Aprīkojums
77,8% pircēju izvēlas vidēji labi aprīkotu Captur, taču kompaktais krosovers vēlas pierādīt, ka tas var līdzināties izmēros lielākajiem sugas brāļiem – Scenic, Talisman, Koleos un Espace. Jaunajam Captur būs pieejama elegantā Initiale Paris komplektācija, ietverot ekskluzīvo Amethyst Black virsbūves krāsojumu, unikāla dizaina 18 collu diskus, ādas sēdekļu apdari un citus labumus.
Automašīnas izskatam ir liela nozīme. Vēl labāk, ja jūsu auto ir īpašāks par citiem. Šī iemesla dēļ Captur ir gatavs izdabāt prasīgajām pircēju vēlmēm – krosoveram būs pieejamas 11 virsbūves krāsas, 4 kontrastējošas jumta krāsas un 3 ārējo dizaina elementu pakotnes, individualizācijai sniedzoties līdz pat dažādām 90 kombinācijām. Divtoņu krāsojums bijusi iecienīta ekstra, ko izvēlējušies gandrīz 80% Captur pircēju. Līdzīgi kā Clio, arī Captur pieejamas vairākas interjera krāsu variācijas, sasniedzot 18 dažādas kombinācijas.
Drošības sistēmu klāstā būs moderni palīgi – lielceļa un sastrēgumu asistents, kas darbojas diapazonā līdz 160 km/h, adaptīvā kruīza kontrole ar darbību līdz 170 km/h, aktīvā avārijas bremzēšana ar gājēju un velosipēdistu uzraudzību, 360 grādu kamera, automātiskā iebraukšana stāvvietā un citas funkcijas.
Renault pārstāvji norādīja, ka jaunā Captur cenas nebūs zināmas līdz decembra sākumam. Pašreizējās paaudzes Captur bija par aptuveni 1000 eiro lētāks nekā Juke, tāpēc nāksies gaidīt nogali, lai vērtētu kā mainījusies situācija.
Testa turpinājums: