Autonomā transportlīdzekļa koncepcija ar ekstravagantu dizainu
Dizaina formas signalizē par BMW M3 Touring izcilās veiktspējas potenciālu, tāpat kā M specifiskā dizaina elementi, kas stingri ievēro funkcionālās prasības attiecībā uz dzesēšanas gaisa novadīšanu un aerodinamisko līdzsvaru.
Galvenie no tiem ir vertikāli izvietotā bezrāmju BMW nieru režģa konstrukcija, lielās sānu gaisa ieplūdes atveres, paplašinātās riteņu arkas un izteikti izstieptie sānu sliekšņi, kas kopā ar priekšējo un aizmugurējo dubļusargu stiprinājumiem veido melnu spīdīgu joslu ap visu automobili.
Gan dubultās savienojuma atsperu statnes priekšējai asij, gan aizmugurējai piecu saišu asij ir M specifiska kinemātika, kas apvieno vieglu konstrukciju ar īpaši augstu stingrību.
Citi lasa
BMW M3 Touring standarta aprīkojumā ietilpst adaptīvā M balstiekārta ar elektroniski vadāmiem amortizatoriem un M Servotronic stūres iekārta ar maināmu pārnesumu. Integrētā bremžu sistēma piedāvā divus pedāļa sajūtas iestatījumus. Kā alternatīvu standarta M bremžu sistēmai var pasūtīt pēc izvēles pieejamās M karbona-keramiskās bremzes. Tikmēr standarta aprīkojumā ir kalti M vieglmetāla sakausējuma 19 collu (priekšpusē) un 20 collu (aizmugurē) diski.
Sešu cilindru rindu dzinējs ar augstu apgriezienu skaitu
Sešu cilindru rindu dzinēja versija ar M TwinPower Turbo tehnoloģiju, kas izstrādāta BMW M3/M4 modeļu līnijas Competition modeļiem, nodrošina maksimālo jaudu 375 kW/510 ZS un maksimālo griezes momentu 650 Nm (479 ZS). 3,0 litru sešu cilindru dzinēja dzesēšanas un eļļas padeves sistēmas ir izstrādātas tā, lai izturētu ārkārtīgi lielus apgriezienus trasē.
Savukārt M specifiskā izplūdes sistēma ar elektriski regulējamām aizvirtņiem rada izteiksmīgu skaņas signālu, kas sniedz papildu baudījumu veiktspējas novērtēšanai.
Dzinējs apvieno spēkus ar astoņu pakāpju M Steptronic pārnesumkārbu ar Drivelogic, kas piedāvā trīs pārnesumu pārslēgšanas programmas un kuru var vadīt, izmantojot pārslēgšanas slotiņas uz stūres. Dzinēja jauda tiek novadīta uz ceļa, izmantojot M xDrive pilnpiedziņas sistēmu, kas sadarbojas ar aktīvo M diferenciāli pie aizmugurējās ass.
Jaudas sadale uz visiem četriem riteņiem, ņemot vērā vajadzības, optimizē BMW M3 Competition Touring ar M xDrive vilkmi, kā arī tā veiklību un virziena stabilitāti. Automobīļa paātrinājums no 0 līdz 100 km/h sasniedz 3,6 sekundēs, bet sprintam no 0 līdz 200 km/h nepieciešamas tikai 12,9 sekundes. Izvēloties M vadītāja pakotni, elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums palielinās no 250 km/h līdz 280 km/h.
Sacīkšu sajūta kabīnē
BMW izliektais ekrāns piedāvā jaunu interpretāciju par vadības paneļa dizainu, kas koncentrējas uz intensīvas veiktspējas pieredzes nodrošināšanu. Pilnībā digitālo ekrānu grupu veido 12,3 collu informācijas ekrāns un 14,9 collu vadības ekrāns. Tas ir novietots aiz vienotas stikla virsmas, kas ir vērsta leņķī pret autovadītāju. Informācijas ekrānā aiz stūres rata visa būtiskā braukšanas informācija tiek attēlota ar jaunu grafiku un M raksturīgā stilā.
BMW M3 Touring standarta aprīkojumā ir elektriski regulējami M sporta sēdekļi ar atmiņas funkciju un sēdekļu apsildi, kā arī Merino ādas apdari. Pēc izvēles pieejamie M Carbon sēdekļi vadītājam un priekšējam pasažierim piedāvā unikālu motosporta sajūtu, kā arī pateicoties izgriezumiem sānu balstos un zem pagalvjiem, ietaupīti 9,6 kilogrami salīdzinājumā ar standarta M Sport sēdekļiem.
M Drive Professional un BMW Maps navigācijas sistēma kā standarta aprīkojums
BMW M3 Touring standartaprīkojumā ir iekļautas šādas komfortu uzlabojošas funkcijas: trīs zonu automātiskā klimata kontrole, BMW Live Cockpit Plus, tostarp BMW Maps navigācijas sistēma, apkārtējais apgaismojums, hi-fi skaļruņu sistēma, kā arī salona un ārējo spoguļu pakete. Autovadītāji var izmantot arī plašu automātiskās braukšanas un novietošanas sistēmu klāstu: priekšējās sadursmes brīdinājuma sistēma, ātruma ierobežojuma ekrāns ar indikatoru par bīstamām situācijām apdzīšanai, joslu uzraudzības sistēma un automobiļa novietošanas distances kontroles sistēmas.
M specifiskajā vadības sistēmā ir Setup poga, kas nodrošina tiešu piekļuvi motora, šasijas, stūres, bremžu sistēmas un M xDrive iestatījumu iespējām. Divus vispārējos automobiļa iestatījumus var saglabāt un izsaukt, izmantojot M pogas uz stūres rata. Līdztekus M vilces kontrolei standarta M Drive Professional ietver arī M drifta analizatoru un M Laptimer. M režīma pogu uz centrālās konsoles var izmantot, lai pielāgotu vadītāja palīgsistēmu reakciju un informācijas ekrānā redzamo saturu. BMW M3 Touring autovadītāji var izvēlēties arī no ROAD, SPORT un TRACK iestatījumiem.
Latvijā BMW M3 Touring būs pieejams iepriekšpārdošanā no šī gada novembra.