• Testējam Škoda Octavia ar dabasgāzi — cik izdosies ietaupīt?

    Auto
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    22. februāris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    Par aktualitāti kļuvusi Latvijā šobrīd mazu popularitāti iemantojusi saspiestā dabasgāze jeb CNG, kas uzskatāma par alternatīvas degvielas veidu līdzās dīzeļdegvielai un benzīnam. Kopš šī gada sākuma mūsu valstī darbojas divas publiski pieejamas uzpildes stacijas. Lai noskaidrotu, kādu ekonomisko ieguvumu CNG var sniegt, sēdāmies pie trešās paaudzes Škoda Octavia Combi G-TEC stūres. Jau drīzumā iepazīsim nākamās paaudzes Octavia, tāpēc šoreiz vairāk pievērsīsim uzmanību jaunajam degvielas veidam, auto apskatu atvēlot jaunajai paaudzei.
    Nākamais: Kas ir CNG

    Trešās paaudzes Octavia dienasgaismu ieraudzīja 2012. gada beigās un vēsturiski šis ir čehu autoražotāja svarīgākais modelis. Kopumā pasaulē pārdoti vairāk kā pieci miljoni šī modeļa eksemplāru un teju 40% no saražotajiem jaunajiem auto ir tieši Octavia. Paralēli dīzeļa un benzīna motoriem, Octavia jau no rūpnīcas tiek piedāvāts G-TEC versijā, kurā 1,5 litru TSI dzinējs apvienots ar dabasgāzes sistēmu.

    Valstī, kurā ar dīzeļdzinēju darbināmi auto attiecībā pret benzīna motoriem ir vēl nospiedošākā pārsvarā kā sieviešu skaits pret vīriešiem, alternatīvi degvielas veidi visai gausi gūst popularitāti. Vienīgais izņēmums – ja vien tas nav ļoti izdevīgi. Mums ir savi secinājumi!

    Testa turpinājums

    Nākamā lapa

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē