Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • Aptauja: 74% Latvijas iedzīvotāju neseko līdzi modes tendencēm

    Stils
    Santa.lv
    Santa.lv
    6. februāris, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Vairums Latvijas iedzīvotāju (74%) atzīst, ka neseko līdzi modes tendencēm un pārsvarā iegādājas attiecīgajā sezonā veikalos pieejamo, liecina modes un izklaides centra «Rīga Plaza» veiktā aptauja.

    Tendencēm vairāk līdzi seko jauni cilvēki. Vairāk nekā 80% vīriešu atzīst, ka to nedara vispār vai dara reti.

    Tas atspoguļojas arī iepirkšanās paradumos – tikai 26% iedzīvotāju atzīst, ka garderobi veido, iedvesmojoties no jaunākajām tendencēm. Vairāk nekā puse – 66% – respondentu atzīst, ka apģērbu iegādājas tirdzniecības centros.

    Pārliecinošais vairākums atzīst, ka iegādājas to, kas attiecīgajā sezonā pieejams veikalos (75%).

    Tikai viena ceturtā daļa Latvijas iedzīvotāju – pārsvarā sievietes – rūpīgi plāno un atjauno katras sezonas garderobi.

    Liela daļa sieviešu un vīriešu apliecina (60%), ka jauna apģērba iegāde nav impulsīva, bet plānota. Respondenti savu garderobi papildina, iepērkoties dažādas vietās – izvēloties gan tirdzniecības centru (66%), gan interneta veikalu (26%), gan mazo (boutique tipa) veikalu (25%) piedāvājumu.

    Apģērba izvēlē vairāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju priekšroku dod tumšas krāsas apģērbiem, košu un krāsainu apģērbu izvēloties reti.

    Tumšas krāsas apģērbu vairāk iecienījuši tieši vīrieši, tāpat šie krāsu toņi dominē arī jauniešu garderobē. Neskatoties uz to, ka krāsainu apģērbu latviešu garderobēs ir maz, sievietes uz kopējā fona ir drosmīgākas.

    Interesanti, ka tieši gados vecāki cilvēki – 60–74 gadi – uzdrīkstas vairāk riskēt un valkā košu apģērbu.

    “Aptauja skaidri iezīmē vidējā Latvijas iedzīvotāja modes portretu – savās izvēlēs esam konservatīvi un, iegādājoties apģērbu, mums nepatīk eksperimentēt. To atzīst 73% Latvijas iedzīvotāju. Salīdzinoši maz iedzīvotāju iepērkoties iedvesmojas no presē, internetā vai sociālajos tīklos redzētā. Labprātāk uzticamies tuvinieku viedoklim – 39% respondentu pirms apģērba iegādes konsultējas ar savu ģimeni, biežāk iespēju konsultēties izmanto tieši vīrieši,” komentē CBRE Baltics aktīvu pārvaldes direktore Iveta Priedīte.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē