2018. gada ietvaros “Virši-A” tīklu veidoja 56 degvielas uzpildes stacijas (DUS). Gada laikā tika atvērta jauna stacija Rīgā – DUS „Rumbula”, kā arī veikta 14 DUS modernizācija un renovācija. Salīdzinājumā ar 2017. gadu, kopējais uzņēmuma apgrozījums palielinājies par 21,5%. Savukārt pārdotais uzņēmuma degvielas apjoms mazumtirdzniecībā gada laikā pieauga par 8,8%, bet preču mazumtirdzniecības apgrozījums palielinājās par 24,3%. Uzņēmuma neto peļņa 2018. gadā sasniedza 3,8 miljonus eiro, salīdzinot ar 3,1 miljoniem eiro gadu iepriekš.
“Kā vietējā kapitāla uzņēmums, esam gandarīti, ka arī pērn ieņēmām stabilu vietu vadošo degvielas tirgotāju vidū un turpinājām audzēt savu tirgus daļu degvielas mazumtirdzniecībā. Mērķtiecīgi īstenojam uzņēmuma izstrādāto stratēģiju, kā ietvaros šogad īpaša nozīme tiks pievērsta zīmola vizuālās identitātes atsvaidzināšanai. Tāpat šogad klientiem piedāvāsim gan jaunus DUS, gan turpināsim paplašināt piedāvāto produktu sortimentu,” komentē AS Virši-A izpilddirektors Jānis Vība.
Uzņēmumam attīstoties, 2018. gadā par 10% pieaudzis darbinieku skaits un Virši-A komandā strādāja 489 darbinieki.
“Papildus būtiskiem ieguldījumiem darbinieku apmācībā pērn pilnveidojām darbinieku labumu grozu, kā arī atklājām jaunu apmācību programmu “Viršu skola”, kurā 2018. gadā tika apmācīti 110 darbinieki,” stāsta Jānis Vība, papildinot, ka, atsaucoties uz iekšēji veiktās darbinieku viedokļu aptaujas rezultātiem, 94% no darbiniekiem (kopumā aptaujā piedalījās 67% no visiem darbiniekiem) ieteiktu citiem “Virši-A kā labu darba devēju.
“Virši-A” realizēs izvirzītās ambīcijas
2019. gada laikā AS Virši-A plāno atvērt līdz 7 jaunām degvielas uzpildes stacijām. Tāpat tiek plānots veikt būtiskas investīcijas esošo staciju modernizācijā. Ņemot vērā mūsdienu tendences un Virši-A stabilo izaugsmi, uzņēmums šī gada laikā plāno veikt vizuālās identitātes atsvaidzināšanu. Atsvaidzinātā zīmola identitāte pakāpeniski tiks ieviesta visās esošajās un no jauna atvērtajās degvielas uzpildes stacijās, vizuālajos materiālos, kā arī ieviesta pasaules pazīstamās modes dizaineres Natālijas Jansones radītajā Virši-A darbinieku darba apģērba līnijā.
Tāpat uzņēmums šī gada ietvaros kļūs par jaunas degvielas alternatīvas (saspiestā dabas gāze) pionieri Latvijā.