Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • 78% Latvijas autopircējiem ir svarīga pārdevēja reputācija

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    26. aprīlis, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Shutterstock
    Auto pirkums parasti ir ilgtermiņa investīcija un liela nozīme ir pārdevēja reputācijai, apliecina arī lietoto auto tirgotāja pērnā gada nogalē veiktais Baltijas pētījums. Autovadītāju viedokļa aptauja liecina, ka visvairāk par auto pārdevēja reputāciju interesējas Igaunijā – 81% no aptaujātajiem tā ir svarīga, savukārt Latvijā 78% un Lietuvā 74% no respondentiem.

    Baltijas autobraucēju vēlmes arī saistībā ar iespēju saņemt konsultāciju no zinoša automašīnu speciālista ir salīdzinoši līdzīgas – sevi par lielākiem ekspertiem uzskata Lietuvas iedzīvotāji, jo ceturtā daļa jeb 25% no viņiem nav svarīga papildu konsultācija. Visvairāk eksperta ieteikumus novērtē Igaunijā – 80% no aptaujātajiem autobraucējiem, līdzīgi arī Latvijā jeb 79%, kam seko Lietuva ar 75% no aptaujas dalībniekiem.

    Edgars Cērps, lietoto automašīnu tirgotāja Longo Group valdes priekšsēdētājs: “Tā kā pandēmijas ietekmē mainīja auto pirkšanas paradumus – tika pilnībā ierobežotas iespējas klientiem klātienē tikties ar auto tirgotāju pārstāvjiem un pirkšanas-pārdošanas process notika tikai un vienīgi attālināti, transportlīdzekļa iegādes lēmuma pieņemšanai bija jāizvēlas citi kritēriji nekā iepriekš.

    Vēl pērnā gada nogalē gandrīz visiem pircējiem svarīga bija iespēja pašiem veikt testa braucienu, bet šī gada pirmajos trīs mēnešos novērojām, ka Covid-19 ierobežojumu dēļ apmēram 30% pircēju savu auto klātienē redzēja tikai tad, kad tas viņiem jau pēc tika piegādāts dzīvesvietā vai norādītajā adresē jebkurā punktā Latvijā.”

    Eksperti saistībā ar dažādajiem ierobežojumu Baltijā novērojuši, ka privāto automašīnu attālinātās iegādes paradumi saglabājas arī pēc tam, kad klātienes pirkumi tiek atkal atļauti.

    Balstoties uz pirmo nedēļu rezultātiem Lietuvā, kad autotirgotājiem jau atkal bija atļauts klientus apkalpot klātienē, aptuveni 20 līdz 25% pircēju transportlīdzekļus iegādājas attālināti un vēlas arī piegādi uz mājām. Tā kā kopš 7. aprīļa arī Latvijā varam strādāt klātienē – paredzam, ka tendence būs līdzīga kā Lietuvā.

    Attālinātā auto iegāde ir nozīmīgi palielinājusi interesi par ļoti detalizētas informācijas saņemšanu saistībā ar auto. Pēc ekspertu vērtējuma pēdējā gada laikā pircējiem kļuvušas svarīgas vissīkākās detaļas – gan kopējais skats, gan dažādas tehniskās nianses un tas, cik ērti auto jūtas dažāda auguma cilvēki. Arī pirmreizējā informācija par ieinteresējušo transportlīdzekli tirgotāja mājaslapā pandēmijas ietekmē kļuvusi plašāka. Baltijas autobraucēju pētījums rāda, ka detalizētu sākotnējo informāciju par auto kā svarīgu vērtē 87% Igaunijas, 85% Lietuvas un 74% Latvijas autobraucēju.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē