Vien astoņu dienu laikā sešu stundu sacīkste 30. oktobrī un astoņu stundu sacīkste 6. novembrī norisinājās Bahreinas Starptautiskajā trasē netālu no galvaspilsētas Manāmas. Šīs bija visu laiku pirmās divas secīgās sacīkstes WEC vēsturē, un tās Porsche komandai sagādāja dažādus izaicinājumus, sākot ar to, ka nokļūšanai līdz Bahreinai jāpārvar 4558 kilometri.
Manthey operatīvās komandas darbnīcās darbs gandrīz pilnībā apstājās jau kopš 6. septembra, kad WEC loģistikas partneris DHL savāca piecus transportēšanas konteinerus, kuru katra garums sasniedz 12 metrus, un no Beļģijas ostas pilsētas Antverpenes nosūtīja tos uz Bahreinu. Šajos konteineros atradās aprīkojums abām sacīkstēm, tostarp divi Porsche 911 RSR automobiļi un divas drošības automašīnas, kuras arī apkalpo Manthey.
Pateicoties tam, ka sacensību norises vieta mainījās un notika Bahreinā, jo sākotnēji bija paredzēts doties arī uz Japānu, gatavošanās braucieniem Porsche GT komandai bija vienkāršāka. Boksu aprīkojumus starp abām sacīkstēm nebija jāuzstāda un jādemontē, tāpēc nevajadzēja divreiz veikt iekraušanu un iepakošanu. Automašīnas starp abiem pasākumiem tika apkalpotas ļoti labi aprīkotās garāžās. Visa komanda Tuvajos Austrumos kopumā aizvadīja 14 dienas.
Darba grafiks bija līdzīgs tam, kāds šogad tika izmantots Lemānas 24 stundu izturības sacīkstēs. Bahreinā abās sacīkstēs kopumā bija jābrauc 14 stundas, kā arī pēc sezonas noslēguma svētdienā norisinājās iesācēju testu diena.
Intensīvajā gatavošanās procesā bija jāieplāno arī atpūta
“Pirmā sacīkste noslēdzas 30. oktobra vakarā, pēc tam nāca četru dienu pauze, kuras laikā apkalpoja automobiļus, ļaujot komandai nedaudz atpūsties. Mūsu komandas vadības uzdevums bija nodrošināt ikvienam dalībniekam iespēju atvilkt elpu saspringtajā grafikā,” vēsta FIA WEC operāciju vadītājs Aleksandrs Šteligs.
Komanda nolēma – ja abas Porsche 911 RSR automašīnas finiša līniju šķērsos bez būtiskiem bojājumiem, tās apkalpos jau nākamajās dienās. Tad komandai būs aptuveni 24 stundas brīvā laika. Automašīnu uzlabošana un pielāgošana norisinājās vien otrdienas pēcpusdienā. Otrās nedēļas nogales pirmā sesija sākās 4. novembrī.
“Šajās intensīvajās sacensībās īpaša nozīme bija inženieriem. Viņiem visam jāseko līdzi, visu jāizanalizē un jāsagatavo četrās dienās, nevis divās vai trīs nedēļās, kā tas būtu normālos apstākļos. Kam tādam trenēties nav iespējams. Mēs katrā sezonā aizvadām sešas FIA WEC sacīkstes, pretstatā, piemēram, NASCAR, kur 36 sacīkstes aizvada gandrīz katru nedēļas nogali, norāda Aleksandrs Šteligs.
“Mūsu bagāžā bija veļas mašīna un žāvētājs. Šādā ilgstošā pasākumā karstajos laika apstākļos komandas un braucēju apģērbi bija regulāri jāmazgā. Ja izmantojat trešās puses veļas mazgāšanas pakalpojumus, kā, piemēram, viesnīcās, vienmēr pastāv risks, ka drēbes saņemsiet atpakaļ par izmēru mazākas. Mēs labāk paši mazgājam savu apģērbu,” smejas Demmers.