Dizains
Tāpat kā Peugeot 3008, arī jaunais Peugeot 5008 SUV ieguvis jaunu dizainu.
Bezrāmja režģis sniedzas zem priekšējiem lukturiem un savieno savā starpā automašīnas priekšējās daļas dizaina elementus. Standarta variantā modelis tiek aprīkots ar LED priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem. Tāpat pieejami arī full-LED priekšējie lukturi ar augstās tehnoloģijas pagriezienu rādītājiem, kas paplašina un optimizē redzamību ātrumā līdz pat 90 km/h.
No inovācijām ir vērts pieminēt arī miglas režīma (FoggyMode) funkciju, kad miglas lukturi ir integrēti priekšējos lukturos.
Citi lasa
Nākamās paaudzes tehnoloģija
Kā nesen ieviestais Peugeot 3008 SUV, arī Peugeot 5008 ir aprīkots ar jaunu i-Cockpit ar 10 collu HD skārienekrānu, kas savienojas ar septiņiem dažādiem slēdžiem un nodrošina autovadītājam īsceļus pie vairākām komforta funkcijām. Informācija, kas tiek rādīta jaunajā 12,3 collu digitālajā displeja blokā, ir pilnīgi pielāgojama un konfigurējama, un atjauninātā displeja tehnoloģija nodrošina acīm draudzīgāku un labāk lasāmu skatu.
Peugeot 5008 aksesuāru saraksts ietver arī tādu unikālu inovāciju savā segmentā kā naktsredzamības funkciju NightVision, kas ļauj atpazīt gājējus un dzīvniekus automašīnas priekšā tumsas vai ierobežotas redzamības apstākļos.
Sistēmas darbības intervāls ir no 200 līdz 250 m no tālās gaismas, un infrasarkanais brīdinājums par kustīgiem objektiem tiek rādīts autovadītājam digitālajā displeja panelī.
Vēl papildus aprīkojuma saraksts ietver adaptīvu kruīza kontroli (ACC Stop&Go), joslas maiņas palīdzību, jaunas paaudzes automātiskas avārijas bremzēšanas sistēmu, kas atpazīst gājējus un riteņbraucējus un brīdina par sadursmes risku, kā arī paplašinātu ātruma ierobežojumu un ceļa zīmju atpazīšanu (STOP, vienvirziena ceļš).
Atkarībā no aprīkojuma līmeņa un paketēm, modeli vēl ir iespējams modernizēt, izmantojot:
- adaptīvu kruīza kontroli
- Visiopark 1 ar 180 ° auto novietošanas kameru vai Visiopark 2 ar 360 ° priekšējo un aizmugurējo kameru;
- auto novietošanas palīdzību un aktīvu auto novietošanas palīdzību, novietojot to paralēli vai perpendikulāri;
- aktīvās joslas atbalstu ar trajektorijas korekciju;
- autovadītāja uzmanības kontroles sistēmu, lai noteiktu autovadītāja modrību ilgu braucienu laikā un ātrumos virs 65 km/h, analizējot stūres rata mikrokustības;
- automātisku tuvās un tālās gaismas pārslēgšanu;
- aktīvu aklās zonas izsekošanas sistēmu ar trajektorijas korekciju;
- progresīvu vilces kontroles sistēmu GripControl un palīdzības sistēmu braukšanai slīpumā;
- brīvroku elektriskās bagāžas nodalījuma durvis;
- dubulta stiklojuma jumta lūku;
- masāžas sēdekļus;
- elektrisko stāvbremzi;
- Mirror Screen funkciju savienošanai ar Apple CarPlay ™ un Android Auto ™
- FOCAL® augstas kvalitātes hi-fi akustisko sistēmu.
Dzinēji
Jaunā Peugeot 5008 3 cilindru benzīna dzinēji ir pieejami 1,2 l un 130 ZS izpildījumā, tie ir aprīkoti ar 6 ātrumu manuālo vai 8 ātrumu automātisko transmisiju. SUV jaudīgākais dzinējs ir 1,6 l un 4 cilindru PureTech benzīna dzinējs ar 180 ZS un 8 ātrumu automātisko transmisiju.
4 cilindru dīzeļdzinēju klāsts iekļauj arī 6 ātrumu manuālo un 8 ātrumu automātisko pārnesumkārbu ar 130 zirgspēkiem un 1,5 l. Ir pieejams arī jaudīgāks 2 litru un 4 cilindru BlueHD dīzeļdzinējs ar 180 zirgspēkiem un automātisku transmisiju.
Ietilpība
Jaunā Peugeot 5008 SUV ārējie izmēri padara to par C segmenta SUV, bet modeļa papildus garums piedāvā optimālu ietilpību un šādas salona konfigurācijas:
- trīs vienādi, individuāli regulējami un salokāmi sēdekļi otrajā rindā ar ISOFIX stiprinājumiem
- divi neatkarīgi, salokāmi un izņemami sēdekļi trešajā rindā
- priekšējo pasažiera sēdekli var pārbīdīt uz priekšu, lai pārvadātu līdz 3,2 m garus priekšmetus
- atkarībā no sēdekļu iestatījumiem, bagāžas nodalījuma tilpums mainās no 780 līdz 1940 dm³
Jaunais SUV Baltijas valstu tirgos nonāks 2020. gada nogalē.