Aprīkojums
Elektriskajam SUV tiek piedāvātas divas aprīkojuma līnijas – e-tron un e-tron advanced. Starp abām versijām ir vien minimālas atšķirības un abās modifikācijās ietverti LED priekšējie lukturi, līniju asistents, Audi pre sense drošības pakotne, adaptīvā pneimatiskā balstiekārta, 12,3 collu digitālais instrumentu panelis, 10,1 collu multimediju ekrāns un 8,6 collu klimata kontroles vadības panelis.
Trīs displeju konceptu un dažādas komforta funkcijas esam jau redzējuši citos dārgākā gala Audi modeļos, taču e-tron lepojas ar īpašu sasniegumu. Šis ir pasaulē pirmais sērijveida ražošanā pieejamais auto, kuram pieejami virtuālie sānu spoguļi. Standarta risinājums aizstāts ar divām kamerām, bet displeji novietoti durvju iekšpusē. Jaunā tehnoloģija padarījusi e-tron par aerodinamiskāko SUV savā segmentā, turklāt kamerām netraucē nedz nakts, nedz lietus – displejos redzamais attēls allaž ir dzidrs.
Citi lasa
Reālos braukšanas apstākļos gan paies laiks, līdz izdosies pierast pie digitālā veidola, jo attēlam trūkst telpiskuma. Lai arī displejā ļoti labā izšķirtspējā redzam aizmugurē braucošu mašīnu, ir grūti noteikt, cik tuvu šis spēkrats mums atrodas. Tiem, kuri raduši slalomā pārvietoties pa joslām, šī funkcija var pamatīgi apgrūtināt manevrēšanu. Vieglāk neklāsies arī pazemes stāvvietās, kur visas sienas gluži kā klaustrofobam šķitīs nepamatoti tuvu. Jaunie spoguļi ir apliecinājums tam, ka ieradumam liels spēks.
Digitālie displeji novietoti zemāk nekā tas ir standarta spoguļu gadījumā, atrodoties pie durvju atvēršanas roktura. Ik pa laikam pieķērām sevi vispirms paskatoties uz kameru, nevis zemāk esošo displeju. Par laimi Audi neuzspiež visiem e-tron pircējiem izmēģināt jaunākās tehnoloģijas, bet gan brīvprātīgi šo ekstru izvēlēties no papildaprīkojuma saraksta par 1744 eiro.
Testa turpinājums: