Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Pērn Moller auto peļņa pieaugusi par 65,4%

    Aktuāli
    Ziņu aģentūra LETA
    4. maijs, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Volkswagen Media
    Automašīnu tirgotāja Moller auto apgrozījums pērn bija 37,721 miljons eiro, kas ir par 5,7% vairāk nekā gadu iepriekš, un peļņa bija 1,078 miljoni eiro, kas ir par 65,4% vairāk nekā 2017.gadā, liecina Firmas.lv informācija.

    Vadības ziņojumā norādīts, ka jaunu auto pārdošanas apjoms Latvijā pērn pieauga par 2%.

    Moller auto pērn realizēto Volkswagen automobiļu tirdzniecības apjoms palielinājās par 2% pret 2017.gadu, pēcpārdošanas tirgus apjoms palielinājās par 18% un rezerves daļu tirdzniecības apjoms palielinājās par 11%. Vadības ziņojumā skaidrots, ka servisa izaugsme ir tieši saistīta ar iepriekšējo gadu jauno automobiļu pārdošanas apjoma pieaugumu.

    Moller auto vadība sagaida mērenu tirgus izaugsmi. 2019.gadā uzņēmums izvirzījis mērķi augt visos pamatdarbības segmentos straujāk nekā tirgus, kas rezultēsies ar lielāku peļņas atdevi nekā iepriekšējā gadā. Moller auto apgrozījums 2017.gadā bija 35,684 miljoni eiro, bet peļņa bija 651 897 eiro.

    Moller auto dibināts 2014.gadā un tā pamatdarbības veids ir jaunu Volkswagen automobiļu tirdzniecība, lietotu Volkswagen un citu marku automobiļu tirdzniecība, automobiļu remonts, kā arī rezerves daļu tirdzniecība. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1,5 miljoni eiro. Moller auto 100% daļu pieder Norvēģijā reģistrētam uzņēmumam AS Moller bil.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē