Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • 460 km ar elektrisko furgonu – prezentēts «Renault Master E-Tech electric»

    Auto
    Santa.lv
    Santa.lv
    8. februāris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Jaunais «Renault Master» jau no pirmsākumiem radīts tāliem braucieniem, lielākai slodzei un mazākiem tēriņiem.

    «Renault» jaunajam «Master E-Tech electric» ir izvēlējies divu ietilpības, svara un izmēru ziņā optimizētu akumulatoru, rūpīgi pārdomātas aerodinamikas un jaunas, inovatīvas tehnoloģiskās platformas kombināciju.

    Šim furgonam var izvēlēties akumulatorus ar 40 kWh un 87 kWh ietilpību. Abu akumulatoru elementi veido vienu bloku, kas ir paredzēts braukšanai gan pilsētas, gan piepilsētas apstākļos. Turklāt tie nemazina kravnesību, kas šajā segmentā ir ārkārtīgi svarīgs kritērijs.

    Lai palielinātu furgona sniedzamību, «Renault» strādāja divos virzienos – izmantoja «Aerovan» koncepciju un vairāku enerģijas avotu platformu, kurā apvienots elektromotors, inovatīva dinamiskā bremžu sistēma un akumulatora siltuma pārvaldības sistēma.

    «Aerovan» dizains ir tas, kas furgonam nodrošina visaugstāko efektivitāti šajā kategorijā neatkarīgi no enerģijas avota. Tā aerodinamiskās pretestības laukums SCx ir par 20% mazāks un šo furgonu ierindo segmenta augšgalā.

    Jaunā «Renault Master E-Tech electric» izstrādē daudz tika izmantots vēja tunelis. Furgona siluets un ikviena virsbūves detaļa ir noslīpēta līdz smalkākajai niansei. Izstrādes laikā prototipi tunelī pavadīja tūkstošiem stundu, savukārt sertificēšanas testi, ņemot vērā furgona izmēru, notika aviācijas vēja tunelī.

    Lai apmierinātu visu profesionālo lietotāju vajadzības, piedziņas sistēmas veiktspēja paaugstināta ar 300 Nm/105 kW elektromotoru un transmisijas sistēmu ar vienu augstākajām pārnesumu attiecībām smago elektrisko furgonu tirgū.

    Jaunā «Master E-Tech electric» versiju klāstā ietilpst furgoni ar 4 tonnu pilno masu un šajā segmentā iepriekš nepieredzētu vilktspēju. Tai pašā laikā nav pieļauti nekādi kompromisi attiecībā uz vadāmību pat uz ātrgaitas ceļa.

    Akumulatora siltuma pārvaldības sistēma nodrošina konstantu temperatūru, tādējādi uzlabojot akumulatora veiktspēju un pagarinot tā kalpošanas laiku.

    Arī standarta aprīkojumā iekļautā salona gaisa kondicionēšanas sistēma palīdz uzturēt optimālu iekšējo temperatūru un vienlalikus nodrošināt iespējami lielu furgona sniedzamību kā vasarā, tā arī ziemā.

    Dinamiskā bremžu sistēma, kas ir pilnīgs jaunums vieglā komerctransporta segmentā, samazina detaļu skaitu dzinēja nodalījumā, jo bremzes darbina elektromotors.

    Šī sistēma ne tikai palielina bremžu spēku, bet arī reaģē ātrāk, kas savukārt veicina automobiļa aktīvo drošību. Tā kā vadītāja izdarītajam spiedienam uz bremžu pedāli nav mehāniska savienojuma ar bremžu sistēmu, tā spēj palēnināšanās kinētisko enerģiju pārvērst elektriskajā strāvā, uzlādē akumulatoru un palielina tā sniedzamību. Tādā veidā sistēma spēj atgūt līdz pat 95 kW enerģijas.

    Viss ieguldītais darbs dod reālajā dzīvē taustāmu efektivitātes uzlabojumu – jaunais «Renault Master» patērē par 27 % mazāk enerģijas nekā pašreizējās paaudzes automobiļi, tā sniedzamība WLTP režīmā ir 460 km un tam raksturīga vērā ņemama kravnesība.

    Jaunā «Renault Master E-Tech electric» kravnesība ir 1625 kg (lai gan automašīnas lietošanai nepieciešama tikai B kategorijas vadītāja apliecība), bet vilktspēja – 2,5 tonnas. Patēriņš tai pašā laikā saglabājas saprātīgs – 21 kWh/100 km (WLTP) versijā ar 87 kWh akumulatoru.

    Ātrā 130 kW līdzstrāvas uzlāde 30 minūtēs palielina sniedzamību par 252 km. 22 kW maiņstrāvas Wallbox akumulatoru no 10 % līdz 100 % var uzlādēt nepilnās četrās stundās.

    Jauno «Renault Master E-Tech electri»c darbina 96 kW vai 105 kW motors, kas abos gadījumos nodrošina 300 Nm griezes momentu. Pirmais strādā pārī ar 40 kWh akumulatoru un nodrošina aptuveni 200 km sniedzamību WLTP režīmā (drīzumā gaidāma sertifikācija), savukārt otru darbina 87 kWh akumulators, un šīs versijas sniedzamība WLTP režīmā ir līdz 460 km.

    Šim furgonam ir arī V2X funkcijas:

    • Vehicle To Load (V2L – uzlāde no automobiļa) ļauj uzlādēt citas ierīces, pievienojot tās kontaktligzdām salonā vai kravas nodalījumā, kā arī ierīkot pārejas elektrisko instrumentu, datoru un citu ierīču uzlādei. Varat tieši no akumulatora darbināt arī pēc individuāla pasūtījuma ierīkotu aprīkojumu, tai skaitā saldēšanas iekārtu, mobilās darbnīcas iekārtas, automātiskās kravas nodalījuma durvis, papildu apsildes vai gaisa kondicionēšanas sistēmas u.c.
    • Vehicle To Grid (V2G – no automobiļa tīklā) ļauj ievadīt enerģiju no akumulatora tīklā, izmantojot divvirzienu lādētāju. 

    Jaunajam «Renault Master E-Tech electric» ir arī vairākas ekskluzīvas funkcijas, kas nodrošina viedtālrunim pielīdzināmu lietošanas pieredzi.

    Piemēram, «Google Maps» ņem vērā lietotāja paradumus un piedāvā tiem atbilstoši optimizētus maršrutus. Arī maršruta plānotājs «Electric Route Planner» palīdz precīzāk pielāgot maršrutus elektroautomobiļa specifikai.

    Lietotne «My Renault» piedāvā virkni papildu pakalpojumu, kas pielāgoti elektroautomobiļiem, un gādā, lai parocīgais augsto tehnoloģiju automobilis – jaunais «Renault Master E-Tech electric» – vienmēr būtu savienots ar lietotāja digitālo ekosistēmu.

    Visbeidzot – dzīvi ar jauno elektrisko «Renault Master» furgonu daudz vienkāšāku padara virkne Mobilize pakalpojumu.

    «Renault Master E-Tech» ir vienīgais automobilis savā kategorijā, kurš pilnībā tiks ražots Francijā – visas trīs versijas (iekšdedzes dzinēja, elektriskā un ūdeņraža) un visi virsbūves varianti tiks izgatavoti uz vienas montāžas līnijas Batijī (Batilly), netālu no Mecas Austrumfrancijā.

    «Renault Master E-Tech» būs pieejams 2024. gada pavasarī.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē