Pēc Peugeot Baltic izpilddirektora Andrus Kūsa (Andrus Kuus) vārdiem, jaunradītais konceptauto rāda, ka jaunajam 508 modelim, kas izmantots par pamatu tā izstrādei, ir droša nākotne. «Baltijas tirgū Peugeot 508 nonāca pagājušā gada novembrī, Lietuvā tas atzīts par Gada Auto 2019, bet Latvijā analogā konkursā ieguvis Dizaina balvu. Tas ir arī viens no konkursa Eiropas gada auto finālistiem – konkursa uzvarētājs tiks noteikts martā, ” sacīja Kūss. »
Ja šobrīd jaunais 508 ir pieejams ar trīs dīzeļdzinējiem un diviem benzīna motoriem, jau šī gada 4. ceturksnī pārdošanā būs gan 508 kupeja-sedans ar uzlādējamu hibrīddzinēju, uz kura bāzes tika izstrādāts konceptauto (tā pirmizrādi piedzīvosim gaidāmajā Ženēvas autoizstādē), gan universāls 508 SW."
Sportiskā izskata Peugeot Sport Engineered 508 ievada elektroautomobiļu klāsta attīstību, kas balstīsies uz divu novatorisku elektrisko konceptauto izstrādes pieredzi: 2013. gada 208 HYbrid FE ar viszemāko CO2 emisijas daudzumu pasaulē un GTi līmeņa jaudu, kā arī 2015. gadā izstrādāto 308 R HYbridConcept, kas paātrinājumu 100 kilometri stundā sasniedz 4 sekundēs. Jaunais Peugeot Sport Engineered 508 papildina šos sasniegumus, turklāt piedāvājot jaunākās tehnoloģijas.
Citi lasa
Peugeot inženieri jaunajā konceptauto ir apvienojuši trīs dzinēju potenciālu (PureTech 200, 110 zirgspēku elektrodzinējs priekšpusē un 200 zirgspēku elektrodzinējs aizmugurē), divus enerģijas avotus un četru riteņu piedziņu, kas garantē ievērojamu paātrinājumu ar griezes momentu 500 Nm. Pateicoties šiem rādītājiem, Peugeot Sport Engineered 508 atrodas vienā klasē ar 400 zirgspēku iekšdedzes dzinēja automašīnām.
Jaunais konceptauto paātrinājumu līdz 100 kilometriem stundā sasniedz 4,3 sekundēs, tā ātrums – līdz 250 kilometriem stundā, bet CO2 izmešu daudzums saskaņā ar WLTP testēšanas metodi ir tikai 49 grami uz kilogramu.
Konceptauto piedāvā visas uzlādējama hibrīddzinēja priekšrocības. Saskaņā ar WLTP testēšanas metodi akumulators ar 11,8 kilovatstundu kapacitāti var tikai ar elektrību nobraukt līdz 50 kilometriem. Sporta režīmā var izmantot kopā gan parasto, gan elektrisko enerģijas avotu – tas ļauj sasniegt ātrumu līdz 190 kilometriem stundā, kas nozīmē visai iespaidīgu paātrinājumu.
Konceptauto pielāgotā jaunās paaudzes vadītāja vieta i-Cockpit® piedāvā intuitīvu vadību: kompaktā stūre un virs tās esošais mēraparātu panelis ļauj vadītājam sekot līdzi to rādījumiem, nenovēršot skatu no ceļa un pilnībā koncentrējoties uz automobiļa vadīšanu. Ikviena salona detaļa ir īpaši veidota: jumts, vējstikls, durvis un spārni. Šim konceptauto ir 10 collu HD skārienekrāns, kā arī 12,3 collu mēraparātu panelis.