AS Virši-A ieviesis jaunas un latviskas vēsmas uzņēmuma identitātē

Degviela
Auto Bild
Auto Bild
4. aprīlis, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Foto: Publicitātes foto
Lielākais pašmāju degvielas tirgotājs AS Virši-A 2019. gada pavasarī ieviesis jaunas vēsmas uzņēmuma zīmola identitātē.

„Kā uzņēmums darbojamies jau kopš 1995. gada. Šobrīd esam uz stabila izaugsmes ceļa un arī savu vizuālo identitāti vēlamies izveidot atbilstošāku mūsdienu prasībām,” stāsta AS Virši-A izpilddirektors Jānis Vība. „Uzņēmums pēdējo divu gadu laikā piedzīvojis straujāko izaugsmi tā pastāvēšanas vēsturē un veiktās izmaiņas vizuālajā identitātē ir loģisks nākamais solis uzņēmuma attīstībā,” turpina J. Vība, norādot, ka zīmola atsvaidzināšana nav uzskatāma tikai par mārketinga aktivitāti, bet arī būtisku uzņēmuma filozofijas atskaites punktu.

Atsvaidzinātā logo ideja ir aizgūta no viršu auga zieda formas un vizuāli pietuvināta stilizētam latvju rakstam, tādējādi uzsverot uzņēmuma izcelsmi – esam latvisks uzņēmums un augstu vērtējam savas saknes.

Vizuālās identitātes atsvaidzināšanas procesā jaunas vēsmas jau ieguvusi AS Virši-A mājaslapa, bet kafijas cienītājiem jau kādu laiku ir iespējams baudīt kafiju no jaunā dizaina krūzītēm. Tāpat 2019. gada laikā AS Virši-A atsvaidzinātā zīmola identitāte pakāpeniski tiks ieviesta visās esošajās, kā arī no jauna atvērtajās uzņēmuma degvielas uzpildes stacijās. Savukārt pasaulē pazīstamā modes dizainere Natālija Jansone radījusi modernu, atsvaidzinātajai zīmola identitātei atbilstošu AS Virši-A darbinieku darba apģērba līniju, kurā pavisam drīz tērpsies kolēģi vairāk nekā 50 degvielas uzpildes stacijās visā Latvijā.

Lasi citur

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

 

Noderīgi un interesanti

Veselība

Privātā Dzīve

Mans Mazais

Astes

AutoBild.lv

Māja

Receptes

Dārzs

Santa+