Šis modelis strādā ar elektrisko un iekšdedzes dzinēju, kas 100 km/h sasniedz vien 6,5 sekundēs. Savukārt ar elektrisko dzinēju vien šis automobilis spēs nobraukt vairāk nekā 50 kilometru.
Abu dzinēju aprīkojums sniedz ārkārtīgi lielu jaudu – 380 zirgspēki. Divu litru benzīna dzinējam ir 272 ZS (200 kW) jauda, bet elektriskā dzinējam ir 107 kW (145 ZS). Tas ir visjaudīgākais JEEP Wrangler modelis, kas līdz šim nonācis Baltijā. Turklāt ražotājs uzsver, ka degvielas patēriņš uz 100 kilometriem ir vien 3.5 litri un, pārvietojoties elektrorežīmā automobilim, samazinās CO2 emisijas par 70%.
"Šī uzlādējamā hibrīda tehnoloģija prasmīgi apvieno moderno pasauli ar autentisko JEEP garu. Tā ir ideāla izvēle tiem, kuri lūkojas pēc kompromisa starp brīvību, piedzīvojumiem un vides ilgtspējību,” saka Mežoks.
Citi lasa
Bezceļu čempiona Wrangler 4xe akumulatoru ar easyWallbox sistēmu, kas ir neliela ierīce, kuru ierīkojot mājās, varam lādēt elektroauto.
Ar šo ierīci pilnībā būs iespējams uzlādēt auto bateriju mazāk nekā trīs stundu laikā, izmantojot 7,4 kWh uzlādes jaudu.
Mežoks uzskata, ka tehniskie kritēriji kā ātra uzlāde, tūlītēji iegūstama jauda, iespaidīgs paātrinājums un četru riteņu piedziņa pilnīgi elektriskā režīmā ir galvenie faktori, kas padara šo modeli par patiesi nopietnu konkurentu tādiem modeļiem kā Land Rover Defender.
Modelis 4xe jau standarta komplektācijā būs aprīkots ar aktīvās un pasīvās drošības sistēmām – bezceļa kameru, aklo punktu un aizmugurē esošo transportlīdzekļu uzraudzīšanas sistēmām, lai ikdienā sniegtu drošību un bezrūpīgu braukšanu. Braucienus pa bezceļiem uzlabo modernā Tru-Lok sistēmas tehnoloģija, kas nepieciešamības gadījumā bloķē priekšējo un aizmugurējo diferenciāli, tādējādi vienmērīgi sadalot jaudu starp riteņiem, un nodrošina pienācīgu saķeri, braucot pat pa izaicinošākajiem bezceļiem.