• «Renault» atklāj jauno «Captur» krosoveru

    Auto
    Santa.lv
    Santa.lv
    6. aprīlis
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    «Captur» ir daudzpusīgs, un tam piemīt daudz talantu – vienlaikus kompakts no ārpuses (4,23 m) un plašs iekšpusē, modulārs, lai pielāgotos klientu vajadzībām gan mājās, gan pilsētā, gan brīvā dabā.

    Jaunā priekšdaļa ieguvusi vēl elegantāku un tehnoloģiskāku izskatu – režģī ar daudzajām skaldnēm ir iebūvēts Nouvel’R viengabalainais logotips, savukārt motora pārsegs ir augstāks un horizontālāks. Visas šīs detaļas izceļ jaunā «Captur» spēcīgāko identitāti.

    Režģa augšdaļa veido gaismas saspēli ar tā formām reljefā un kontrastu starp tumšo, spīdīgo fonu un caurspīdīgajiem ielaidumiem. Tas radiatora režģī rada daudzus atspīdumus, gluži kā vilnim izņirbot no centrālā dimanta uz galveno lukturu un bufera pusi, kurā ir iegravēti sīki paralelogrami. Rūpīgā dizaina procesā radīts valdzinošs vizuālais efekts, kurā iesaistīta gaisma, materiāls un tekstūra.

    Dzinēja dzesēšanai priekšdaļā virs aerodinamiskā šķēlēja ir horizontāla gaisa ieplūdes vieta; vēl viena ir buferī. Abās pusēs priekšdaļā līdzās dienas gaitas lukturiem ir divas gaisa ieplūdes vietas, kas uzlabo aerodinamiku un dzesē priekšējās bremzes.

    Jaunais «Captur» ir ieguvis «OpenR Link» multivides sistēmu ar iebūvēto Google (atkarībā no aprīkojuma versijas). Tajā ietvertas vislabākās borta tehnoloģijas ar «Android Automotive 12». Pirmo reizi pasaulē B segmenta automobilim.

    Galvenās konsoles centrā jaunais 10,4 collu vertikālais skārienekrāns (960 × 1280 pikseļi) ļauj lietotājiem pilnībā izmantot ekskluzīvo interaktīvo saturu, kā arī plašu pakalpojumu klāstu.

    Bagāžas nodalījuma tilpuma ziņā jaunais Captur ierindojas starp labākajiem tirgū – maksimālais tilpums ir 616 litri (536 dm3 VDA), ja aizmugurējo sēdekli pabīda līdz galam uz priekšu (iegūstot 132 litrus / 114 dm3 VDA).

    Bagāžas nodalījums ir modulārs, jo aizmugurējo sēdekli var bīdīt 16 centimetrus uz priekšu un atpakaļ, savukārt grīdu var noņemt, lai veidotu plakanu virsmu. Ja noloka aizmugurējos sēdekļus (2/3 vai 1/3), kravas garums ir 1,57 m.

    Zem motora pārsega izvēlei pieejami seši dzinēji un trīs degvielas veidi.

    Benzīns:

    • 1.0 TCE 90 ZS turbo – 160 Nm griezes moments, trīs cilindru dzinējs kombinācijā ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu. Degvielas patēriņš: 5,8–5,9 l/100 km.
    • 1.3 TCE 140 ZS turbo mild hybrid 48 V – 260 Nm griezes moments, četru cilindru dzinējs kombinācijā ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu. Degvielas patēriņš: 5,8–5,9 l/100 km
    • 1.3 TCE 160 ZS turbo mild hybrid 48 V – 270 Nm griezes moments, četru cilindru dzinējs kombinācijā ar EDC automātisko pārnesumkārbu. Degvielas patēriņš: 5,8–5,9 l/100 km
    • 1.3 TCE 155 ZS turbo (nav pieejams visās valstīs) – 270 Nm griezes moments, četru cilindru dzinējs kombinācijā ar automātisko pārnesumkārbu.

    LPG:

    • 1.0 TCE 100 ZS turbo – 160 Nm griezes moments (170 Nm ar LPG), trīs cilindru divdegvielu benzīna-LPG dzinējs kombinācijā ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu. Degvielas patēriņš: 6,0–6,1 l/100 km, izmantojot svinu nesaturošu degvielu, un 7,7–7,9 l/100 km, izmantojot LPG.

    «E-Tech full hybrid:»

    • 1,6 l 145 ZS – 205 Nm griezes moments, četru cilindru dzinējs kombinācijā ar viedo automātisko “dog clutch” pārnesumkārbu. Degvielas patēriņš: 4,7–4,9 l/100 km

    Pievienojies dzīvesstila portāla Santa.lv Facebook un Instagram: uzzini vērtīgo, lasi kvalitatīvo.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē