«Es sekoju līdzi tam, lai viņš nenokavē darbiņu, lai Kaspars pamostos laicīgi, sarakstos ar visiem, cikos, kur, kā jābūt, kad būs mašīna. Ja nepieciešams, pienesu tēju,» stāsta Olga. Arī Kaspars pauž, ka pats neko nezina par to, kur un kad viņam jābūt: «Viņa zina, kad man jāceļas, kad es gribēšu kafiju, kur man jābrauc, pie kāda skolotāja būs jāiet, kas man jāvelk. Viņa par mani rūpējās.»
Filmēšanas procesā Kaspars tik ļoti iegrimst savā tēlā, ka bieži vien pilnībā aizmirst par apkārtējo. Olga to apstiprina, sakot: «Man šķiet, ka filmēšanas laikā viņš pat nesaprot, kur atrodas, un neredz apkārtējos cilvēkus vai notikumus.» Kaspars pats skaidro, ka filmēšanas laikā, piemēram, cīņu ainu vai teksta atcerēšanās brīžos, viņš pilnībā koncentrējas uz darbu un nevēlas, lai viņu traucētu.
Aizkadrā Olga neslēpj pārliecību par Kaspara aktiera karjeras potenciālu: «Es ticu, ka Kaspars var gūt panākumus kino. Varbūt ne tik augstus kā sportā, bet viņš ir ļoti mērķtiecīgs. Kasparam tas padodas, un kino industrijai viņš ir neparasta persona.»
Runājot par aktieru vizuālo izskatu, Kaspars Kambala izaicina pastāvošos stereotipus kino industrijā.
Viņš uzsver, ka mūsdienās aktieriem nav obligāti jābūt bez tetovējumiem, jo tehnoloģijas piedāvā risinājumus. «Cilvēki domā: 'O, tev ir daudz tetovējumu, un tāpēc tu nevari filmēties’,» stāsta Kaspars, atklājot šo izplatīto priekšstatu. «Bet tu vari, tas pats ir, ka kāds domā: mani nepieņems, man jābūt skaistam.»
Viņš piebilst, ka mūsdienās jebkuru «trūkumu» ir iespējams retušēt. «Ja tev ir tetovējumi, tos var nopūst, nogrimēt, un matus arī var pielikt,» saka Kaspars.
Lasi izdevniecības «Žurnāls Santa» ✨ZELTA IZLASI✨



















































































