Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • «Peugeot» iepazīstina ar elektrisko «E-Rifter»

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    9. novembris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Gluži tāpat kā pārējie «PEUGEOT» saimes auto, arī «E-RIFTER» elektrifikāciju un efektivitāti paceļ jaunā līmenī. «E-RIFTER» piedāvā vienkāršu lietojamību dažādiem klientiem un ir gatavs būt pavadonis aizraujošai ikdienai.

    PEUGEOT tiecas uz mērķi līdz 2025. gadam kļūt par vadošo zīmolu elektroauto tirgū. E-RIFTER kļūs par daļu PEUGEOT elektriskās saimes, kas ar deviņiem vieglajiem pasažieru auto un trīs vieglajiem komercauto būs visplašākā Eiropas elektroauto ražotāju vidū.

    Jaunais E-RIFTER elektrifikācijas ziņā kļūs vēl spēcīgāks un ar 320 km elektrisko autonomiju spēlēs būtisku lomu PEUGEOT tuvākās nākotnes stratēģijā. Taču šajā daudzfunkcionālajā atpūtas auto optimizētas arī īpašības, kas kaldinājušas tā līdzšinējos panākumus: komfortabls, ietilpīgs un modulārs salons, augsta līmeņa tehnoloģiskais aprīkojums, vērā ņemams braukšanas prieks un pievilcīgs ārējais izskats.

    E-RIFTER, kas var visu

    PEUGEOT E-RIFTER ir daudzpusīgāks nekā jebkad iepriekš. Tā jaunās tehnoloģijas un ārkārtīgi viegli pielāgojamais interjers nozīmē, ka modelis spēj apmierināt jebkuras vajadzības un jebkuras vēlmes.

    Jaunajā E-RIFTER ir jauns 100% digitāls daudzkrāsu 10 collu instrumentu panelis ar optimālu un pielāgojamu svarīgākās informācijas attēlojumu. Piemēram, vadītājs panelī redz informāciju no navigācijas sistēmas, kā arī enerģijas plūsmas un uzlādes datus. Priekšējā paneļa centrā savukārt atrodas jauns 10 collu HD skārienekrāns audio sistēmas un savienotās navigācijas vadībai.

    Kompaktā PEUGEOT stūre ir braukšanas prieka atslēga. E-RIFTER tā ir apvilkta ar ādu, apsildāma un ar integrētiem dažādu funkciju vadības taustiņiem.

    Jaunākās paaudzes tehnoloģijas optimālai drošībai

    Jaunā E-RIFTER aprīkojumā ir plašs vadītāja atbalsta sistēmu klāsts: modrības uzraudzība, ceļa zīmju atpazīšana, joslas saglabāšana, automātiskā bremzēšana ārkārtas situācijās ar gājēju un velosipēdistu identificēšanu, ātruma ierobežotājs u.c. Kopumā E-RIFTER aprīkojumā ir 18 atbalsta sistēmas, kas strādā roku rokā ar adaptīvo kruīza kontroli.

    Ērtiem un drošiem manevriem pilsētā un stāvlaukumos E-RIFTER ir pilnveidots 12 parkošanās sensoru komplekss, kā arī VisioPark 180° sistēma, kas tagad aprīkota ar augstas izšķirtspējas atpakaļskata kameru.

    Izcila pielāgojamība

    Jaunais E-RIFTER tiek piedāvāts standarta un pagarinātajā versijā attiecīgi ar 4,40 un 4,70 metru virsbūvi. Abas ir pieejamas ar 5 vai 7 sēdvietām, turklāt pagarinātajam E-RIFTER garāka ir ne tikai garenbāze, bet arī virsbūves pārkare, kas auto padara vēl praktiskāku.

    Īstas funkcionalitātes paraugs ir trīs atsevišķi otrās rindas sēdekļi, ko neatkarīgi vienu no otra var ielocīt grīdā.

    Pasažieriem iekāpšanu un kravas iekraušanu būtiski atvieglo bīdāmas sānu durvis abās pusēs un plašs bagāžnieka vāks ar atveramu logu, kas ir jaunievedums šajā segmentā. Tā kā E-RIFTER akumulators atrodas zem grīdas, tas nekādi neietekmē mašīnas iekšējo tilpumu. Piecvietīgajā Standard modelī kravas nodalījums ir 775 litri, ja izmanto vietu zem bagāžas nodalījuma plaukta, savukārt septiņvietīgajā Long E-RIFTER – 4000 litri, ja noloka otrās un trešās rindas sēdekļus un telpu piepilda līdz griestiem. Tāpat jaunā elektroauto salonā ir dažādi nodalījumi sīklietām ar kopējo tilpumu 186 litri, bet līdz grīdai nolokāms priekšējā pasažiera sēdeklis atvieglo garu priekšmetu pārvadāšanu.

    Uzlabota efektivitāte

    Paaugstinot jaunā E-RIFTER efektivitāti, PEUGEOT ir izdevies saglabāt mašīnas veiktspēju: maksimālais ātrums – 135 km/h un paātrinājums no 0 līdz 100 km/h – 11,2 sekundēs. Taču vienlaikus līdz 320 km ir palielināts nobraucamais attālums (WLTP kombinētais cikls, kas pašlaik tiek sertificēts).

    PEUGEOT E-RIFTER maksimālā jauda ir 100 kW (136 ZS) un maksimālais griezes moments sasniedz 270 Nm, ko vadītājs optimāli var izmantot ar trim braukšanas režīmiem: Eco, lai maksimāli palielinātu nobraukumu, Power, lai sasniegtu maksimālu veiktspēju pilnas slodzes apstākļos, un Normal.

    Nobraucamā attāluma optimizācijas nolūkā jaunais E-RIFTER ir apgādāts arī ar jaunu rekuperatīvās bremzēšanas sistēmu, kuras intensitāti pēc vajadzības var regulēt ar lāpstiņām aiz stūres. Tāds risinājums šajā auto segmentā izmantots pirmo reizi. Tāpat jaunais E-RIFTER ir aprīkots arī ar siltumsūkni (atkarībā no tirgus). Tas paaugstina pasažieru komfortu un vienlaikus ceļ mašīnas kopējo efektivitāti, tā palielinot nobraucamo attālumu.

    Standartā jaunajam E-RIFTER ir 7,4 kW iebūvētais lādētājs, bet pēc izvēles var uzstādīt arī 11 kW trīsfāžu lādētāju, kas 50 kWh akumulatoram nodrošina efektīvu uzlādi neatkarīgi no pieejamās infrastruktūras. Jaunais E-RIFTER atbalsta arī ātro uzlādi ar jaudu līdz 100 kW.

    Jaunākās paaudzes savienojamība

    Jaunā E-RIFTER standarta aprīkojumā ir savienotā informācijas un izklaides sistēma ar krāsainu 10 collu HD centrālo skārienekrānu. Tās galvenās funkcijas var kontrolēt arī ar balss asistentu OK PEUGEOT dabiskā valodā.

    Savienotās informācijas sistēma PEUGEOT i-Connect® piedāvā visaptverošu bezvadu piekļuvi Apple CarPlay un Android Auto funkcijām. Savukārt papildaprīkojumā pieejamā PEUGEOT i-Connect® Advanced ietver arī augstas veiktspējas savienoto TomTom navigāciju, kura tiek atjaunināta attālināti.

    Lai mašīnai pievienotā viedierīce vienmēr būtu gatava darbam, E-RIFTER centrālajā konsolē atrodas bezvadu lādētāja paliktnis. Vajadzības gadījumā vadītājs un pasažieri var izmantot arī divas USB-C un pa vienai USB-A un 230 V ligzdai.

    Jaunā E-RIFTER vadītāja rīcībā ir lietotne MyPeugeot® ar virkni jaunu funkciju, tai skaitā virtuālo servisa grāmatiņu un iespēju izplānoto maršrutu pārsūtīt no viedtālruņa uz auto navigāciju, kura arī spēj pildīt balss komandas. Ja mašīnā ir PEUGEOT i-Connect® Advanced sistēma, TomTom kartes tiek atjauninātas attālināti un vadītājam nemanāmi.

    MyPeugeot® noderēs arī, lai plānotu auto uzlādi un zinātu, kāds būs akumulatora uzlādes līmenis, ierodoties galamērķī. Plānojot braucienus ar MyPeugeot®, mašīnas rezerves iespējams atjaunot vispiemērotākajā laikā un atbilstoši uzlādes staciju pieejamībai.

    Visbeidzot lietotne ļauj attālināti kontrolēt durvju centrālo slēdzeni, aktivizēt gaismas un skaņas signālus, kā arī attālināti plānot un veikt salona priekšsildīšanu un pārbaudīt, plānot, sākt vai atlikt akumulatora uzlādi.

     

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē