“Restorāni, skaistumkopšanas saloni un biroji arvien vairāk domā kā zīmoli. Flīžu izvēle šādās telpās kļūst par iespēju radīt emocionālu iespaidu un atšķirties. Pareizais tonis, faktūra vai forma spēj uzburt zīmola noskaņu vēl pirms klienta pakalpojuma saņemšanas,” uzsver Hansas Flīžu Tirgus valdes locekle Lilita Saulīte
Flīzes kā daļa no zīmola stāsta
Lai interjers kļūtu par zīmola identitātes turpinājumu, nozīme ir katrai detaļai. Flīzes sniedz īpaši plašas iespējas:
- Krāsu psiholoģija – smilšu, terrakottas vai tirkīza toņi palīdz radīt noteiktu noskaņu un nostiprināt zīmola tēlu.
- Formāti un raksti – sešstūri, garenas flīzes vai mozaīkas rada oriģinālu dizainu un padara telpu atpazīstamu.
- Faktūras un materiāli – matētas vai pulētas virsmas, akmens imitācija vai metāliskas tekstūras pielāgojas zīmola raksturam – no mājīga līdz industriālam.
Piemērots gan drosmīgiem, gan atturīgiem zīmoliem
Ne visiem uzņēmumiem nepieciešams spilgts interjers. Flīzes ļauj veidot gan mierīgu, minimālistisku fonu produktam vai pakalpojumam, gan radīt izteiktu dizaina kodu, kas kļūst par uzņēmuma “rokrakstu”.
“Šobrīd īpaši iecienīti ir kombinēti risinājumi – kur rakstainas cementa flīzes savienotas ar glancētām, metāliska efekta flīzēm. Piemēram, frizētavas telpās, kas veidotas atbilstoši zīmola stilam, šāds salikums rada izteiksmīgu dinamiku un neatkārtojamu noskaņu,” stāsta Saulīte.
Dizaineru izvēle – tehniski un estētiski pārdomāti risinājumi
Lai interjers būtu gan pievilcīgs, gan ilgmūžīgs, nozīme ir ne tikai vizuālajam iespaidam, bet arī materiālu kvalitātei. Tieši tāpēc Hansas Flīžu Tirgus sadarbojas ar pasaulē atzītiem ražotājiem un piedāvā flīzes, kas apvieno dizainu un funkcionalitāti. Uzņēmuma mērķis – palīdzēt interjera dizaineriem atrast inovatīvus risinājumus, piemeklējot visatbilstošākās flīzes, kas piešķir telpām pievienoto vērtību un stiprina zīmola identitāti.
Lasi izdevniecības «Žurnāls Santa» ✨ZELTA IZLASI✨



















































































