Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Latvijas auto: Kravu pārvadātājiem šobrīd situācija ir katastrofāla

    Aktuāli
    Ziņu aģentūra LETA
    16. aprīlis, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Pxhere.com
    Kravu pārvadātājiem šobrīd situācija ir katastrofāla un krīze ir daudz smagāka nekā 2008.gadā, intervijā aģentūrai LETA atzina asociācijas Latvijas auto valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Pociluiko.

    «Ja godīgi, tad šobrīd kravu pārvadātājiem situācija ir katastrofāla, citādāk to nevaru raksturot. Situācija ir tāda, ka nestrādā rūpnīcas un uzņēmumi. Mēs esam tie, kas saņem preci vai kravu punktā A un aizgādā līdz punktam B, bet šobrīd nestrādā ne punkts A, ne punkts B,» teica Pociluiko. 

    Viņš atzīmēja, ka šobrīd no kravām praktiski tiek piegādāti vien medikamenti un pirmās nepieciešamības preces.

    Tāpat Pociluiko norādīja, ka dažas nozares ir apstājušās pilnībā, piemēram, mēbeļu pārvadāšana, auto rūpniecība.

    «Rezerves daļas nevajag piegādāt, automašīnas arī nevajag. Būvniecība ir apstājusies pilnībā. Palikusi vien medicīnas preču un pārtikas produktu piegāde, bet arī tā ir samazinājusies par apmēram 50%,» atzina Pociluiko, piebilstot, ka transports ir tā nozare, kurā sekas ir jūtamas ar nelielu aizkavēšanos. Skaidrāki rezultāti būs redzami turpmāko nedēļu laikā. 

    Uz jautājumu, kāda situācija ir Eiropas Savienības valstīs, viņš atzina, ka situācija ir tieši tāda pati. 

    "Mēs kā pārvadātāji varam braukt uz Eiropu, ir papildu prasības, kas ir jāpilda. Ir valstis, kas ieviesušas speciālus maršrutus, speciālus tranzīta koridorus, kuros var braukt tikai ar konvoju, uz robežām tiek prasīti apliecinājumi par šofera veselības stāvokli.

    Savukārt ārpus Eiropas Savienības valstīm situācija ir vēl smagāka. Piemēram, Turcijā nav atļauts iebraukt, ja netiek pirms tam ievērota 15 dienu karantīna. Bulgāriju, Rumāniju, Franciju, Spāniju ir iespējams šķērsot tikai pa speciālu koridoru," stāstīja Latvijas auto valdes priekšsēdētājs.

    Viņš norādīja, ka lielas problēmas ir uz Turcijas robežas, Krievijas un bijušās Padomju Savienības valstis. Tadžikistāna, Uzbekistāna ir slēgtas pilnībā, Kazahstānā var iebraukt tikai pēc karantīnas. «Iedomājaties – šoferi dzīvo 15 dienas mašīnā, uz robežām nav viesnīcas, un, ja arī ir, tad šoferis nevar mašīnā atstāt kravu,» piebilda Pociluiko.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē