Konkursa žūriju pārliecināja jaunā modeļa drosmīgā krosovera formāta interpretācija, vispusība un praktiskums, modernās tehnoloģijas, kā arī īpašie komforta risinājumi ērtākai, mierīgākai ikdienai.
Ikdienas praktiskums elegantā pakotnē
Citroën vienmēr ir bijis inovators, un to apliecina arī krosovers C4 X, kas piedāvā saistošu alternatīvu tradicionālu SUV piesātinātajā tirgū. Kompaktais, 4,6 metrus garais automobilis piedāvā plašu piecvietīgu salonu, ko papildina ietilpīgs 510 litru bagāžas nodalījums.
Plūdenie virsbūves apveidi ne vien veido pievilcīgu, elegantu profilu, bet arī nodrošina nelielu aerodinamisko pretestību, savukārt automobiļa salīdzinoši nelielais augstums garantē labas gaitas īpašības un drošu vadāmību, ko papildina Citroën īpašie komforta risinājumi.
Citi lasa
«Faktiski Citroën ir paņēmis labāko, ko var piedāvāt dažādu tipu automobiļi, un apvienojis to vienā elegantā pakotnē, izvairoties no atsevišķiem automobiļu veidu piemītošajiem trūkumiem. Tā, piemēram, C4 X ir palielināts klīrenss, taču tas ir vieglāks nekā tipisks SUV un tam ir zemāks smaguma centrs. Šādas īpašības ir svarīgs priekšnoteikums gan auto stabilitātei, gan vadāmībai un gaitas komfortam. Piedevām, virsbūves profils nodrošina labāku aerodinamiku, kam savukārt ir iespaids uz automobiļa kopējo efektivitāti,» saka konkursa žūrijas tiesnesis, žurnāla Profi Latvija galvenais redaktors Guntars Pulss.
Autentisks Citroën komforts un moderna savienojamība
Franču ražotājs vienmēr ir izcēlies ar augstu komforta līmeni, un C4 X nav izņēmums. Īstenojot Citroën Advanced Comfort programmu, tajā ir iestrādāti risinājumi, kas ikdienas braucienus padara īpaši komfortablus un relaksējošus, to skaitā sēdekļi ar īpašu putu materiālu, plaša vieta aizmugurējo pasažieru kājām, komfortablā leņķī novietota aizmugurējo sēdekļu atzveltne, turklāt aizmugurē ir pieejama apsilde funkcija, bet priekšējos sēdekļus var aprīkot arī ar masāžas funkciju.
Citroën vārds ir sinonīms komfortablai gaitai, ko C4 X gadījumā to nodrošina Citroën novatoriskā un ekskluzīvā balstiekārtas sistēma ar progresīvajiem hidrauliskajiem buferiem (Progressive Hydraulic Cushions). Šī sistēma ir pavērusi Citroën inženieriem lielāku brīvību balstiekārtas regulējumu izveidē un ļāvusi radīt zīmola izslavēto «burvju paklāja» efektu.
C4 X līdzās komfortablajam iekārtojumam izceļas My Citroën Drive Plus informācijas un izklaides sistēma, ko var vadīt un plaši personalizēt 10 collu HD ekrānā.
Jaunā multivides saskarne ietver arī runas atpazīšanu un digitālo asistentu, kuru var aktivizēt ar uzrunu “Hello Citroën”. Šādi var vadīt dažādas sistēmas, piemēram, klimatkontroli, audio medijus, tālruni un savienotos runas pakalpojumus.
C4 X ir pieejamas līdz pat 20 modernas braukšanas palīgsistēmas, kas palielina drošību un padara ikdienas braukšanu vēl relaksētāku.
Universāls dzinēju klāsts
Novērtējot pircēju dažādās vajadzības, Citroën saviem klientiem turpina piedāvāt daudzpusīgu dzinēju klāstu. Tas ietver PureTech 100 benzīna dzinēju ar 100 ZS jaudu, ko komplektē ar manuālo pārnesumkārbu, PureTech 130 benzīna dzinēju, kas attīsta 131 ZS, kā arī BlueHDI 130 ZS dīzeļdzinēju, kura vidējais degvielas patēriņš ir tikai 4,9 l/100 km. Piedevām jaudīgākais benzīna dzinējs un dīzeļmotors jau standartā ir aprīkots ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Citroën ir viens no elektrifikācijas līderiem tirgus C segmentā, un tā piedāvājumā ir nevis viena, bet pat divas ë-C4 X versijas – ar 100 kW (136 ZS) un 115 kW (156 ZS) jaudu. Abas izceļas ar racionālas kapacitātes akumulatoru (50 un 54 kWh), ikdienas vajadzībām ideāli atbilstīgu nobraukuma rezervi, kas var sasniegt 42 km, standarta siltumsūkni un mūsdienīgām uzlādes iespējām, tostarp pietiekami lielu uzlādes jaudu, lai ātrās uzlādes stacijā 20–80% uzlādi nodrošinātu mazāk nekā 30 minūtēs.
«C4 X augstais rezultāts Gada auto 2024 konkursā ir likumsakarīgs,” piebilst Profi Latvija galvenais redaktors Guntars Pulss. “Daudzi ražotāji runā par apņemšanos nodrošināt plaši pieejamu mobilitāti, taču Citroën to apliecina ar rīcību, praktisku, universālu ikdienas automobili piedāvājot par draudzīgu cenu, turklāt daudzveidīgs dzinēju klāsts sniedz izvēles iespēju braucējiem ar visdažādākajām vajadzībām.»
Šogad Latvijas Gada auto konkursam bija pieteikts 21 automobilis, bet finālā Citroën C4 X sacentās ar Baic Beijing X55, Hyundai Ioniq 6, KGM Torres, Nissan X-Trail, Peugeot 408 un Renault Austral.
Populārākie raksti