• Testējam ārzemēs — Renault Captur pirmais brauciens

    Krosovers
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    7. novembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    7/8Aprīkojums

    Aprīkojums

    77,8% pircēju izvēlas vidēji labi aprīkotu Captur, taču kompaktais krosovers vēlas pierādīt, ka tas var līdzināties izmēros lielākajiem sugas brāļiem – Scenic, Talisman, Koleos un Espace. Jaunajam Captur būs pieejama elegantā Initiale Paris komplektācija, ietverot ekskluzīvo Amethyst Black virsbūves krāsojumu, unikāla dizaina 18 collu diskus, ādas sēdekļu apdari un citus labumus.

    Automašīnas izskatam ir liela nozīme. Vēl labāk, ja jūsu auto ir īpašāks par citiem. Šī iemesla dēļ Captur ir gatavs izdabāt prasīgajām pircēju vēlmēm – krosoveram būs pieejamas 11 virsbūves krāsas, 4 kontrastējošas jumta krāsas un 3 ārējo dizaina elementu pakotnes, individualizācijai sniedzoties līdz pat dažādām 90 kombinācijām. Divtoņu krāsojums bijusi iecienīta ekstra, ko izvēlējušies gandrīz 80% Captur pircēju. Līdzīgi kā Clio, arī Captur pieejamas vairākas interjera krāsu variācijas, sasniedzot 18 dažādas kombinācijas.

    Drošības sistēmu klāstā būs moderni palīgi – lielceļa un sastrēgumu asistents, kas darbojas diapazonā līdz 160 km/h, adaptīvā kruīza kontrole ar darbību līdz 170 km/h, aktīvā avārijas bremzēšana ar gājēju un velosipēdistu uzraudzību, 360 grādu kamera, automātiskā iebraukšana stāvvietā un citas funkcijas.

    Renault pārstāvji norādīja, ka jaunā Captur cenas nebūs zināmas līdz decembra sākumam. Pašreizējās paaudzes Captur bija par aptuveni 1000 eiro lētāks nekā Juke, tāpēc nāksies gaidīt nogali, lai vērtētu kā mainījusies situācija.

    Testa turpinājums:

    Nākamā lapa

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē