• Renault grupas pārdoto auto skaits 2018. gadā sasniedzis augstākus apmērus

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    21. janvāris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Here is a Red Renault Kadjar in red being tested for Motor Verso

-You  are free to:

Share — copy and redistribute this photo in any medium or format
Adapt — remix, transform, and build upon the photo
for any purpose, even commercially.
Please give credit and link back to <a href="http://www.motorverso.com" rel="noreferrer nofollow">www.motorverso.com</a>
    Foto: Motor Verso, Flickr.com
    Here is a Red Renault Kadjar in red being tested for Motor Verso -You are free to: Share — copy and redistribute this photo in any medium or format Adapt — remix, transform, and build upon the photo for any purpose, even commercially. Please give credit and link back to <a href="http://www.motorverso.com" rel="noreferrer nofollow">www.motorverso.com</a>
    Groupe Renault pārdošanas rezultāti 2018. gadā sasnieguši 3,9 miljonus transporta vienību, kas nozīmē pieaugumu par 3,2%, ieskaitot Jinbei un Huasong zīmolus.

    2018. gadā Groupe Renault ziņo par 3 884 295 pārdotām transporta vienībām, tostarp 2 532 567 (-5.2%) Renault markas automobiļiem un 700 798 (+7.0%) Dacia markas automobiļiem. Lada pārdošanas rezultāti auguši par 18,7% līdz 398 282 jaunu auto reģistrācijai, bet Renault Samsung Motors jaunu auto reģistrācija kritusies par 14,9% (84 954 transporta vienības). Pārdotas 165 603 Jinbei un Huasong markas automašīnas.

    Automašīnu segmenti

    • Elektriskā transporta segments

    Renault markas automobiļu pārdošanas apjoms gada laikā pasaulē pieaudzis par 36,6% (kas nozīmē vairāk nekā 49 600 transporta vienības), ar krasu pieaugumu gada otrajā pusē (+62,1%). Renault ieņem līderpozīcijas Eiropā ar 22,2% tirgus daļu. ZOE pārdošanas apjoms pieaudzis par 26,1% (39 458 transporta vienības) un  Kangoo Z.E. - par 105,1% (8 747 transporta vienības).

    • Vieglā komerctransporta segments

    Grupas pārdošanas apjoms audzis par 33,7%, ieskaitot Jinbei un Huasong. Renault marka 2018. gadā sasniegusi jaunus pārdošanas apjoma augstumus, neraugoties uz samazinājumu Turcijā un Argentīnā, kas ir divi svarīgi tirgi šim segmentam.

    Zīmolu pieprasījums

    • Dacia

    Dacia markas pārdoto automobiļu daudzums sasniedzis jaunu rekordu Eiropā ar 511 622 reģistrētām vienībām (+10,3%) un rekordlielu tirgus daļu (2,9% jeb +0,3 procentpunkti). Šis pieaugums ir saistīts ar Jaunā Duster panākumiem, kas tika laists pārdošanā gada sākumā, un Sandero.

    • Renault

    Renault markas auto pārdošanas apjomi bijuši stabili ar 137 062 pārdotām transporta vienībām, 2019.gadā gaidot Arkana parādīšanos.

    • LADA

    LADA pārdoto transporta vienību skaits pieaudzis par 15,6% līdz 360 204 vienībām, ieņemot  20% tirgus daļu (+0,5 punkti), pateicoties veiksmīgam klāsta atjaunojumam. LADA Vesta kļuvusi par visvairāk pārdoto automobili Krievijā.

    Pārdošanas tirgus

    • Eiropas tirgus

    Šajā reģionā jaunu auto reģistrācija saglabājusies stabila (+0.5%), bet tirgus audzis par 0,2%. Grupas pieaugums bijis galvenokārt pateicoties panākumiem B segmentā (Clio, Captur, Sandero) un Jaunajam Duster.  Clio joprojām paliek otrais visvairāk pārdotais modelis Eiropā, bet Captur – visvairāk pārdotais krosovers savā klasē.

    • Krievijas tirgus

    Krievijā, kas ir grupas otrā lielākā tirgus valsts pēc pārdošanas apjoma, tirgus pieaudzis par12,8 % grupa ieņem vadošo pozīciju – vairāk nekā katra ceturtā pārdotā automašīna ir  Lada vai Renault. Pārdošanas rezultāti pieauguši par 10,9%.

    • Brazīlijas tirgus

    Brazīlijā pārspējuši tirgus atgūšanās prognozes ar 13,6% pieaugumu. Mūsu pārdošanas rezultāti pieauguši par 28,5% līdz teju 215 000 transporta vienībām un tirgus daļa sasniegusi 8,7% (+1,0 punkts), pateicoties Kwid panākumiem – pārdots vairāk nekā 67 000 šā modeļa automobiļu.

    • Āfrikas tirgus

    Āfrikā grupa ir stiprinājusi līderpozīcijas ar 18,1% tirgus daļu un ar 218 797 pārdotiem automobiļiem, pateicoties lieliskiem rezultātiem Marokā, Dienvidāfrikā un Ēģiptē.  Tirgus daļa Marokā sasniegusi 43% ar pārdošanas apjoma pieaugumu par 7%.  Dacia saglabā vadošās pozīcijas ar tādiem modeļiem kā Dokker un Logan, kas ir bijuši vispopulārākie pircēju vidū. 

    • Indijas tirgus

    Indijā pārdošanas rezultāti samazinājušies par 26,8% tirgū, kas pieaudzis līdz 8,4%, gaidot jaunu modeļu parādīšanos 2019. gada otrajā pusē.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē