Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Nemodernā Latvija? Tikai 6% aptaujāto seko līdzi jaunākajām modes tendencēm un eksperimentē ar apģērbu

    Stils
    Santa.lv
    Santa.lv
    27. oktobris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Shutterstock
    Vien 6% no sabiedrības seko līdzi jaunākajām modes tendencēm, eksperimentē un vēlas pārsteigt ar savu izskatu, liecina aptaujas dati.

    Visvairāk jeb puse aptaujāto norāda, ka tie dažkārt seko jaunākajām modes tendencēm, taču visbiežāk ievēro klasisku un ikdienišķu stilu. Par galveno motivāciju apģērba iegādei 80% aptaujāto min sezonas maiņu vai novalkāta, bojāta apģērba aizstāšanu. Kopumā 32% respondentu atbildējuši, ka drīzāk neseko vai nemaz neseko aktuālajām modes tendencēm.

    Mērenāki savās atbildēs bija 51% aptaujāto, kuri atzīst, ka dažreiz tomēr seko jaunākajām modes tendencēm, taču ikdienā labprātāk ietur sev ierastu klasisku un vienotu stilu.

    No minētajiem 6% respondentu, kuri atbildēja, ka seko līdzi jaunākajām modes tendencēm un kuriem patīk eksperimentēt un pārsteigt ar savu izskatu, vairāk nekā puse jeb 58% bija sievietes. Tāpat anketas dati atklāj, ka lielākoties (42%) šādi atbildēja jaunieši, vecuma grupā no 18–29 gadiem, liecina mazumtirdzniecības uzņēmuma VAN GRAAF ikgadējā aptauja.

    Jautāti, kur respondenti smeļas iedvesmu apģērbam, vairāk kā puse (71%), no kuriem lielākā daļa bija vīrieši (52%), atbildēja, ka dažādas stila idejas pamana līdzcilvēkos – draugos, kolēģos, cilvēkos uz ielām.

    Tikai 14% iedvesmu savam ģērbšanās stilam atrod modes žurnālos, savukārt trešdaļa respondentu jeb 33% iedvesmojas no sociālajos tīklos redzētā.

    Latvieši bieži sevi uzskata par pelēkiem un neoriģināliem, kādi tie patiesībā nav, norāda VAN GRAAF veikala vadītāja Agnese Masaļska, kuras ikdienas novērojumi liecina par pretējo iedzīvotāju viedoklim. “Mūsu veikalā par aktuālajām modes tendencēm interesējas pastiprināti: ir manāmas gan košas un izteiksmīgas krāsas, gan dažādas oversized apģērbu gabalu kombinācijas un printi. Domāju, ka patiesībā mēs ļoti piedomājam pie sava vizuālā tēla, tikai to neatzīstam skaļi, “ uzsver Masaļska.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē