu inovācijas, kas sniegs ieguvumus visiem klientiem, tostarp oriģinālo detaļu ražotājiem.

    Jaunas sociālas, ekonomiskas un tehnoloģiskas tendences veicina straujas izmaiņas autoražošanas nozarē, un transportlīdzekļus sagaida savienota, autonoma, koplietota un elektriska nākotne.

    Šajā kontekstā Bridgestone par stratēģisku prioritāti noteicis digitālās mobilitātes un autoparku risinājumus. Šādu lēmumu apliecina arī aizvien pieaugošā autoparku nozīmība salīdzinājumā ar individuālā īpašumā esošiem transportlīdzekļiem, veicot preču un cilvēku transportēšanu.

    Aizvien pieaugošs pieprasījums transporta nozarē nozīmē, ka autoparku īpašniekiem un pārvaldniekiem kā vēl nekad nepieciešams maksimizēt produktivitāti un samazināt kopējās izmaksas.

    Šīs jaunākās investīcijas balstītas uz jau paveikto Bridgestone darbu, lai stiprinātu savas digitālās iespējas EMEA valstīs. Jo sevišķi uzņēmums ir attīstījis iespējas iegūt datus no sensoriem, datu platformām un analīzes. Šie panākumi nodrošinājuši tādu digitālu risinājumu un lietojumprogrammu kā Tirematics, Mobox, FleetPulse un Bridgestone Connect nonākšanu tirgū.

    TomTom Telematics, kas šajā straujas attīstības nozarē atrodas vadošajās pozīcijās, atbilst Bridgestone stratēģijai, jo uzņēmumam ir liela un aizvien pieaugoša 860 000 transportlīdzekļu bāze, un no šīm automašīnām vairāk nekā divas trešdaļas paredzētas komerciāliem nolūkiem. Tam ir īpaši izstrādāta tirgus piekļuves sistēma un premium klases digitāli piedāvājumi, tostarp WebFleet un NextFleet.

    Uzņēmuma spēcīgās tehnoloģijas, kas balstītas uz datu analīzi, paļaujas uz atvērtām, pielāgojamām un uz mākoņdatošanu balstītām platformām. Tas dienā vidēji pārvalda vairāk nekā 800 miljonus GPS pozīciju, 3,3 miljonus braucienu un 200 miljonus ienākošo ziņu.

    Uzņēmuma radītā platforma nodrošina iespēju padarīt savu darbību krietni efektīvāku  tādiem klientiem kā komerciālie autoparki, nomas uzņēmumi vai korporatīvie autoparki. Tāpat tiek nodrošinātas partnerattiecības, tostarp ar oriģinālo detaļu ražotājiem, pateicoties uzlabotai braukšanas pieredzei.

    TomTom Telematics pārvaldības komanda spējusi veiksmīgi gadu pēc gada pastāvīgi palielināt savu klientu bāzi un saglabāt rentabilitāti. Tāpat šis bizness ir labi pozicionēts autoparku risinājumu izaugsmei nākotnē un jaunu biznesa modeļu izstrādei, balstoties uz programmatūras iespējām.

    Bridgestone pieejams ideāli piemērots aktīvu kopums, lai paātrinātu TomTom Telematics biznesa attīstību. Tas var izmantot Bridgestone spēcīgo zīmola vērtību, plašo klientu bāzi, priviliģētā piegādātāja statusu vairākos pasaules vadošos autoražošanas uzņēmumos un autoparkos, kā arī 2600 tirdzniecības vietas EMEA valstīs. Turklāt Bridgestone nodrošinās arī nozarē vadošas izpētes un izstrādes investīcijas, kā arī Romā bāzēto Digital Garage, kas paredzēts digitālu mobilo risinājumu attīstībai.

    Bridgestone EMEA vadītājs un prezidents, kā arī Bridgestone Group viceprezidents Paolo Ferari norāda: "Mēs uzņēmumā TomTom Telematics esam atraduši sev ideāli piemērotu partneri. Mūsu papildinošie aktīvi un iespējas radīs autoparku risinājumu gigantu un turpinās stiprināt Bridgestone digitālās tehnoloģijas.

    Tāpat tiks sniegti ievērojami ieguvumi, papildinot mūsu piedāvājumus un ļaujot mums citu iespēju starpā pārdot riepas un risinājumus mūsu klientiem. Šobrīd mēs esam labi pozicionēti EMEA valstīs, lai paātrinātu mūsu uz datiem koncentrētā biznesa attīstību, paplašinātu mūsu autoparku klientu bāzi un izmantotu strauji attīstošas un rentablas iespējas automobiļu mobilitātes nozarē."

     

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē