• Četri lietoti pikapi no Volkswagen, Nissan, Mitsubishi un Ford kurš būs labākais?

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    13. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: No Auto Bild arhīva
    2/6Ford Ranger

    Ford Ranger

    Tagadējais trešās paaudzes Ranger ir pārdošanā kopš 2011. gada, 2016. gadā automobilis piedzīvoja feisliftu kopā ar jauniem instrumentiem un lielāku ekrānu. Ranger tiek ražots Dienvidāfrikas rūpnīcā Silvertonā, Pretorijas pilsētas daļā. Tā ir valsts vidusdaļā novietotā Dienvidāfrikas galvaspilsēta. Arī dīzeļdzinējus, kam ir cieša radniecība ar Ford Transit motoriem, Ford ražo tur. Automātiskā kārba nākusi no Ford/ASV un ir atrodama arī amerikāņu sporta kupejā Mustang.

    Īpaši veiksmīgi pārdošana norit jaunākajai Ford Ranger paaudzei. Publikai acīmredzot patīk uzsvērti kaujinieciskais izskats. Pircēji tā dēļ ir arī gatavi rēķināties ar tā skarbā rakstura nepilnībām. Nevienam citam nav tik robustas atsperes kā Ford, nevienam citam stūre nedarbojas tik omulīgi.

    Tā būtībai piestāv arī vienkāršā pieslēdzamā pilnpiedziņa, ko vajadzētu izmantot tikai uz slidenas virsmas, jo citādi ir jārēķinās ar dažādiem trūkumiem, kas ietekmē stūres reakciju, pagrieziena rādiusu un piedziņas sviru un riepu mūža ilgumu. Tādēļ katrā ziņā tiek braukts ar aizmugures piedziņu.

    Un tā nereti sasniedz savu spēju robežas jau uz vienkārši slapja asfalta. Tas gan ir atkarīgs arī no motora. Jo 3,2 l pieccilindru turbodīzelis nepārprotami ir šī automobiļa sirds. Ar savu harismātisko rūkšanu starp 2000 un 3000 apgriezieniem un nepielūdzamo jaudu jau no tukšgaitas tas jau pēc pāris kilometriem iegūst motoru fanu simpātijas.

    Taču, no otras puses, droseļvārpstas motoram nav viegli griezties, un, skatoties pēc 9,7 l/100 km testa rezultāta, tas patērē visai daudz degvielas. Toties Ranger iepriecina ar pamatīgu kravnesību, bet pasažieri jūtas labi omulīgajā salonā ar ērtajiem sēdekļiem.

    Dārgā Ranger Wildtrack standartaprīkojumā ietilpst gan navigācijas sistēma, gan Bluetooth brīvroku sistēma. Piedziņas veidu iespējams izvēlēties ar grozāmā slēdža palīdzību. 2H nozīmē tikai aizmugurējo piedziņu, bet 4H – šajā gadījumā pilnpiedziņu ar ielas pārnesumu (High), bet 4L (Low) pilnpiedziņu ar apvidus pārnesumu.

    Gabarīti

    • Iekšējais platums p/a: 1520/1475 mm
    • Riteņu bāze: 1560/1560 mm
    • Platums: 1860 mm
    • Klīrenss: 220 mm
    • Augstums: 1821 mm

    Apvidus rezultāti/masas

    • Savērpšanās indekss: 78%
    • Iegrime: 800 mm
    • Līdzsvarošanās: 250 mm
    • Pašmasa: 2386 kg
    • Kravnesība: 814 kg
    • Riepas: BF Goodrich All Terrain T/A
    • Uzbraukšanas leņķis: 24º
    • Riteņu garenbāze: 3220/garums 5351 mm
    • Bagāžnieka apmale: 865 mm

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē