«Mūsu klientiem Baltijas valstīs līdz šim esam piegādājuši vairāk nekā 550 »ID» automobiļus. Taču šis skaitlis neatspoguļo pieprasījumu – elektroautomobiļu popularitāte strauji pieaug. Tādēļ priecājamies, ka ražošanai pakāpeniski stabilizējoties, tuvāko divu gadu laikā piegādes termiņi kļūs īsāki. Esam pārliecināti, ka jau nākamgad mums izdosies piegādāt divreiz vairāk pilnībā elektrisko «Volkswagen» transportlīdzekļu. Šo mērķi palīdzēs sasniegt mūsu rīcībā esošais visplašākais elektroautomobiļu modeļu piedāvājums Baltijā, augstais klientu pieprasījums un valsts atbalsts elektroautomobiļu iegādei,» norāda «Volkswagen» zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošus.
Pāreja uz elektromobilitāti ir «Volkswagen» veiksmes stāsts
«Pusmiljons piegādātu «ID.» automobiļu apliecina, ka Volkswagen modeļi ir atzinīgi novērtēti visā pasaulē. Mūsu elektromobilitātes kampaņa attīstās pareizā virzienā un mūsu veiksmes stāsts uzņem jaunus apgriezienus,” saka «Volkswagen» valdes locekle, pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas vadītāja Imelda Labē (Imelda Labbé).
«Mūsu galvenais mērķis ir nemainīgs – mēs vēlamies, lai Volkswagen kļūtu par visiekārojamāko ilgtspējīgas mobilitātes zīmolu.»
Citi lasa
Daudzi pasūtījumi joprojām gaida izpildi: «Mēs darām visu, lai pēc iespējas ātrāk piegādātu aptuveni 135 000 pasūtītos «ID.» automobiļus saviem klientiem. Tomēr ilgstošo detaļu pieejamības sarežģījumu dēļ mums periodiski nākas veikt izmaiņas ražošanas grafikos,» norāda Imelda Labē.
Sākot ar 2033. gadu, Volkswagen Eiropā ražos tikai elektriskos transportlīdzekļus. Līdz 2030. gadam pilnībā elektriskie transportlīdzekļi veidos jau vismaz 70 % no visa «Volkswagen» pārdoto transportlīdzekļu skaita Eiropā. ASV un Ķīnā uzņēmums ir izvirzījis mērķi šajā pašā laika posmā sasniegt vairāk nekā 50 % elektrisko transportlīdzekļu īpatsvaru.
«Patlaban elektromobilitātes pionieris ir Norvēģija, kur «ID.4» oktobrī kļuva par līderi starp reģistrētajiem automobiļiem. Šis piemērs pierāda, ka «ID.» produktu saime atbilst mūsu klientu vajadzībām," norāda Imelda Labē.
Līdz 2026. gadam «Volkswagen» laidīs klajā desmit jaunus elektriskus modeļus. «Volkswagen» būs visplašākais elektrisko transportlīdzekļu piedāvājums starp visiem autoražotājiem. No pieejama elektroautomobiļa ar paredzēto cenu zem 25 000 EUR līdz jaunajam flagmanim »Aero B», mums būs atbilstošs piedāvājums katrā segmentā,” piebilst Labē.
Klientu atsauksmes pārtop jaunās automobiļu funkcijās
«ID.» modeļu saime ir pionieris arī programmatūras integrācijas un digitālās lietotāja pieredzes jomā – «Volkswagen ID.» īpašniekiem regulāri piedāvā bezvadu atjauninājumus. Tādējādi tiek nodrošināts, ka automobilim visā tā darbības laikā ir pats jaunākais programmas nodrošinājums un ka tas nemitīgi tiek uzlabots ar jaunām funkcijām.
«Mūsu pieredze šajā jomā pēdējo mēnešu laikā ir bijusi ļoti pozitīva. Viena no priekšrocībām ir tā, ka mēs varam klientu atsauksmes tieši un ātri pārvērst jaunās funkcijās, piemēram, uzlabojot uzlādes jaudu vai pievienojot paziņojumu par akumulatora ietilpību vadītāja displejā,» stāsta Labē.
MEB – elektromobilitātes kampaņas pamats
Moduļveida elektropiedziņas platformai (MEB) globālās elektromobilitātes kampaņas tempu paātrināšanai ACCELERATE zīmola stratēģijā ir izšķiroša loma. Šī transportlīdzekļu arhitektūra, kas izstrādāta īpaši «Volkswagen» elektriskās piedziņas sistēmai, piedāvā lielu nobraukuma rezervi, plašu salonu un bezvadu atjauninājumu atbalstu. MEB ir visu «ID.» pilnībā elektrisko un pilnībā savienoto automobiļu tehniskais pamats.
MEB jau no pirmsākumiem ir bijusi orientēta uz pilnībā elektrisko piedziņu un iespējai to izmantot dažādu segmentu Volkswagen» grupas automobiļos. Tādējādi šī platforma sniedz iespēju samazināt radītos izmešus, veicina pāreju uz oglekļneitrālu mobilitāti, turklāt samazina elektromobilitātes izmaksas.