Sociālo tīklu aktīviste un mamma Marta Ābele, kura audzina divas meitas – Mariju un Sofiju –, publicējusi stāstu par vilšanos «Bolt Kids» servisā. Pēc viņas teiktā, viņa izsaukusi bērniem piemērotu taksometru, lai dotos ceļā ar zīdaini un vecāko meitu, taču saskārusies ar negaidītu un nelaipnu attieksmi no autovadītāja.
«Es teicu, ka vajadzētu ielikt ratus bagāžniekā,» raksta Marta. Taču taksists esot reaģējis ar acīmredzamu aizkaitinājumu, vaicājot, vai rati ir tīri. Kad Marta atbildējusi, ka šodien nav nekur braukusi, šoferis esot skeptiski turpinājis: «A jums liekas, ka trotuārs tīrs ir?»
Situācija kļuva tik neveikla, ka Marta pajautājusi, vai labāk izsaukt citu taksometru. Uz ko šoferis vienaldzīgi atbildējis: «Man vienalga, dariet, ko gribat.»
«Es pateicu meitām, ka ar dusmīgiem onkuļiem nekur nebrauksim,» norāda Marta. Viņa atteicās no brauciena, izmantoja citu pārvietošanās pakalpojumu un «Bolt» lietotnē šoferim piešķīra vienu zvaigzni.
Komentāros sekotāji pauž atbalstu Martai, dalās līdzīgās pieredzēs un mudina pakalpojuma sniedzējus pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kvalitātei, īpaši, ja runa ir par servisu, kas orientēts uz bērniem.
Lasi izdevniecības «Žurnāls Santa» ✨ZELTA IZLASI✨




















































































