Renault grupas pārdoto auto skaits 2018. gadā sasniedzis augstākus apmērus

Auto industrija
Auto Bild
Auto Bild
21. janvāris, 2019
Komentēt

Drukāt

Saglabāt

Here is a Red Renault Kadjar in red being tested for Motor Verso

-You  are free to:

Share — copy and redistribute this photo in any medium or format
Adapt — remix, transform, and build upon the photo
for any purpose, even commercially.
Please give credit and link back to <a href="http://www.motorverso.com" rel="noreferrer nofollow">www.motorverso.com</a>
Foto: Motor Verso, Flickr.com
Here is a Red Renault Kadjar in red being tested for Motor Verso -You are free to: Share — copy and redistribute this photo in any medium or format Adapt — remix, transform, and build upon the photo for any purpose, even commercially. Please give credit and link back to <a href="http://www.motorverso.com" rel="noreferrer nofollow">www.motorverso.com</a>
Groupe Renault pārdošanas rezultāti 2018. gadā sasnieguši 3,9 miljonus transporta vienību, kas nozīmē pieaugumu par 3,2%, ieskaitot Jinbei un Huasong zīmolus.

2018. gadā Groupe Renault ziņo par 3 884 295 pārdotām transporta vienībām, tostarp 2 532 567 (-5.2%) Renault markas automobiļiem un 700 798 (+7.0%) Dacia markas automobiļiem. Lada pārdošanas rezultāti auguši par 18,7% līdz 398 282 jaunu auto reģistrācijai, bet Renault Samsung Motors jaunu auto reģistrācija kritusies par 14,9% (84 954 transporta vienības). Pārdotas 165 603 Jinbei un Huasong markas automašīnas.

Automašīnu segmenti

  • Elektriskā transporta segments

Renault markas automobiļu pārdošanas apjoms gada laikā pasaulē pieaudzis par 36,6% (kas nozīmē vairāk nekā 49 600 transporta vienības), ar krasu pieaugumu gada otrajā pusē (+62,1%). Renault ieņem līderpozīcijas Eiropā ar 22,2% tirgus daļu. ZOE pārdošanas apjoms pieaudzis par 26,1% (39 458 transporta vienības) un  Kangoo Z.E. - par 105,1% (8 747 transporta vienības).

  • Vieglā komerctransporta segments

Grupas pārdošanas apjoms audzis par 33,7%, ieskaitot Jinbei un Huasong. Renault marka 2018. gadā sasniegusi jaunus pārdošanas apjoma augstumus, neraugoties uz samazinājumu Turcijā un Argentīnā, kas ir divi svarīgi tirgi šim segmentam.

Zīmolu pieprasījums

  • Dacia

Dacia markas pārdoto automobiļu daudzums sasniedzis jaunu rekordu Eiropā ar 511 622 reģistrētām vienībām (+10,3%) un rekordlielu tirgus daļu (2,9% jeb +0,3 procentpunkti). Šis pieaugums ir saistīts ar Jaunā Duster panākumiem, kas tika laists pārdošanā gada sākumā, un Sandero.

  • Renault

Renault markas auto pārdošanas apjomi bijuši stabili ar 137 062 pārdotām transporta vienībām, 2019.gadā gaidot Arkana parādīšanos.

  • LADA

LADA pārdoto transporta vienību skaits pieaudzis par 15,6% līdz 360 204 vienībām, ieņemot  20% tirgus daļu (+0,5 punkti), pateicoties veiksmīgam klāsta atjaunojumam. LADA Vesta kļuvusi par visvairāk pārdoto automobili Krievijā.

Pārdošanas tirgus

  • Eiropas tirgus

Šajā reģionā jaunu auto reģistrācija saglabājusies stabila (+0.5%), bet tirgus audzis par 0,2%. Grupas pieaugums bijis galvenokārt pateicoties panākumiem B segmentā (Clio, Captur, Sandero) un Jaunajam Duster.  Clio joprojām paliek otrais visvairāk pārdotais modelis Eiropā, bet Captur – visvairāk pārdotais krosovers savā klasē.

  • Krievijas tirgus

Krievijā, kas ir grupas otrā lielākā tirgus valsts pēc pārdošanas apjoma, tirgus pieaudzis par12,8 % grupa ieņem vadošo pozīciju – vairāk nekā katra ceturtā pārdotā automašīna ir  Lada vai Renault. Pārdošanas rezultāti pieauguši par 10,9%.

  • Brazīlijas tirgus

Brazīlijā pārspējuši tirgus atgūšanās prognozes ar 13,6% pieaugumu. Mūsu pārdošanas rezultāti pieauguši par 28,5% līdz teju 215 000 transporta vienībām un tirgus daļa sasniegusi 8,7% (+1,0 punkts), pateicoties Kwid panākumiem – pārdots vairāk nekā 67 000 šā modeļa automobiļu.

  • Āfrikas tirgus

Āfrikā grupa ir stiprinājusi līderpozīcijas ar 18,1% tirgus daļu un ar 218 797 pārdotiem automobiļiem, pateicoties lieliskiem rezultātiem Marokā, Dienvidāfrikā un Ēģiptē.  Tirgus daļa Marokā sasniegusi 43% ar pārdošanas apjoma pieaugumu par 7%.  Dacia saglabā vadošās pozīcijas ar tādiem modeļiem kā Dokker un Logan, kas ir bijuši vispopulārākie pircēju vidū. 

  • Indijas tirgus

Indijā pārdošanas rezultāti samazinājušies par 26,8% tirgū, kas pieaudzis līdz 8,4%, gaidot jaunu modeļu parādīšanos 2019. gada otrajā pusē.

0 komentāri

Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

Pievienot komentāru

Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

Lasi citur

 

 

Privātā Dzīve

Vairāk

Receptes

Vairāk

Veselība

Vairāk

Ieva

Vairāk

AutoBild.lv

Vairāk

Māja un Dārzs

Vairāk

Mans Mazais

Vairāk

Astes

Vairāk

Klubs

Vairāk

Santa+